IK HEB GESLAPEN! (sinds dik 14 dagen) Oooh wat heerlijk van 22:30 tot 6:00 geslapen en om 2:00 even geplast. Tjonge jonge wat een verademing, ik was echt op. Ik ga even verder bijlezen en het bevallingsverhaal van Lique lezen,...
Hihi Linka, jij klaagt ook maar zelden he? "hoort erbij" ja dat is wel zo maar toch,.. Hoe is Marleen vandaag? Jenny jij gaat zo bellen, ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren, hoe laat zijn je vliezen gebroken?Hier in Breda krijg je onderzoeken en CTG als dan alles goed is en nog wel een plensje vruchtwater aanwezig mag je tot 72uur rondlopen,...maar ja dat is hier. Duster: Wat een lekker ventje die Matthijs (mooie naam ook, had ik ook gewild voor een jongen) Och kvptje: misschien komt er een nacht dat jij ook opeens lekker slaapt, ik heb zo lekker geslapen vannacht. Ik duim voor je! Heb je gerommel of denk je echt dat het begonnen is? He Lauwie: hoe is het met je vlooienplaag, heb je ze verbannen? Was nog bij Machiel geweest gisteravond (had ik al geschreven), uur op mijn schoot geslapen. Ik maar hopen dat baby-lief daar wel wat aan vond en ook naar buiten wilde komen maar weinig hoor. Maar ik heb genoten dus dat is ook wat waard. Wij tobben wel verder. Lie(f)s
Goeiemorgen meiden! Ik heb me een rot avond achter de rug... Gisteren rond etenstijd begon ik vervelende samentrekkingen onderin m'n buik te krijgen. Daarna heb ik echt een paar uur niet helemaal bewust meegekregen van de pijn in m'n buik. Geen weeen, denk ik, maar echt alles deed me zeer, zitten, liggen, met lopen deden m'n liezen vreselijk zeer. Beebje was ongelovelijk druk en strekte zich lekker uit, wat ook zeer deed, want volgens mij is de ruimte wel zeer beperkt nu. Weer aan de diarree, misselijk, en echt niet te geloven een hoeveelheid aan slijm. Om half 11 werd het wat minder en ben ik slaap gevallen. Jeroen kwam rond 12u thuis en heeft me wakker gemaakt omdat ik zo raar lag te doen in m'n slaap. Hij zag aan m'n gezicht wel dat ik me niet lekker voelde en had echt medelijden met me. Hij wilde geloof ik echt ter plekke alles voor me doen. Het is dat ik me niet lekker voelde...haha! De rest van de nacht wel geslapen, maar telkens als ik wakker werd had ik last van m'n rug en lichte menstruatiekramp...Het is nu de 4e nacht dat ik dat heb en dat ik wakker wordt met het gevoel alsof er een bus over me hen gereden heeft. Zo deze ochtend zijn we ook weer al klagend begonnen.... Sorry hoor! @ Jenny: Als je vruchtwater verliest gaat het toch echt binnen nu en niet al te lange tijd gebeuren meid! Je mag max 72 uur met gebroken vliezen lopen toch? Alhoewel dat geloof ik overal weer anders is. SPANNEND! @ Passiepaard: Misschien gaan we nog wel tegelijk bevallen als het allemaal hetzelfde gaat haha. Als jij nu even een datum prikt hahah!
Passiepaard, fijn dat je goed hebt geslapen, heerlijk! Ik zelden klagen hoort erbij, hahaha! Tsja, ik ben zo idd Myrna net weggebracht, AUW! Was niet zo lekker op de fiets, maar tsja, kon niet anders ! Marleen, vervelend dat je niet zo lekker voelde, en nu?
heb net gebeld ze komen straks langs, ik krijg het nu alleen niet opgevangen echt frustrerend. als ik denk dat het gelukt is begin ik erna te plassen en weg is het bewijs haha word een rare dag denk ik, maar zolang ik geen weeen heb... ga ik me maar niet druk maken.
