Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    kimm wat een knapperd zeg!

2. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Hoi dames,

Nog niet bijgelezen dus als ik vergeet te antwoorden sorry....

Net thuis van de VK en ze zegt aan me gezicht (volgens haar teken ik in me gezicht) en bloeddruk te kunnen zien dat het niet lang op zich laat wachten... (schijnt nu hoger te zijn als normaal)

Mocht deze eigenwijze dame deze week haar gezicht niet laten zien gaan we volg week om de tafel zitten om te bespreken of ik ingeleid wil worden. Want ze wil me niet langer door laten lopen met het gerommel omdat het dan teveel van mij eist... Wel heeft ze schatting van de kleine gemaakt en daar schrok ik best van... Ons dochtertje Maricha schatte ze vorig jr op 6 pond en bleek bij geboorte 7 pond.. En deze kleine dame in mij schat ze nu op ruim 8 pond! Dus ze zei al dat ze er nu echt wel uit mag komen..

Nou we zullen zien of ze gelijk krijgt....

Zo.... en nu ga ik ff bijlezen

liefs

3. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Noura en My Angel wat schrikken en wat eng. Wat hebben jullie adequaat gehandeld, ik zou me gee raad weten. Ja op zo'n spannend moment waarschijnlijk wel maar zo denk ik, brrr wat moet je dan doen? Heel veel sterkte met kleine Ayoub en Anissa.

Kimm: wat een lekker wijffie zeg!

Ik heb Machieltje in mijn album gezet,...Nu nog een klein meisje erbij he?;)

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Kim, wat een poepie!

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    kim wat een plaatje. en wat een leker bolle wangen

Passiepaard wat een kanjer is machiell en wat een bos haar

my anger en noura wat een spanning even voor jullie.blij dathet nu weer goed gaat.

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Machieltje, wat een bos haren zeg! Prachtig! Bij Myrna was ook veel en VK zei tegen me bij de bevalling toen ze hoofd zag, het zijn zwarte haren en ik zei watte? Ik had blonde verwacht :) !

7. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Jabizar veel haren he?

Dat is ook schrikken als je blonde haren had verwacht, hihi. Had ze ook veel haar?

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Idd, ja ze had bos haren, zal ff cd rom zoeken!

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0

Paar daagjes oud!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0

Paar weekjes oud!

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Sorry dat ze klein zijn, heb foutje gemaakt maar hopelijk zien jullie het wel dat Myrna ook bos haren had!

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    jeetje linka myrna had zekker een bos haar. wel spanend dan om te bedeken hoe je kleine meisje er nu uit ziet

14. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    linka wat een bos mooi haar zeg schitterend!

15. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Jenny, als je langdurig gebroken vliezen hebt, dit is als de bevalling niet binnen 24 uur is begonnen na het breken van de vliezen, wordt je inderdaad 24 uur ter observatie gehouden. Zowel jij als je kindje. Je moet dan zo ie zo onder de gyn bevallen en mag dus niet meer thuis bevallen. Daarom ben ik ook gisteren pas thuis gekomen.
    Ik kon trouwens ook geen glas opvangen hoor, ging bij mij heel geleidelijk met kleine plonsjes.

Doordat bij mij de weeën niet opgang kwamen, ja om de 15 min en geen ontsluitingsweeën en de hartslag van Sophie daalde tijdens de weeën zijn ze mij gaan inleiden zaterdagavond.
    Om 20.30 lag ik aan de opwekkers en om 23.59 is Sophie geboren.
    Het was heftig, snel en had een ware weeënstorm, maar vond het het allemaal dubbel en dwars waard.

Zal snel wat foto's plaatsen.

Hoop snel op nieuws buddy.

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Nou buddy en de rest, ben weer thuis.

Wat een gedoe zeg, kleine bleef maar meuren en moest daardoor langer aan de ctg maar alles was goed. ik lag op een onmgekeerd dekje om eventueel vruchtwater op te vangen, nou na drie kwartier geen druppel te bekennen natuurlijk. toen moest ik in de beugels en hebben met wattenstaafje wat afgenomen, weer niks en toen met een behoorlijk grote eendebek erin en weer niks.
    maar met de echo was te zien dat het vruchtwater erg weinig was en vorige week was het nog meer dan voldoende.
    Dus na aanleiding van mijn verhaal en de echo gaan ze er toch vanuit dat mijn vliezen zijn gebroken maar omdat de kleine zo diep it ingedaald zit de stop er waarschijnlijk op.
    Moet morgen terugkomen, weer ctg en een kweekje en word dan waarschijnlijk donderdagochten ingeleid.

tenzij het nu op gang komt en het er voor 8 uur is, maar daar geloof ik helemaal niet meer in.

helaas pindakaas.

maar nu weet ik wel wanneer we ongeveer papa en mama worden, das wel weer fijn.

sjorsje ja wachten is waardeloos, maar ga gewoon dingen doen maar.

lauwie: helaas, verwacht nu dat het een ziekenhuisbevalling gaat worden

@my angel, jemig dat is schrikken zeg, hoop dat het nooit meer voorkomt bah.

@noura: bij jou ook al? moeten wij straks ook goed opletten dus..

@moniquekenitra; uitkijken met koortslip straks, heb enge verhalen gelezen pas. herpes kan namelijk dodelijk zijn bij de kleine.

@kimm, lekker proppie hoor ;)

17. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Linka: wat een lieverd met veel haar en wat heeft ze mooie namen zeg!

Maakt me nieuwsgierig hoe deze kleine gaat heten,...ook drie namen?

Nou Jenny dat ziet er allemaal goed, maar wel somber, gezien de eigenlijk geplande thuisbevalling, uit. je hebt nog 6 uurtjes maar of je dat gaat halen :( Kleintje maakt het wel goed, dat is het belangrijkste he?
    Knuffie voor jou.

Binna: gaat het goed met jou, volgens mij lees ik alleen reacties op anderen van jou, of lees ik ergens overheen?

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Passiepaard, ja dank je, Binna is netals ik, volgens mij ben ik Binna 2 :p hahaha!

Balen Jenny dat het waarschijnlijk geen thuisbevalling is, ik duim voor je dat de weeen toch op de gang komt!

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ passiepard je leest nergens over heen hoor. met mijn gaat het goed. heb wel eens een beetje last van wat kleine dingen maar voor de rest voel ik me goed. denk ook dat het nog wel een tijdje gaat duuren voor de kleine zich aan dient.

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Passiepaard, ik lees het ff, de namen van Myrna, idd Myrna Leona (vernoemd naar mijn ex hartsvriendin) Flora, naar mijn moeder!

Deze krijgt 2 namen, dat vind ik wel genoeg hoor ;) Hihi!

Deel Deze Pagina