*inbraak* Oh dames hoe houden jullie het nog vol! Ik ben het helemaal zat en ik ben morgen pas 38 weken! Respect hoor Heeeel veel sterkte de komende weekjes nog! Liefs Inge *uitbraak*
Jenny, balen van de laptop. Hou je het nog wel een beetje uit? Alieke en Bianca, wat een verhalen zeg. Nu moeten wij nog. Hoop toch dat het hier makkelijker gaat. kelly, beterschap! Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Passiepaard, wie weet helpt de sex wel. En beval je snel! Marleen, balen he dat manlief weer moet werken. Hier net zo. Baal ik ook wel van. Verveel me de laatste dagen zo! (voor het weekend) Hier nog steeds rustig volgens mij. Voel wel een beetje een druk van onderen en steeds steken. Heb ook af en toe steken in mijn onderbuik en rug. Maar zal er wel bij horen.
AAAAHH laptop doet het weer joehoe dacht dat ik gek zou worden ben je vrij en dan kan je niet eens internetten op de bank, maar nu gelukkig weer wel. Hoezo afahnkelijk haha Nog drie dagen en dan ook uitgerekend, niet te geloven zo snel het gaat. hierzo ook alleen keiharde buiken en steken onderin.
heey meiden even een berichtje van deze kant.. onze kleine man was vanaf gister avond weer niet lekker.. de hele tijd overgeven enz.. ik was zelf ook niet lekker dus heb niet geprotesteerd toen mijn vriend zei dat we vandaag lekker thuis bleven Voor de rest niet echt veel nieuws! Voor degene die bevallen zijn: gefeliciteerd! geniet ervan! Voor degene die nog moeten bevallen: zet hem op meiden jullie kunnen het! Veel liefs
QueenBee, Kimm, Alieke, Naat en Babsie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters! Sjudith, volgens mij heb ik gelezen dat babies de eerste zes maanden meestal blauwe ogen hebben en met zes maanden hun echte kleur krijgen. Nadje, succes met het strippen morgen! Duha, hihi: vruchtwater met de geur van salmiaksnoepjes! Zet m op verder! Ik niet, mocht naar het ziekenhuis van mijn keuze Esprit, sterkte met het herstel. Fijn dat het met je meissie zo goed gaat! Ik had ook al twee keer overgegeven toen ik 5 cm bleek te hebben. Marleen, misschien ben jij wel de eerste die óp de uitgerekende datum bevalt! Alle meiden bij wie het rommelt: wie weet zet het vannacht door! Ik duim voor jullie
@ Babsie, gefeliciteerd! Geniet van de kleine! @ Chantico, dan gaan we maar afwachten @ Marleen....lees je sms eens @ iedereen bij wie het rommelt, nog ff doorzetten meiden! Ik heb weer nieuwe foto's in mijn album
@happy 1980, ik twijfel nog wat we gaan doen. Mijn ouders wonen op ruim een uur rijden, ik denk wel dat ik ze vanuit het ziekenhuis bel als het serieus is zodat ze er rekening mee kunnen houden @sjudith wat schattig die gaap foto haha vandaag 40 weken! voel nog steeds niks, ben alleen verkouden aan het worden dus helemaa lekker ben ik niet. En dan balen we ook nog omdat mijn man zijn contract niet verlengd word door een of andere bullsh*t reden, hij doet zijn werk perfect iedereeen is tevreden. Vandaag krijgt hij een gesprek met de directie en vakbond, de vakbond maakt zich gelukkig sterk voor hem en gaat toch proberen om hem te laten blijven. Op zich geen ramp allemaam omdat ik een vaste baan heb, maar ik vind het zo sneu voor hem. mijn man moet vandaag van 6 00 tot 18 00 dus ik moet nog heel lang wachten voordat ik weet hoe het afloopt
@moniquekenitra, wat balen zeg voor je man hoop dat hij er nog wat aan kan doen. Ik heb een drama nacht achter de rug, kan niet meer op mijn zij liggen. beiden kanten niet. hoe kan dit nou? Ik heb op de bank in de hoek zittend geslapen met veel kussens om me heen. op deze manier kon ik het nog verdragen. het voelt of dat ik maanden bestrust heb gehad, pijn en zogenaamde doorligplekkern op heupen, rug en buik. hadden meer meiden dit. vreselijk.