Goeimorgen meiden Hier ook iemand die niet zo fijn heeft geslapen maar ja @passiepaard ooo wat lekker dat je zo goed geslapen hebt @jenny suces met de vk bellen en de hoop dat je snel meer weet @marleen jeetje meis jij hebt eht veel last steeds. hier komt een knufffel @duster welkom thuis/terug. en wat een lekker mannetje @lique wat een mooi verhaal.en wel heftig met je vader de gedachten er zo bij @Linka balen dat je vanacht weer veel naar de wc moest. wel lekker dat myrna over blijft vanmidag ook stukkie rust voor jou @kvptje je hebt toch nog even tot de 30 maar snap je wel hoor. @lawie en wat zijn je plannen vandaag.? ik heb gisteren eindelijk het box kleed af gemaakt. en ook meteen een wiegen lakentje gemaakt.vandaag even nieuw stof halen.zo dat ik nog een box kleed kan maken. Nou meiden ga even wat eten. liefs sabrina en voor iedereen die hem nodig heeft of wil ontvangen een knuffeellllll
@ Linka: Ik ben doodmoe... Verder werd ik vanmorgen weer wakker met vage kramp, harde buiken en wederom misselijk. @ Jenny: Dat zou dus ook iets voor mij zijn ... @ Binna: Thx voor de knuffel! Ik heb ook zo m'n goede momenten hoor, maar soms... Als ik voor donderdag niet bevallen ben dan hoop ik dat deze gyn wel even gaat kijken wat er gebeurt daar binnen. Jeroen gaat deze keer gelukkig wel mee. Er staat al een groot kruis in zijn agenda, deze keer geen smoesjes dus... .
Klopt, eigenlijk helemaal geen regelmaat. Alleen even in het ziekenhuis en dat was dus een heftig stormpje en toen kwamen de weeën even achter elkaar door. Verder? Was het elke keer maar weer afwachten maar ik had er niet zoveel last van hoor... ik was zo in mijn eigen wereldje. Niet ontdaan zijn hoor. Nu terugkijkend ging het allemaal prima. Het was echt een 'even-doorzetten' bevalling maar er zijn natuurlijk geen rare, enge of onverwachtse dingen gebeurd! Ik heb de kraamweek niet in bed doorgebracht (ja, af en toe een slaapje) en kon gewoon zitten enzo... prima toch?
@ Passiepaard: Mij heb je, maar ja m'n beebje wil maar niet! Ik zie dat jij ook donderdag weer een afspraak hebt staan, laten we hopen dat we die over kunnen slaan. Ik ga maar eens een poging wagen om mezelf en Thomas aan te kleden... Meestal al een hele onderneming tegenwoordig. Oh, ik ga nu stoppen met klagen, dat doe ik normaal ook niet... Ben nu echt een zeur aan het worden, bah!
@marleen gelukkig heb je nog je goeimomenten anders zou het voor je zelf ook ondragelijk zijn. @jenny hoop dat je het nog op kan vangen @eleny dat is wel pretig hoor dat je na de bevaling nergens last van heb. (dat hoop ik ook) @linka je mag best klagen he
Ik klagen, ja dat wil ik wel doen, maar ik moet ook positief blijven zo heb ik gevoel van, ach die komt heus wel eruit dan ga ik maar janken..... En dan is ineens weer over..... Me vriend is meer nerveus dan ik en ik ben stuk rustiger dan hij maar ik wil heus wel dat baby eruit kom, maar kan ik wat aan te doen? Neej niks Marleen, je mag heus wel gezeur zijn hoor meis! Begrijpen wij wel hoor je loopt zo lang mee!
Daar heb je gelijk in linka. je kan er toch niks aan doen. het komt waneer het komt. en waneer zei er zin in heeft. en niet waneer papa en mama daar zin in hebben
Goedemorgen allemaal, Ik heb gelukkig goed geslapen vannacht en ben vanochtend weer wakker gekrijst door Lianna. En dat terwijl ze net eten had gehad. @Jenny, ben benieuwd wat de verloskundige er van maakt. Ben trouwens ook erg benieuwd wie er morgen gaan bevallen op 20-08. Zoals het ernaar uitziet ik in ieder geval niet.
Nou moet om half 12 in het ziekenhuis zijn, controle dubieus gebroken vliezen noemen ze het. klinkt ook leuk. maar moet dus weer aan ctg, vervolgens een echo en ze gaan kijken of ze wat kunnen opvangen bij me en kijken het na onder de microscoop . balen is alleen als het zo is dat ik na 8 uur vanavond niet meer thuis mag bevallen snik.
sjorsje: ze denk dat van wel, maar het klote is dat het er niet uitstroomt en dan word het weer een wazig verhaal. maar na aanleiding van mijn verhaal van gister denk ze dat het wel gebroken is. had namelijk behoorlijk wat opgevangen en was echt helder vocht met vlokken erin. ik wil 20-8 bevallen! ga mijn best doen haha maar let maar op, word gewoon naar huis gestuurd haha groetjes dubieus meisje haha
Goedemorgen meiden, Even snel een berichtje van mij! Gisteren ben ik thuis gekomen uit het ziekenhuis en voel me eigenlijk best wel goed. Sophie is echt een super lieve baby en eet goed. Borstvoeding gaat ook heel goed. Het hele verhaal van de bevalling zal ik snel een keer plaatsen. Meiden die nog zitten te wachten, heel veel succes en ik denk aan jullie, hoop dat jullie snel jullie wondertje in jullie armen mogen houden. Liefs Naat