Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lauwie: dank je wel en ja mijn bank is mijn enige optie nog

@kvptje, wat een klote nacht zeg. hoop dat je je nog een beetje vermaakt hebt. lief dat je lekker de rest hebt laten liggen ;)

@passiepaard: ook al een klotenacht dus en je bent al een week verder, hou je het nog een beetje uit?

hier ook noodweer

@linka: we zijn jaloers op jouw nachtrust

nou heb de hele nacht last van voorweeen gehad, elk uur wakker van pijn onder mijn borst tot en met boven mijn knie. nu is het weer rustig.
    vanacht kots op staan ruimen van één van de honden jammie

zou vandaag een mooie datum zijn ja, maar ik reken mmaar op morgen dan is het zeker das wel fijn.

volhouden meiden.

oja vandaag ga ik lekker burgerking eten, lekker vet, veel patat alles er op en er aan want krijg morgen ziekhuisvoer bah

x

2. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

@ Passiepaard & kvptje: meiden wat zijn jullie aan het spoken geweest vannacht! Hopelijk komen de beebjes snel!
    @ Passiepaard: Ik snap best dat je er doorheen zit meis. Ik heb al huilbuien... Je hebt trouwens inderdaad gelijk, wij hebben echt veel dezelfde dingen.
    @ kvptje: Heb jij helemaal niet meer geslapen?

@ Linka: Die slijmproppen van jou zijn als net zo vaag als die van mij... Word er een beetje moedeloos van.

Gisterenavond heb ik vreselijk veel buikpijn gehad. Ik had het idee dat het m'n darmen waren, maar toch niet... Beebje was ook erg druk. Telkens als ik last heb van m'n buik heb komt er heel veel slijmerige afscheiding, af en toe hele slierten, naar buiten, maar verder gebeurt er niks... Vannacht ook regelmatig wakker geworden van de kramp, maar het zet potverdorie maar niet door! Er blijft alleen maar witte en soms slijmerige afscheiding naar buiten komen...***zucht***. En ik voel me steeds beurser worden daar beneden. Je zou toch denken dat er wat moet gaan gebeuren vandaag of morgen? Ik durf er alleen niet op te hopen...

@ Jenny: Ik ben benieuwd hoor! Jij hebt zeker weten je kindje vandaag of morgen in je armen, heerlijk!

3. Marleen2109

@ Jenny: Ik lees alleen net dat je niet zo'n lekker nachtje hebt gehad, da's dan wel weer ff minder meis!

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    tammie en duha,van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
    Nu lekker genieten!

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Jenny,heel veel succes morgen(of vandaag?)

Voor alle dames,ik hoop dat het mag opschieten bij jullie!
    Maar heel cliche,het is ECHT het wachten waard!Binnen nu en 2 weken heeft iedereen wel zn prins of prinsesje vast....
    Zet m op meiden!

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

duha gefeliciteerd met je zoon Damian Tom

@passiepaard dikke knufel van af hier

@linka hopelijk heb je lekker geslapen

@Happy balen dat je harde buiken weer stopte

@jenny hoop dat je je kleintje vandaag te zien krijgt en anders morgen

@moniquekenitra vervelend he dat die klein wel eens tegen je blaas aan zit. bij mij ook moet dan erg opleten dat ik het niet in me broek doe

@kvptje balen meis dat je zo slecht hebt geslapen

@passiepaard suces vandaag met het strippen

@linka oke dat is wel lekker een dagje ontspanen.

@marleen ik hoop met je mee hoor

nou meiden binnen nu en 3 weken is het zo ver dan heb ik ons kleinte zekker in de me handen. heb gelukkig nog niet zo'n last van de zwangerschap dus kan nog een hoop.en heb daar door veel afleiding. aleen smorgen s voel ik me niet fit.maar na het douchen gaat het meestal wel.

liefs sabrina

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ben er weer!

Binna, heb al goede nachtrust gehad!

En nu af en toe krampen, maar daar let ik niet op hoor, vind ik toch te eng voor.

Marleen, ja slijmpropjes allemaal elke dag zie ik slietjes enz maar vanmorgen was heel anders, zoals ik eerder op foto zag maar niet met grote bloed.

Wij moeten niet hopen, maar gewoon afleiding hebben... tsja zo werkt het niet altijd als je al kind hebt ;)

8. Marleen2109

Ik ga zometeen op de koffie bij mijn oma en daarna neemt m'n zus Thomas mee. Ze heeft vakantie en ze helpt me echt super! Ik voel me vanmorgen wel een beetje schuldig. Gelukkig weet ik dat ze het allebei leuk vinden...
    Ik ben dus vanaf een uur of half 12 lekker even op mezelf. Kan ik mooi even de boel glad trekken in huis en slapen! Hoewel ik 's nachts niet mag klagen, ben ik toch erg snel moe en vind ik een slaapje tussendoor wel erg lekker!

Hopelijk hebben we vandaag allemaal ff geen dipje meer... Zou wel ff lekker zijn!

Liefs, Marleen

9. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ik ben dr weer hoor, heb nog een uurtje geslapen, ben echt heel moe nu. Heb alles even bijgelezen van jullie.

Paar aan de spook geweest, kvptje wat doe jij nou, ga je nou ff bevallen? Tegen wie moet ik vannacht kletsen?;)

Linka: niet aan denken, misschien weer loos alarm (maar dat hoop ik natuurlijk niet). En dat slapen van jou, ooohhhhhh dat wil ik ook!

Binna: dat strippen is morgen, dat schreef ik vandaag, heel vroeg, op een schunnige tijd die je eigenlijk lekker hoort te slapen. Gefeli met je 39 weken, nog 3 weken dan heb je dr zeker!

Marleen: ik weet het niet meer hoor, inderdaad dat beurse, dat voelt echt heel vervelend. Nu zie ik ook echt tegen dat strippen op. Moet er niet aan denken dat er nu nog iemand gaat zitten wroeten daar!

Ik zou nog veel meer willen slapen, ggaaaaappp

Fijne dag weer!

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal,

Heb vannacht heerlijk geslapen, maar werd rond 6.30 uur wel wakker van de menstruatiekramp. Toch weer in slaap gevallen en pas om 8.30 uur werd Lianna wakker.

@Duha, van harte gefeliciteerd met je zoontje Damian.

11. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Nou tot nu toe zet het niet door hoor! Dus wellicht dat ik vannacht weer aan het spoken ben. Net ff gedouched en kon zowaar 1 uurtje slapen om vervolgens weer wakker te worden van die krampen...

en zo gaan we maar door he....

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    wat vermoeiend hè meiden, maar inderdaad we gaan allemaal afleiding zoeken vandaag. lekker de hort op.

wel gemeen dat gerommel vaak bij iedereen in de avond begint en snachts lekker doorploetert. einde ochtend niks meer? vind ik echt gek.

maar goed, ga zo weer naar het ziekenhuis en dan lees ik einde van de middag weer wat bij.

iemand een keizersnede vandaag toch? weet niet wie, maar heel veel succes op deze superdatum. ik ben jaloers

liefs

13. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Shit ja wie was dat ook al weer :oops: Ga zo op in mijn eigen geklaag,...Binna of Linka weten dat vast, die hebben nog goed geheugen.

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Keizersnee? Ja dat is Loutje :) ! Als ik goed heb :p ! Haha! Gaan jullie maar lekker liggen joh want jullie zijn zoooo zombie, haha! Succes Jenny en vanavond lekker burgerkingerrrrrrrrr !

Vannacht had ik niks van gemerkt alleen toen ik opstond, ja hoor! pfff! Haha!

15. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    @ jenny succes op het ziekenhuis en geniet van je vette hap straks
    ik geloof dat loutje een ks krijgt vandaag

@marleen en passiepaard pff voel echt met julli mee, ik kan me niet voorstellen hoe jullie je voelen ik slaap als een roosje iedere nacht vind dat zo vervelend voor jullie bah hoop dat het voor jullie snel over is en jullie lekker jullie kleintjes hebben
    ook voor de rest trouwens hoor!

@ linka lekker een dagje alleen zonder plannen !

ik ga zo even de was opruimen en stofzuigen en dan in de douche.
    ga straks een lekkere cake bakken voor morgen als mijn man jarig is en misschien voor vanavond al, het lijkt toch nog goed te komen op zijn werk
    ze willen zijn oude contract openbreken en verlengen dus das een zorg minder!

16. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Kvptje en passiepaart, oh wat hebben jullie een slechte nacht gehad zeg. Heb echt medelijden met jullie. En dan wilde ik gaan zeggen dat ik zo onrustig geslapen heb. Maar mag niet klagen, ik slaap tenminste nog!
    Linka, goed geslapen lees ik, heerlijk hoor!
    Jenny, jammer dat het niet doorgezet heeft, zou toch een mooie datum geweest zijn. En de eerste die op uitgerekende datum zou zijn bevallen!
    Marleen, dat gevoel ken ik, maar ja hier gebeurd er ook niks. Heb me maar ingesteld dat ik de 42 weken ga halen. Dan kan het alleen maar mee vallen!
    Binna, fijn dat je je nog zo goed voelt. Gefeliciteerd met je 39 weken. Lekker hoor als je nog van alles kan!
    Sjorsje, super dat je zo goed geslapen hebt.
    Monique, dat klinkt goed. Zou mooi zijn als het helemaal goed komt met je man zijn werk. En lekker cake bakken. Je brengt me op een goed idee, ga ik ook doen vandaag!

Inderdaad Loutje krijgt vandaag een keizersnee.

Hier is alles zo als elke ochtend weer helemaal rustig. Ach ja ben er inmiddels aan gewend geraakt. Vannacht wel wat onrustig geslapen. Steeds droomde ik dat het begonnen was, maar dat was dan weer niet. haha.
    Vandaag een rustige dag. Niks gepland![/b]

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    kvptje, linka, marleen en passiepaard, veel sterkte. nog even volhouden!

jenny, succes ih ziekenhuis!

loutje, succes vandaag met de ks!

monique, fijn van je mans werk! veel plezier met bakken en alvast gefeliciteerd!

18. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    en hoe is het met lauwie?

19. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    13-08-2008 (41w0d): Duster2000 30 jaar/ 1e kindje/ Matthijs 3870gram (uitgerekend *06-08-2008*)
    14-08-2008 (41w2d): QueenBee 26 jaar/ 2e kindje/ Britt 50cm 3645 gram (uitgerekend *05-08-2008*)
    14-08-2008 (39w0d): Kimm1988 20 jaar / 2e kindje / Ivy Alucea (uitgerekend *21-08-2008*)
    16-08-2008 (40w5d): Aliekeleppink 25 jaar/ 1e kindje/ Danique 3750gr (uitgerekend *11-08-2008*)
    16-08-2008 (39w3d): Naat80 27 jaar/ 1e kindje/ Sophie Elise 2790gram 48cm (uitgerekend *20-08-2008*)
    16-08-2008 (39w5d): Pruts27 27 jaar / 1e kindje / Patrick 3270 gram (uitgerekend *18-08-2008*)
    17-08-2008 (39w4d): Babsie 27 jaar/ 2e kindje/ Nur Aminah Yusra (uitgerekend *20-08-2008*)
    17-08-2008 (40w1d): Tammie 27 jaar / 1e kindje / Justin (uitgerekend 16-08-2008*)
    18-08-2008 (41w1d): Duha 22 jaar / 1e kindje / Damian Tom (uitgerekend *10-08-2008*)

Deze dames allemaal van harte gefeliciteerd met jullie kindjes.

Ik heb niet bij kunnen lezen, maar hoop dat het met iedereen goed gaat.
    Zelf ben ik net van het bed sinds gister. Het gaat nu heel goed, met Jelle gaat het perfect, had wat last van krampjes maar het gaat beter de afgelopen twee nachten hebben we kunnen slapen met aleen een voeding tussen door.

De bevalling was heel heftig, het ging zo ongelooflijk snel om iets voor twaalf de twaalde had ik de eerste wee, deze kwamen gelijk elke 4 a 5 min. Om 1 uur waren we in he ziekenhuis, waar ze niet echt geloofden dat het echt hard ging, even een uurtje aan het ctg om iets voor half drie werd ik voor het eerst getoucheerd en had ik bijna volledige ontsluiting om half drie werden mijn vliezen gebroken, en om 10 over half mocht ik eindelijk persen, 11 minuten later in drie persweeen was Jelle er.
    zo snel, de gyn die de volgende dag kwam had zoiets van... eerste kind? dat kan bijna niet.
    Ik vond het wel jammer, ik had het van te voren aangegeven dat het bij mijn in de familie nogal snel verloopt ook bij een eerste maar dat werd niet erkend. Hierdoor was er geen tijd voor pijnstilling, de verloskundige kon haar vrbazing niet eens verbergen toen ik al bijna volledige ontsluiting had.
    Maar ja het is allemaal goed verlopen Jelle is er gezond en wel en het is echt genieten hoor Wow wat is dit mooi....IK BEN MAMA!!!!
    (zal zo even een foto plaatsen)

20. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Tammie en Duha van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes

Deel Deze Pagina