haha, goed hoor! lekker geslapen, vanochtend thuis gerommeld en vanmiddag vriendinnetje met haar dochter van bijna 1 op bezoek. heb ik al zin in! jammer dat ik vandaag niet ga bevallen, want ik vind het wel een mooie datum ! mijn moeder zei al 8 maanden geleden dat ik dan vast vandaag ging bevallen, maar het lijkt er sterk op dat ze ernaast zit! mijn vriend begint er ook erg wel zin in te krijgen dat ze komt. hij vroeg vanochtend bij het ontbijt of ik tonic wilde ! mooie kindjes zie ik weer voorbij komen!
goedemiddag allemaal... Ik had ook gehoopt op deze datum, maar helaas hier zit er helemaal geen schot in...ik loop gelukkig ook nog niet over tijd. hoop zo voor jullie dat het een beetje opschiet. Ik slaap pas elke nacht na 3uur en kan dan sochtends zodra vriend de deur uit is wel tot 11uur lekker slapen, heb ik het toch weer beetje ingehaald. Denk dat ik zo nog maar even boodschappen ga halen. succes met wachten!
Maxi, wat een mooi mannetje zeg. En wat een snelle bevalling. Kan me indenken dat je er wel van baalt dat ze niet naar je geluisterd hebben! Schatje, wat een lief kereltje hebben jullie zeg. Super hoor. Wat is het hier rustig vandaag. Zijn jullie allemaal aan het bevallen?
heb ik weer... dat weeïge gevoel komt nu beetje regelmaat in... maar heb zo vaak nu gerommeld dat ik weer bang ben voor valse start...zit nu iedere keer tussen de 10 en 15 min in. Heb maar mailtje naar vriendlief met de tijden gestuurdt dat ie zelf mag beslissen of ie naar huis komt omdat ik het niet durf te vragen uit angst voor valse start.... pfffffff waar blijft dat water zodat ik het zeker weet!
Misschien komt dat water wel helemaal niet! Moeten je vliezen gebroken worden door de VK. Maar als ze nu al om de 10 a 15 min komen, dan is de kans er natuurlijk dat ze snel om de 5 min komen. En dan ga je vandaag nog bevallen. Zou toch super zijn! Succes in ieder geval! En ik ga voor je duimen dat de weeen snel sneller komen!
Wat een mooie plaatjes zag ik weer voorbij komen... @ Alle zwangere meiden: Straks kunnen wij flink gaan spammen met foto's van onze ukkies! ***zucht*** Ik geloof dat ik nu echt door iedereen zielig gevonden wordt. Net even nog wat boodschapjes gehaald en werd flink nagekeken en aangesproken... Maar het toppunt is toch wel dat mijn buurvrouw me net aanbied om me ergens mee te helpen of op te passen, terwijl we amper contact hebben... Want ik had het nu toch wel erg zwaar zag ze aan me ... (oke, ik schrok vanmorgen van m'n eigen spiegelbeeld, maar dat hoeft zij me niet nog een keer in te wrijven GRR). Meiden, verder heb ik een pesthumeur en ga ik nu even slapen. Ben ff niet zo sociaal vandaag
kvptje, vruchtwater hoef je niet snel krijgen hoor, maar is die weeen wel regelmaat? Zo ja kan je altijd VK bellen voor zekerheid. Hier onregelmatig hoor, dus hoef voor mij niet vandaag, helaas, als het maar niet op 23ste dan is mijn zusje jarig. Net geslapen, 2 uurtjes, raar, had vannacht zo goed geslapen maar toch zo moe en viel uiteindelijk weer in slaap.
nee hier is nog een! passiepaard, ik voel echt met je mee, ben zelfs 1 dag verdr als je... zucht... zingen wij het uit met zn 2tjes tot het einde? morgen gaan ze opnieuw proberen te strippen, maandag was niet gelukt, ze kwamen niet door de baarmoedermond heen. afwachten weer. ik heb me nu ingesteld op volgende week woensdag of zo. ik ga er nu van uit dat morgen ook niet lukt, dan kan het morgen ook niet tegenvallen.
Maxi wat een schatje, super! Nou ben weer terug, had een beetje een dodo als arts. Had ook het idee dat ze het verhaal van die gebroken vliezen van mij niet echt geloofde maar ja boeiend het is niet anders. morgenochtend moet ik om half 7 bellen en als er geen gekte is daar da moet ik om 7 uur daar zijn en ga ik aan het infuus. heeft iemand ervaringen met inleiden? hoe snel het gaat en moet ik rekening houden dat de kleine er die dag wel is of komt het wel eens voor dat het as de volgende dag komt? ik hoor het graag. liefs
update: toch maar vriendlief gebeld en de hulptroepen (oppas dochter) komt nu ongeveer om de 8 min... en wordt steeds heftiger.... heb vk al gebeld, moet om de 5 min zijn dan komen ze kijken
Jenny, heb geen ervaring, maar heb er wel over gelezen. En volgens mij ben je morgen dan gewoon moeder hoor. Als ze je aan het infuus gaan leggen, komen de weeen geloof ik meestal wel redelijk snel al! Maar anders moet je even zoeken naar verhalen! Nadje, wat vervelend allemaal he. Ik mag morgen ook naar de VK. Ben benieuwd of ze wat gaat doen. Vorige keer zeiden ze dat ze met 41 weken zouden proberen te strippen. Nou morgen ben ik 40w6d, dus hopelijk kan ik ze overhalen! Kvptje, zie je mijn duimen helpt! Succes verder.
ja happy, bij mij was het ook 40.6, en toen heeft ze het gewoon geprobeerd. ik hoop voor jou dat het dan bij jou wel effect heeft, of nog beter, bij ons allebei morgen hahaha. @kvptje, heel veel succes!
@jenny, ik heb ook geen idee, alleen hier en daar wat gelezen, breng ons p de hoogte van je ervaring voor het geval dat ik en anderen ook nog ingeleid gaan worden..
spannend kvptje! zet hem op! duha gefeliciteerd! nou na de schrik van gister, ging het gelukkig smiddags een stuk beter. en geen slijm meer, dus wat het nu geweest is, ik weet niet. maar ben allang blij. alleen is mevrouw vandaag erg huilerig. hele ochtend, dus zijn we maar gaan wandelen en dat hielp. daarna weer huilen maar gelukkig slaapt ze nu wel. alleen staan ze nu de dakgoot te repareren met het nodige lawaai, hoopdat ze slapen blijft. heb een mooi armbandje laten maken, en dat is gister aangekomen, heb hier foto van het voorbeeldje. zilver met pareltjes. in het echt is het nog mooier dan op de foto.