Vannacht goed geslapen maar een keer plaspauze, ben ik wel verbaasd over..... En Monique, vervelend van je man, sterkte! Vandaag 39 weken....
wat een onwijs leuke foto's! Ik heb net een afspraak gemaakt met de huisarts, ik denk dat Roos/we spruw hebben. Mijn tepels doen ineens pijn bij het voeden en als er kleding tegenaan komt en roos drinkt erg onrustig.
Nou...vandaag is het zover...de uitgerekende datum en nog geen beebje ! Zo denk je met 37 weken dat het eraan komt en zo loop je dus nog met je buikkie! @ Happy: Die steken zijn soms nog best gemeen he?! Ik roep af en toen echt ineens au! Ik had stiekem gehoopt dat het vandaag keihard zou regenen...dan blijft manlief lekker thuis . Hij zit dan wel op zolder op z'n kantoor, maar toch.... @ Chantico: Ik ben nog steeds vreselijk misselijk van het eten van gisterenavond , ik geloof niet dat ik al ontsluiting heb, dus het al wel wat anders zijn..Helaas! Ik ben inderdaad vandaag uitgerekend, maar beebje is ineens zo rustig...Zit er vandaag ook niet in denk ik...Gisterenavond leek het wel of hij met z'n hoofd lag te beuken, toen was ie zo druk, maar nu... @ Schatje1: Wat een lekker mannetje zeg! @ Sjudith: Sorry, heb m'n tel gisteren in de auto laten liggen . Zal straks eens ff bij gaan lezen ! @ Monique: Daar zit je ook niet op te wachten he?! Mijn man werd ontslagen nadat we net een huis hadden gekocht... een of andere verklaring gekregen dat zijn contract verlengd werd (ik ben de naam kwijt), omdat dat nodig was voor de hypotheek, en een maand later kreeg hij te horen dat het niet verlengd werd. Gelukkig had hij zo weer een baan, maar toch... Jij bent ook vandaag uitgerekend he? En weet je waar ik zo om moest lachen...ik ben ook verkouden aan het worden, typisch ! @ JennyS: hehe, ga je ook eens klagen... --> Ik word al 3 ochtenden wakker met het gevoel alsof er 's nachts een bus over me heen gereden is...Pff! @ Linka: Daar loop je dan met je ontsluiting...baal je niet enorm? Ik heb echt in een dip gezeten na die valse start met 37 weken!
Mogguh dames, Hoest met jullie? @JennyS ja dat niet lekker kunnen liggen dat ken ik, pik tegenwoordig alle kussens en slaap half zittend (mits ik geen last van maagzuur krijg) @moniquekenitra Dat is idd balen van je man, het is wel het laatste waar julie nu op wachten. Hopenlijk dat de bond nog iets kan doen. @linka76 Ben jaloers! Goed geslapen met maar 1 plaspauze! Heb hier meerdere malen de pot gezien. @marleen2109 Wat nog niet is kan nog komen... misschien besluit die kleine toch nog te komen in de loop van de dag Hier gaat het verders wel, beetje rare dag vandaag.... weet niet zo goed wat ik voel. Kan niet zeggen dat het rustig is maar het is ook niet druk in mij. Wel heb ik sinds gisteren wat nieuws.... iedere keer dat de kleine beweegt (armpjes/beentjes) voel ik een vlaag van misselijkheid opkomen... blegh niet echt lekker, zeker omdat het alleen bij het gevoel blijft... komt niets uit... Gisteren me darmen weer spontane leegloop gehad en veel slijmverlies, zou denken dat ukkie niet lang meer op zich laat wachten. Maar durf nergens meer op te rekenen, het is al zo lang aan het rommelen... Morgen weer naar de vk... ben benieuwd hoe vaak ik nog langs moet komen... liefs,