Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant

2. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ik doe niet mee aan moeders voor moeders.
    heb ik wel gedaan bij Youri* maar werd zo beroerd va ndie lucht uit de fles en die urine lucht heb het 2 weken volgehouden

3. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    ik gebruik ook 1 fles per dag voor MvM ;)

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ben benieuwd op 2 januari, MvM komt om half 8 bij mij, hoe haal ik nou in godsnaam om mijn dochtertje naar bed te duwen in vakantie dat het zo vroeg is, pfff! Ze weet het nog niet joh, hahaha! Eigenlijk zou ze bij haar vader zijn dus kon het wel, maar wij hebben een dagje geruild vandaag blijft ze bij haar vader tot morgen zoals wij al hadden afgesproken maar ze was hele weekend bij haar vader, en normaal gaat ze ook elke woensdag naar haar vader, maar ze blijft as woensdag bij mij, dus morgenmiddag komt ze bij mij en dan gaan wij naar mijn broertjes verjaardag, poeh! Ik hoop dat de rest van de familie niet naar mijn buik oplet! (mijn ene tante is echt dieetfreak, pfff)

5. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Wat zijn er weer veel pagina's bijgekomen zeg!

Aan alle dames die in onzekerheid zitten, sorry weet de namen niet allemaal meer :oops: , heel veel sterkte en hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid. Dikke knuffel!

Ik was al vroeg wakker vanmorgen, kon gelukkig nog even in bed blijven liggen, maar moest er nu toch uit. Over 2 uur zitten we bij de VK voor de intake en vanmiddag bij de gynaecoloog en dan krijgen we de eerste echo! Ik vind het nu wel erg spannend! Ik hoop dat alles goed is.

Fijne dag allemaal!

Liefs, Puck

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Succes Puck vandaag!

7. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Goedemorgen Meiden,

Ik pak ook een fles per dag voor MvM.
    Ik ben eigenlijk heel zeker over mijn zwangerschap, maar als ik jullie verhalen zo allemaal lees, moet ik best even slikken.
    Ik hoop voor jullie meiden dat alles helemaal goed is. Ik heb zaterdag mijn eerste echo, ben heel benieuwd.

Ga vanmiddag ook nog even liggen, anders trek ik het vanavond ook niet.
    Wij krijgen 20 man over de vloer vanavond, wel gezellig, maar erg vermoeiend.
    Er zijn drie zwangeren vanavond, dat is wel heel erg gezellig!

Meiden alvast een heel goed 2008! Ik ga voor jullie allen duimen dat alles goed is/komt. En dat alle baby's maar goed in onze buiken mogen groeien!

Liefs Naat

8. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames,

Hier echt een waardeloze nacht achter de rug, echt heel slecht geslapen!
    Verders zit ik nu op mijn werk en had ik vorige week vrij en aangezien er nog steeds niemand is heb ik allemaal het vermoeden dat ze later beginnen en het mij niet hebben meegedeeld stelletje @#*#@ hahahha!

Wat zijn de plannen voor vanavond dames?

xxx

9. Littleme

Littleme Actief lid

25 okt 2007
    141
    0
    0
    Limburg
    Puck: heel veel succes straks!
    Laat je nog even weten of alles goed was?

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen, ik heb een vraagje, ik heb 1e afspraak gemaakt met de huisarts, maar moet ik ook urine mee of doen ze een bloedtest?

Groetjes Ingeltje

11. annika1985

annika1985 Niet meer actief

urine als het goed is.

Ik heb mijn volgende afspraak donderdag om 12 uur weer.

Veel liefs Annika

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Moet je ook dan nog naar de dokter? Ik heb al verloskundige afspraak gemaakt, dus ik dacht dat het niet hoefde om naar de dokter te gaan?

Ik weet het nog heel goed toen ik zwanger was van Myrna ben ik naar de dokter gegaan maar die zei dat het niet hoefde om te komen maar naar VK te gaan.

13. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    He meis,

ik ben ook niet bij de dokter geweest enkel bij de VK daar moest ik inderdaad urine meenemen en daarna op haar verzoek bloed laten prikken...ff voor de zekerheid nabellen misschien?

xxx

14. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Zo even niet geweest en veel bijgeschreven.

Alle meiden waar het mis is gegaan heel veel sterkte.

Alle meiden die in onzekerheid zitten, zal voor jullie duimen.

Iedereen met een mooie echo. Gefeliciteerd.

Nog even een vraagje van mij.
    Werd vanochtend wakker en had helemaal geen pijnlijke borsten meer en niet misselijk, terwijl ik dat daarvoor wel had. Gisteravond was ik nog wel misselijk en heb ik ook nog overgegeven.
    Komt dit vakar voor? Of moet ik me zorgen gaan maken?

15. MissyN

MissyN Actief lid

10 sep 2007
    140
    0
    0
    IK WIL IEDEREEN EEN SUPERLIEFDEVOL,GEZOND EN GELUKKIG 2008 WENSEN MET IN AUGUSTUS EEN GEZONDE BABY!

Zeg het nu alvast want moet werken vanavond dus heb geen tijd om het dan te zeggen ;)
    Enne voorzichtig met vuurwerk hé :p

Liefs Nicole

16. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    He happy!

Bij mij was dat ook weg van de een op de andere dag, schrok ik ook van maar niets aan de hand!
    je kan natuurlijk altijd de VK ff bellen!

xxx

17. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Jeetje, is het nu nog geen januari?
    Nou, vandaag over twee weken mag ik voor de eerste echo. Ik ben echt aan het aftellen.
    Bang dat er iets mis is, ben ik absoluut niet, want m'n borsten voelen nog steeds alsof ze elk moment kunnen exploderen.
    Mijn moeder had wel even schrik dat ze geen oma zou worden. Ik ben net voor de kerst aangereden (niet ernstig, alleen fiets in de kreukels en een opgerekte knie) en mijn moeder wilde gelijk dat ik het na zou laten kijken, of nog wel alles goed zat.
    Maar de auto heeft me alleen ter hoogte van m'n knie geraakt, en er is met m'n buik niks gebeurt, dus dat leek me een beetje overdreven.

18. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jezus dat is ook wat zeg! gaat het toch wel?
    Spannend hoor en shit he dat lange wachten dat haat ik zo! maar ik denk dat iedereen dat haat hihi!

xxx

19. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hi meiden,

Ik heb het idee dat het helemaal niet uitmaakt he lang ik slaap, ond 22u stort ik gewoon echt helemaal in. Ik heb vanavond een ffeest bij een vriend thuis komt zón mannetje of 20. Wel gezellig, maar ik zie er stiekem tegenop......We gaan vanmiddag al erheen om te helpen klaarzetten, boodschappen doen etc.

Diana dat is ook schrikken. Gelukkig is je knie alleen geraakt.

Happy: Ik heb de eerste week ( week 4 en 5) ontzettend last van mijn borsten gehad, geslapen met een sportbh, wat toen goed hielp. Nu heb ik daar helemaal niet zo'n last van, alleen nog gevoelige tepels.

Misselijk ben ik met vlagen een beetje. Als ik dan wat eet gaat het een stuk beter.

Puck heel veel plezier succes met de echo.

Ik weet niet of ik later nog kom kijken op het forum, dus wens ik jullie allemaal een prachtig 2008, vol liefde, geluk en gezondheid voor jou en je baby(s)

Liefs muis

20. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Puck, spannend! Hopelijk zien jullie een heel mooi kleintje!

Ik ben de rest alweer vergeten, wordt vergeetachtig.

Ik dacht dat die vrouw van MvM mij het ook adviseerde om elke dag een nieuwe fles te nemen.
    Maar wist het niet meer. Vandaar even die vraag haha

Een fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina