jenny, ik heb dat vorige week ook 2 nachten gehad. ik slaap normaal (half ) op mijn buik, en nu kon ik ineens niet meer op mijn buik liggen, maar ook op mijn zij liggen voelde niet fijn! leek wel een raar soort spierpijn ook ofzo. na 2 zulke nachten ben ik de avond voor de 3e nacht in bad gegaan en toen heb ik wel ineens weer lekker geslapen. ik hoop dat het bij jou eenmalig was! sjudith, lieve foto's! die waar ze met opgetrokken knietjes ligt te drinken is ook echt lief! petra, balen spruw! hopen dat het snel over is met een zalfje! monique, wat balen van je man. slechte timing ook! of juist niet misschien dat ie na de geboorte veel tijd heeft, maar relaxed zal het niet voelen. hoop dat jullie goed nieuws krijgen. kan hij je niet ff bellen of sms-en tussendoor? binna, hoe gaat t met jou? vermaak je je nog?
Schatje, wat een leuke foto zeg. Super al die foto's van die baby's! Sjudith, leuk hoor al die foto's, vooral die met je slapende man! Heerlijk! Monigue, gefeliciteerd met je 40 weken. Hopelijk komt het nog goed bij je man. Want dat is echt niks als zijn contract niet verlengt wordt! Jenny, wat vervelend dat je niet goed hebt kunnen slapen. Heb daar gelukkig geen last van. Maar hopelijk kan je vanmiddag wel nog even slapen! Linka, fijn dat je goed geslapen hebt. Ik slaap eigenlijk elke nacht nog goed. Dus daar mag ik absoluut niet over klagen. Petra, succes bij de dokter straks. Marleen, ja soms doet het echt pijn. Maar ja helpt nog niks tot nu toe. Gefeliciteerd met je 40 weken. Toch nog gehaald, wie had dat gedacht 2 weken geleden! Kvptje, heb ook veel last van slijmverlies. En ook gisteren 2 keer naar de wc geweest. Maar nog steeds niks. Vervelend dat je steeds misselijk wordt. Ik heb daar eigenlijk alleen s' nachts last van. Enhe mijn man wilt ook niet meer hoor! Tammie Gefeliciteerd met jullie zoon Justin. Hier alles weer rustig, 's avonds begint het elke keer wel iets te rommelen, steken en krampen. Maar als ik dan 's nachts wakker wordt, dan is alles weer weg. Dus hopelijk zet het snel een keer echt door!
@ lauwie ja vermaak me nog wel. kan niet zo veel meer maar ach we doen het rustig aan @happy dat heb ik nou ook ieder keer s'vonds weeen en zo en dan daarna niks meer.
hey binna, ik vermaak me nog wel, hoor. ff administratieklusjes en koelkast schoonmaken, daarna lekker in bad en nog ff in bed boekjes lezen over de bevalling, heb dvdtjes geleend van vrienden, morgen komt mijn moeder lunchen, als het lekker weer wordt nog ff terras met een vriendinnetje. allemaal tempo-tje lager, maar wel prima! wat ben jij zoal aan het doen? jij krijgt toch ook buikpijn van die frambozenbladthee? drink je het nog?
hoi meiden, het is inderdaad spruw. Heb een zalfje gehad voor mijn tepels en een vloeibaar iets voor in roos d'r mondje. Hoe lang duurt het voordat je effect merkt? en moet je verder nog maatregelen treffen? Ik hoop dat de pijn voor ons beide snel minder wordt. in elk geval onwijs bedankt voor jullie medeleven tammie, gefeliciteerd met de geboorte van je zoon dames....het gaat nou echt opschieten nog maximaal een week of 3 en dan is iedereen moeder, echt een gek idee en vinden jullie het ook zo hard gegaan. Ik zag dat er al april 2009 moeders schrijven en wij gaan al weer bijna over naar het andere gedeelte op het forum.
Alle nieuwe mama's en papa's: Gefeliciteerd! Het is vandaag alweer 4 weken geleden dat ik ingeleid ben, morgen is Olivier alweer 1 maand! Gisternacht heeft meneer voor het eerst de nacht doorgeslapen , vannacht was dat weer anders, haha.... Hopelijk gaat het met alle zwangeren ook goed. Sterkte nog even allemaal! Liefs
Dat gaat snel hier! Tammie: gefeliciteerd met je zoon! Vannacht veel harde buiken gehad, kon ook op beide kanten niet in slaap komen... wat de sex betreft, die van mij wil het ook niet om het op te wekken, maar op de een of andere manier heb ik er sinds maanden zelf weer meer zin in. dus heb em mooi over gehaald.haha hij heeft er ook geen probleem mee hoor, als het maar voor de liefde is en niet voor de baby.....
Ik heb de laatste nachten dat ik ontzettend licht slaap. Normaal ben ik niet wakker te krijgen (ik hoor Lianna zelfs niet huilen) en nu word ik bij bijna ieder geluidje wakker. Superirritant.
O ja, ik heb trouwens ook dat ik bijna niet meer kan liggen op m'n zij, vanwege pijnlijke heupen. Het wordt voor ons allemaal tijd dat onze kindjes gaan komen. Straks zijn we stuk voor stuk te uitgeteld om nog te kunnen bevallen.
Maf hè die heupen, terwijl ik met lopen enzo niets voel. we worden helemaal beurs zo haha kind der uit! nu haha
Afgelopen zaterdag om 6.30 uur is onze zoon Patrick geboren. Afgezien van de 2 uur zeer pijnlijke weeën is de bevalling thuis goed verlopen. Hij woog 3270 gram en is goed gezond. Zowel met vaders en moeders gaat het goed.