Is idd droppie! Ik ga nu afsluiten, tot morgen meiden! Slaap lekker! Hopelijk kunnen netals ik ook slapen en goede nacht! xxx
De weeen komen hier nu om de 7 minuten en zijn nu echt ontzetted pijnlijk dat ik er misselijk van ben. Wa naar bed gegaan met een kruik maar van slapen komt niets ben ik bang. Ik wou dat het achter de rug was
Goedemorgen dames, Heb hier gisteren de maansverduistering en de volle maan bekeken maarreh nog steeds buikje. Moet wel bekennen dat vnaf het moment dat de maan na de verduistering weer te voorschijn kwam het gerommel weer begon. En het ukkie in mij extreem druk was, wat ik wel grappig vond en war me vriend de kriebels van kreeg was dat vanaf dat moment me buik begon te zakken. Hij zit nu ook stuk lager als voorheen. hahahahaha toeval of niet... was wel ff grappig. vanmiddag komen me schoonouders op visite, aan de ene kant helemaal geen zin in met het gerommel maar ze zijn net terug van vakantie dus willen die kleine meid ook weer graag zien. Ik laat het maar over me heen komen.... op zich zijn het schatten van mensen maar ze kunnen zo overdrijven.... en dat kan ik nu niet zo goed hebben... Dus vriendlief heet me al ingedekt door tegen zijn ouders te zeggen dat ik wel beetje kribbig kan zijn door het gerommel (wat enerzijds ook waar is) Ik krijg nu ik dit tik trouwens een hele gemene gedachte... zou mooi zijn als me vliezen breken ten tijde van de visite... dan heb ik goed excuus om iedereen de deur te wijzen! Oh nee.. erge gedachte... pfffff ik moet volgens mij kluizenaartje gaan worden.. Maar behalve weer het gerommel hier dus nog niets... Hoe zit het met jullie dames? liefs,
@kvptje, nee hoor, geen gemene gedachte, ik kan het helemaal begrijpen. hier is verder ook nix met volle maan. ben al meer dan een uur wakker, eerst een uur liggen janken in bed, en nu maar opgestaan. pfff. ik hoop dat andere wat meer geluk hebben gehad vannacht of krijgen vandaag...
Oh dat herken ik zo! af en toe (meer toe dan af) voel je je zo een hoopje ellende! Ben blij dat ik 2 dgn achter de rug heb met weinig tot geen gerommel... want na 14 dgn non-stop rommelen en slecht tot niet slapen was ik echt een tikkende tijdbom...
Goedemorgen dames, eindelijk goed geslapen maar dan wel met plaspauze tussendoor, 2x zelfs. Rommelt wel af en toe hier.... Ik negeer ze, ik heb geen zin in om weer valse alarm te hebben.
Gisteravond nog even naar de maansverduistering gekeken en daarna mn bedje in gedoken. Ik zat nog te twijfelen of ik nog een keertje met m'n vibo's aan de slag zou gaan, maar besloot maar gewoon lekker te gaan slapen. Ik was doodmoe van een dagje zwarte markt. Vanmorgen om half acht stond ik op om te gaan plassen en toen ik terug in bed wou kruipen gutste er ineens iets langs mn benen. JEEJ! Gebroken vliezen! Ik pak het dichtsbijzijnde bakje om wat op te vangen en gooi de salmiaksnoepjes er uit hahahaha mooi heldervruchtwater met wat huidsmeer van de kleine en een geur van salmiaksnoepjes. Weeën en krampjes heb ik nog steeds niet gezien en gevoeld maar goed... het gaat beginnen!
Ik heb je verhaaltje bij Volle Maan gelezen, dat je nu gebroken vliezen heb, nou wens ik je heel veel succes Duha!
****BUDDYNIEUWS**** Naat is om gisteravond bevallen van een dochter genaamd Sophie Elise weegt 2790 gr en is 48 cm lang en ze maken het goed Gefeliciteerd naat
@kvptje: hier ook keiharde buiken rond volle maan haha maar niks hoor en pas maar op met die vliezen aan het einde van je visite, sommige mensen zijn er dan niet uit te werken en dan blijven ze beneden zitten. @duha, eindelijk signaal hè en dat zonder Vibo haha je bent ook niet wijs maffie Heb goed geslapen en verder niks meer te melden liefs
Alieke,gefeliciteerd met jullie dochter!!! kimh,van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!! Naat van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Lekker gaan genieten dames!!!
@ Naat: GEFELICITEERD!!! @ Duha & Tammie: Succes, zet m op! Hier vannacht met de volle maan geen baby. Ik las dat rond 23.15u de verduistering of volle maan ( Ik weet het echt niet meer ) volledig was... Nou ik had toen geen weeen, maar hing boven de wc pot...Aan de diarree en aan het overgeven. Fijn hoor, kan er ook nog wel bij pff!
Jeej, de eerste weeën dienen zich aan Ik heb net de verloskundige gebeld en die komt in de loop van de ochtend ff kijken; hartje luisteren en buikje voelen. Dada!
Dat levert wel vaak ontsluiting op aan het einde heb ik me laten vertellen,.. Duha: Good luck meis, zet em op! Naat: Gefeliciteerd met jullie dochter Sophie Elise Hier ook geen manenbaby *zucht* Linka: bij jou weer rommelen, maar ook nog niet echt actie, dat is ook irri zeg met 3cm ontsluiting en verder niks doorzetten,..
@ Passiepaard: Als dat waar is dan ga ik janken van opluchting. Waar jank ik trouwens niet om... ! Jammer he weer geen beebje... Maar...nu duurt het echt niet lang meer. Alleen duurt 1 dag tegenwoordig bijna net zo lang als 1 hele maand .
Nou ik heb dat echt gehoord, vooral het schokken van het overgeven en het samentrekken van darmen nav diarree is erg goed.