jenny inderdaad geef je maar over en morgen hebben jullie je kleintje in je armen hier is de baby een beetje hyper pff en maar jumpen op die blaas haha had ik maar een pamper word moe van het lopen naar t toilet!
esther, dank voor de tip! jenny, als het nog nog vanzelf begint, moet je dan ook in het ziekenhuis bevallen? en als je dan toch verwacht dat je ingeleid moet worden, dan liever morgen al of niet? waarom wachten ze dan tot donderdag? morgen voor ctg weer naar het ziekenhuis?
omdat mijn vliezen gescheurd zijn bovenin, moet ik na 24 uur in het ziekenhuis bevallen, dus ja helaas. en inderdaad liever morgen, maar dat doen ze niet. morgen aan de ctg, echo en een kweekje en dan volgende dag weer terugkomen. flauw hè maar ja dan hebben we morgen nog om wat te doen samen. we hebben nog geboortezegels nodig en wat leuke tijdschriftjes voor mijn mannetje voor het geval dat.
jenny, succes dan morgen met de ctg en je klusjes! ik ga duimen dat het vannacht vanzelf begint! ga je weer op je bank? slaap lekker!
guess who's having a bad night again..... jullie zien het al aan het tijdstip... ben weer aan het spoken... Kan niet meer slapen, voel me niet zo goed.. Beetje krampen en misselijk, heb het gevoel elk moment met de wc te kunnen gaan knuffelen. blegh.. vriendlief en dochter liggen heerlijk op een oor, zelfs de honden liggen in coma... en ik.... ik ben wakker... ALWEER! Zelfs hier op zp lijkt iedereen op een oor te liggen... nou hoop in elk geval dat jullie een betere nachtrust hebben... liefs,
Nou Nee kvptje je bent niet alleen, hier nog een, zit aan bakje vanille vla tegen het zuur. Honden zijn hier ook zo dood als een kraai,...net als manlief. Kat loopt om me heen te draaien maar daar heb ik geen zin in, kkssttt Zucht, ik heb het gevoel dat ik die lijst nog aan ga voeren binnen nu en zo *zucht*. Wat kan er nou nog helpen? Zou dat framboosbladthee wat zijn? Of ben ik nu te laat? Morgen gaan ze strippen, kijk daar niet naar uit maar hoop maar dat het helpt! Nou ik ga maar even wat internetten, en snuffelen hier. Heb je die plee al gekroeld
Passiepaard... nee nog niet gekroeld... Frambozenthee? hmmn denk niet dat het werkt... je zou iets moeten eten drinken wat op je darmen slaat.... dan zou je baarmoeder gestimuleerd kunnen worden... dussuh nog olie in huis? Of iets waarvan je zeker weet dat je aan de race gaat? iets anders kan ik nu echt niet bedenken voor je... Misschien doet dat strippen straks niet zoveel pijn, de een heeft er meer last van dan de ander. Hoor dat ook in me vriendenkring...waar de een er een drama van maakt die gelijk staat aan bevallen zegt de ander "hmn niet prettig maar was te doen" Ik vraag me af... Hoelang zou het nog duren voordat we spookjes af zijn en weer kunnen slapen? liefs,
Nou als de kleine dr is zullen we ook niet zo veel slapen ben ik bang. Maar dat vind ik niet erg, dat zuur, die opvliegers en dat eindeloze gepieker ben ik meer dan beu! Wat doe jij zoal snachts, heb je nog tips om de tijd door te komen?
