Goedemorgen meiden, Ik leef echt met jullie mee hoor, ik weet nog hoe ik me voelde die laatste dagen. Nog even volhouden! @ Jenny: spannend meid, het gaat nu echt niet lang meer duren, succes! @ Marleen: je zou kunnen vragen of je een nachtje in het ziekenhuis mag slapen. Je krijgt dan een prikje om te slapen en dat kan soms best schelen. na een nachtje goed slapen ziet het er allemaal weer wat beter uit. @ Duster: ja jammer joh, ik wist dat er woensdagnacht een bevalling bezig was, want dat had een van die verpleegsters me verteld en ik hoorde later ook dat degene die aan het bevallen was toch naar het ziekenhuis moest. Nou wist ik achteraf pas dat jij dat was natuurlijk. Ik ben wel benieuwd naar je verhaal, dus dat zal ik bij de mama's gaan lezen. @Binna: ben wel benieuwd naar je boxkleed. Ga je nog een foto plaatsen? @de rest: dikke knuffel allemaal. ik moet weer even verder, want manlief werkt vanuit huis (omdat hij mij moet helpen thuis ivm de keizersnee) dus die heeft de computer nodig. liefs Philly
voor de dames die zo slecht slapen ik denk aan jullie en hopelijk komt jullie kleintje lekker snel zodat het wachten ook voorbij is jenny haha dubieus zeg hoe komen ze daar weer bij linka, dat lijkt me inderdaad pijnlijk nu fietsen; ik doe het niet meer in ieder geval ik zit in dubio, ik heb wat boodschappen nodig maar mijn man is werken met de auto en op de fiets doet pijn; lopen is te ver grrrrr ach dan maar wachten tot donderdag dan is mijn man vrij dan kunnen we samen dus baby blijf nog even zitten ja aub? haha
@ Linka & Binna: de beebjes komen inderdaad als ze er zelf klaar voor zijn. Maar het is op dit moment echt de vermoeidheid die me opbreekt. En het schuldgevoel tegenover Thomas. Want voor hem is er echt geen bal aan... Normaal gesproken ben ik veel meer met m bezig en nu lukt dat me gewoon niet! Net ff lekker een potje gehuild en dan kan ik weer helder denken . @ Sjorsje: Fijn wakker worden dan he? Thomas werd vanmorgen al kletsend wakker en dan kan ik even rustig wakker worden terwijl hij nog in zijn bedje ligt. @Jenny: Dubieus gebroken vliezen... Wat dacht je heb ik dat? Hopelijk krijg je voor half 12 grandioze weeen en kun je lekker thuis gaan bevallen vandaag! Ik ben zeer benieuwd hoor!
Hallo allemaal! Alles gaat helemaal goed hier, Britt doet het heel goed, ze laat ons 's nachts rustig 5 uur slapen! Heel af en toe heeft ze wat krampjes, maar dat komt doordat ze de fles te snel leegdrinkt. Als ze wakker is zit ze lekker in de rondte te kijken, heerlijk! Met mij gaat het nu weer wat beter, had gister een megabaaldag. 2 hechtingen waren iets te strak gezet, waardoor ik niet meer kon lopen. De verloskundige heeft de buitenste hechtingen losgehaald (wat trouwens geen pretje was, bevallen was minder pijnlijk ! ). Heb de hele dag plat op bed gelegen... Vandaag gaat het stukken beter, kan gelukkig weer lopen! Ga zo ff lekker onder de douche en dan komt er straks een verpleegkundige voor de hielprik ( ) en vandaag wordt de gehoortest gedaan. Denk dat dat wel goed zal komen, want ze hoort alles! En slaapt toch overal doorheen, super! Jamie is ook helemaal verliefd op Britt, elke morgen als hij wakker wordt is het eerste wat hij zegt; 'baby kijken? Bjitt bij Jamie op goot zitten?' Hihi! Nou, zal even onder de douche springen (nouja, niet letterlijk hoor! Haha!) en dan kijken hoe laat iedereen komt.. En voor iedereen die een dikke knuff nodig heeft voor de allerlaatste loodjes; *KNUFF!*
@ Monique: Huh? Liever donderdag boodschappen doen dan je beebje krijgen? Haha, nou die boodschappen zou ik graag door iemand anders laten halen hoor! Daar zou ik momenteel niet mee zitten hihi!
Queeen, fijn dat goed gaat daar in huize Queen! Gehoortest? Ik dacht dat ze alleen bij dove ouders doen om hun kindje te testen? Oh, ik heb me dus vergist, bij ons gaat ze zeker in iedere geval doen. Vroeger moesten ze wachten totdat ze 9 maanden zijn en dan gehoortest doen, nu niet meer, zie al verschil tussen nu en bij Myrna.
@Marleen2109, ja fijn hĆØ dat heb ik weer. je voelt je al dombo en nu een dubieuse dombo haha @naat, fijn dat je lekker thuis bent oja en hoorde ook nog als je vliezen vooraf gebroken zijn dat je dan 24 uur in het ziekenhuis moet blijven na je bevalling. ook weer iets wat ik niet wilde horen.
@ Jenny: Dat kan toch ook haast niet als je beebje zo diep ingedaald zit? Dan stroomt het er toch heel langzaam uit?
ja dat kan kloppen, maar ook bv als je alleen een scheurtje bovenin hebt dan stroomt het niet echt. geef mij maar en plons hoor, veel makkelijker.
goedemorgen, voor de meiden onderons die al bevallen zijn: hebben jullie trouwens al bericht gehad van de gemeente dat de baby is ingeschreven?ze zeiden tegen ons dat we binnen een maand bericht zouden krijgen. als je bericht gehad hebt kun je toch pas alles aanvragen, zoals kinderbijslag, kindopvangtoeslag en kindertoeslag? of gaat het allemaal automatisch? voor de meiden die nog wachten; heel veel succes met de laatste loodjes!
vanwege infectiegevaar willen ze de kleine dan 24 uur monitoren. nou als je ergens iets oploopt dan is het wel in het ziekenhuis
@ Jenny: Veel succes vandaag meis! Ben heel erg benieuwd of je je beebje vandaag te zien krijgt! Ik ga even wat boodschapjes halen. Heb ik weer wat te doen !
Goede morgen lieve meiden. Ik wil jullie even laten weten dat ik enorm met jullie mee leef. Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie het nu wel gehad hebben met dat wachten. Daarom EEN DIKKE KNUFFEL VAN MIJ. Hier gaat alles goed. Het ritme zit er deze week alweer een beetje beter in. Ik vind het eigenlijk best nog wel meevallen zo met drie kinderen in huis. Alleen als ze alle drie op het zelfde moment aandacht vragen/nodig zijn word het een beetje lastig. Wel ben ik aan het einde van de dag helemaal uitgeblust omdat je toch de hele dag bezig bent. Laureen voeden, mijzelf aankleden, de meiden wakker maken en helpen met aankleden, alles klaarmaken voor school, de meiden naar school, Laureen badderen/wassen, beetje huishouding en dan weer naar school. En dan ook 's middags weer heen en weer naar school. Oja tussendoor eten we natuurlijk ook nog. Gisteravond is Laureen de hele avond heel onrustig geweest, ik had er gelukkig geen last van want ik was op vergadering van de gymvereniging van onze meiden. Misschien vond ze het niet leuk dat mama er niet was. Nou meiden, veel succes met bevallen.