Ik moet toch wat ! Ik wacht op mijn vriendjelief en daarna ff boodschappen doen en dan koken, lekker actie!
@Marleen: verpleegkundige zijn heeft ergens ook wel voordelen hoor je moet toch acuut handelen, ondanks het feit dat ik nog steeds tril als ik er aan denk.... @Babsie: wat een plaatje zeg
Morgen komt onze kleine ter wereld door middel van een keizersnede..hij ligt namelijk in een stuit..dus ik hoor nu ook officieel bij de augustus mama's 20-08-2008
@ babsie wat een plaatje @lauwie heb geen stof gehaald me moeder kon vandaag niet gaan morgen stof halen. @lautje jeetje meis dat is een mooi datum. maar tis wel even schrikken zo in ene een kijzersnee kus sabrina
welkom niet hoor zit hier al een hele tijd bij de augustus mama's omdat ik zelf dacht dat ik de 20e was uitgerekend maar volgens de echo dus 1 sept...maar ben gewoon bij jullie gebleven en nu wordt het dus alsnog de 20ste
Denk dat bij mij meespeelt dat zij zondag 2 wkn terug natuurlijk is langsgeweest en ook een tijdje het gerommel heeft aangekeken.. Ben al lang blij dat ze me niet langer door wil laten lopen als de uk deze week niet komt. Ze gaf zelf al aan dat het dan echt niet te doen is voor mij... zou nl betekenen 4 wkn slapeloze en gebroken nachten... maar ja... ga nergens vanuit... eerst maar zien of ze gelijk heeft dat de uk niet lang meer op zich laat wachten...
@ loutje is een prachtige datum want dan ben ik jarig \/ wordt dus vast ook een heel lief kindje haha 8) Ik ben vandaag met Roos naar mijn werk geweest (gehandicapten/manege) was echt hartstikke leuk, de meeste durfden kleine Roos wel vast te houden en ze heeft zoals ze telkens doet overal doorheen geslapen tot haar voeding. Ook de paarden hebben haar bekeken....spannend spannend. ik was helaas mijn fototoestel vergeten want het duurt nogal effe voordat je de deur uit bent hoe vinden jullie mijn nieuwe banner?
Krijgen we toch in ieder geval zéker morgen een baby. Leuk. En mijn baby mag doen wat ie wil, maar de 21e moet ie overslaan. Dan is mijn zus jarig. Net lekker 2,5 uur geslapen. Vind het nu trouwens wel ontzettend koud buiten, brrr.
loutje, mooie datum gekozen! gek idee dat je weet wanneer het gaat gebeuren. ben je zenuwachtig? sjorsje, ik ook liever niet de 21e! dan is mijn vader jarig. dus ik snap je helemaal! petra, wat leuk zo'n uitstapje naar je werk en leuk dat ze zo leuk reageerden! en je banner is heel schattig! babsie, schatje hoor! binna, heb je je wel vermaakt vandaag? box ook bijna af?
Babsie, fijn dat de bevalling goed is gegaan. En wat een lieve foto zeg! Jenny, misschien dan toch nog thuis bevallen? Wie weet zet het snel door. Eet smakelijk voor zo! Linka, erg he, de hele dag niks te doen hebben. Ben ook altijd blij als manlief thuis komt. Dan gebeurd er weer wat. Lautje, mooie datum hoor. Lijkt me wel raar dat je weet dat je morgen je kleine op je armen hebt. Succes in ieder geval. Petra, super hoor met je kleine naar je werk. Lijkt mij ook helemaal geweldig. Werk in een verpleeghuis. Dus allemaal oude mensen, die zullen het wel geweldig vinden. Lauwie, hoe gaat het bij jou? Alles goed? Sinds een tijdje nu elke keer harde buiken. Niet heel pijnlijk, maar wel gevoeliger dan wat ik gewend ben. Wel heel onregelmatig hoor. Maar voelen weeen ook aan als harde buiken, maar dan veel heftiger? Ben ook een beetje misselijk nu. Ben benieuwd, misschien zet het wel door! Vandaag wel wat meer gedaan als normaal. Eerst even naar de stad geweest en daarna afgewassen en gestreken. Flink stukje goed doorgelopen. [/b]
@ lauwie ik heb een beetje tv via de laptop gekeken. en de box is nog niet af. de spijltjes moeten nog een keer. en dat is zo'n k*t werk dat ik er eigelijk geen zin in heb. dus moet maar even gaan doen hoest met jou.?jij je vermaakt vandaag