Nou hoeft niet hoor, ik ga er niet vanuit maar onze dochter Maricha heeft vanaf geboorte de nachten gelijk doorgeslapen. Zal ff kraamverslag erbij pakken... 1e nacht: 23.45 laatste voeding-6.00 wakker 2e nacht: 23.20 voeding - 5.30 wakker 3e nacht: 22.00 voeding - 5.30 wakker 4e nacht: 23.30 voeding - 6.00 wakker 5e nacht: 23.30 voeding - 7.10 wakker 6e nacht: 01:00 voeding - 7.30 wakker 7e nacht: 23.30 voeding - 7.00 wakker Dus als deze uk op dr grote zus lijkt... kan ik aardig bijslapen, alhoewel ik ervan uitga dat dit een echt draakje wordt hoor! Maar zie schema... het kan dus wel.. tips om de nachten door te komen... tja beetje foto albums thuis bekijken die ik lang niet vast heb gehad... paar foto's uploaden op zp (ga ik zo ook maar ff doen want staat helemaal geen recente foto van me meisje op) verder tja.... de gouden tip heb ik helaas niet anders had ik je diemeteen gegeven en lagen wij nu ook heerlijk in dromenland
Dromenland, goh daar ben ik echt al heel lang niet geweest! Moet zeggen dat ik steeds OS ging kijken maar daar ben ik ook i-ig va geworden. Nu maar even achter de pc dan. En gisteren had ik nog wel zo heerlijk geslapen, kon dat maar weer,.. Je schema ziet er wel hoopgevend uit, mag niet mopperen dan he?
nee precies.... sus tilletjes heb ik de hoop dat ze op dr grote zus lijkt... Ik hoor me wekker afgaan, vriendlief wordt wakker maar heeft altijd ruzie met de wekker.... waggel maar ff naar boven om hem uit te zetten... ow jah, OS staat hier standaard aan op de achtergrond, krijg altijd wel iets van mee
Ben het zat ga maar weer even liggen, hier gaat om 6:00 uur de wekker. Heb de was al opgevouwen en nog zo wat gedaan als een muis,.. Regent het bij jou ook zo hard? Het is noodweer hier.
Heel eventjes, denk een minuut of 10 dat het met bakken uit de hemel kwam... nu valt het wel mee volgens mij.... hoor niets meer Nou meis, probeer nog ff te slapen...
Goedemorgen! Gisteravond in slaap gevallen om rond half 10 en net wakker, een keer naar wc geweest! Wat een wonder! Haha! Tijdens tioletbezoek zag ik hele grote slijmprop die is zo wit en vreemd, maar bloed zo te zien niet, afwachten.... Myrna vandaag pappadag (elke woensdag tot met donderdagochtend) en ik nog geen plannen !
Oh ben jaloers op je! ruilen? hahahahahaha plannen voor vandaag: Bevallen! Volgens mij voel ik af en toe een lichte wee... twijfel nog te veel. Dus heb vriendlief ook naar zijn werk gestuurdt, ga het maar ff bijhouden of er regelmaat inzit en dan bel ik de vk wel... wat een twijfel ineens.... zolang me water niet is gebroken durf ik niet te zeggen of het echt weeën zijn die ik voel... Heb vorig jr geroepen dat ik het niet zou vergeten hoe het voelde maar... toen was het makkelijker (vliezen waren eerst gebroken) Is wel iets van herkenning wat ik voel... Ik merk het wel in de loop van de ochtend......
Bij Myrna vond ook meer makkelijker dan nu, deze rommelt heel erg af en toe krampen en weer niks en dan wel, vanmorgen grote slijmprop dan normaal ontdekt. Dus bij Myrna, gebroken vliezen dus wist je meteen dat het elke moment zou gebeuren
@linka76 precies jij snapt wat ik bedoel.... durf nergens vanuit te gaan. Ik ga eerst nu maar eens ff douchen, kleine meid slaapt hier nog (dus mocht het ineens dorzetten kan ik nu nog op me gemak douchen) zou wel leuke datum zijn 20-08-2008....
Preces, je weet hert maar nooit met valse alarm, wij wel, dus ik ben nu stuk rustiger en we zien het wel. Zou idd mooie datum zijn he! Haha! Succes vandaag en laat je kleine meid maar lekker slapen