Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Ik bedoel in huis, stofzuigen en dweilen!

ja verder gaat het goed hoor, nergens last van. Dus wacht morgen af wat de VK gaat zeggen. Laat het morgen wel weten!

2. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Jenny: Succes morgen, spannend. We wachten buddynieuws af!

Morgen geen strippen hier, de vk had een spoedoverleg ergens, en andere vk wil ik niet voor te strippen. Nu ga ik morgen wel op controle en komt mijn eigen vk vrijdag aan huis strippen.
    Als er vrijdagmiddag niks gebeurd op controle naar zh ivm overtijd, placenta werkt minder en nog zo het een en ander vertelde ze, en dan elke 2 dagen controle zh. Nou ik vind het allemaal maar niks. Zou zooooo vreselijk graag willen dat ze nu maar gewoon kwam,...

Ik ga gauw even slapen, hopelijk een fatsoenlijke nacht, maar denk,...nou ja we zien wel!

Weltrusten meiden!

3. nadje78

nadje78 Actief lid

27 nov 2007
    130
    0
    0
    passiepaard, slaap lekker alvast en succes vrijdag.
    happy, toy toy toy, hoe laat moet jij morgen? ik half 10.

4. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hey meide:)

ik denk aan jullie hoor:)

liefs

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jenny, succes morgen!

dames die morgen (of vrijdag) gestript worden, succes! hoop dat het de boel op gang brengt!

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik wil even iedereen die een handje geholpen wordt, succes wensen ;)

En de dames die nog even moeten, kom op volhouden meiden!

Dikke kus!

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jenny, denk al aan je, succes vandaag!

Happy, fijn dat goed gaat met je! Ja, ik verveelde me en kon nog ff stofzuigen, hahaha!

Oh bah Passiepaard, je bent al zo ver! Tjeetje! Sterkte en succes as vrijdag.

Vannacht redelijk geslapen, om 3 uur even uit bed geweest en Jeroen ook haha, om 4 uur weer in slaap gevallen en net wakker, dus valt wel mee.

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Duha; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

@passiepaard; Heel veel sterkte en succes vrijdag(al hoop ik dat dat niet meer nodig is). Even over de frambozenbladthee: ik zou er niet aan beginnen. Ik ben het vanaf 7mnd gaan drinken en ik heb echt een allesbehalve soepele bevalling gehad :cry:

@Monique; Gefeliciteerd met je man

@Nadje succes met strippen

@Happy; Succes bij de VK; hopelijk gaan ze jou ook strippen

@Jenny; Heel veel succes vandaag. We wachten vol spanning op buddynieuws.

Groetjes Silvia

9. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Nou Passiepaard heeft er weer een beroerde nacht opzitten. Ik word er echt uilig van! Er was niet veel bij te lezen zag ik. Marleen, lotgenoot waar ben je?

Ik hoop dat de 2 stripacties van jullie helpen meiden! Zal voor jullie duimen.

Jenny: jij bent vast al weg, heb zin in babynieuws dus zet em op! ;)

Ik ga zo nog even liggen, Rene heeft de honden uitgelaten, dus heb wel even tijd om nog te slapen. Hij is vanmiddag en morgen vrij dus ben ik nu voorlopig niet meer alleen (alleen zijn is niet mijn sterkste kant)

Fijne dag vandaag!

10. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

@ Jenny: Succes vandaag meis! Kom maar op met je beebje!

@ Passiepaard: Ik hoop voor je dat je beebje vandaag besluit om spontaan te komen. Het wordt nu wel erg spannend allemaal. En elke keer naar het z'huis is ook niet alles.

Hoe is het met de rest van jullie? Ik weet niet zo snel meer wat ik zojuist gelezen heb. Is het nog een beetje uit te houden?

Ik heb vannacht goed geslapen, alleen kreeg mijn buurjongen van net 3 om 5.20u een driftbui en krijste hij de hele buurt bijelkaar! GRRR! Maar ja, meneer beslist ook 's avonds zelf hoe laat hij gaat slapen, anders schreeuwt hij gewoon alles bijelkaar en dan mag hij op blijven. Heel bizar! Die van mij slaapt van 19u tot 7u en datr ritme zit er nu eenmaal in, en daar ben ik alleen maar blij mee. In dec krijgt hij een broertje of zusje, ben benieuwd....Maar goed, ik was dus vroeg wakker! Ik ben nog wel even in slaap gevallen, maar daar word je eigenlijk alleen maar duf van!

Ik moet om 11u bij de gyn zijn. Ze zullen nog niks ondernemen jammer genoeg. Ik maak me wel een beetje zorgen want ik verlies sinds vannacht steeds hele kleine beetjes vocht. Het is zo weinig dat het niet op te vangen is... Waarschijnlijk is het hele vloeibare afscheiding, maar ik wil toch straks even zeker weten of het allemaal goed gaat daar binnen. Ik voel m'n mannetje wel bewegen, maar niet veel. En als hij beweegt doet ie me overal pijn. M'n ribben en de beneden boel zijn zo beurs als wat! En ik begin bang te worden voor de bevalling. Thomas woog namelijk bij de geboorte (met 39 weken) 4010gr en was 51cm lang.... Dit mannetje zit al 1,5 week langer in m'n buik en deze moet er via de natuurlijke weg uit...

11. Marleen2109

@ Passiepaard: Hey goeiemorgen! Hoe is het met de kwaaltjes e.d.? Slecht geslapen las ik net? Balen is dat weer he! Dan moet je je weer de hele dag doorslepen...

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

voor de geen die vandaag geholpen worden heel veel suces

@passiepaard balen meis dat je zo slecht geslapen hebt. en dat de vk ook niet ken vandaag. nou op naar morgen

@marleen leuk zo'n buur jongetje.

hier heb ik vanacht weer eens redelijk geslapen. straks om 10 voor 11 naar de vk. ben erg benieuwt. en daarna even langs me werk.

liefs sabrina

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Binnabinna; Succes bij de VK!

Voor degenen die het willen lezen ik heb mijn bevallingsverhaal geplaatst bij de mama's. Maar jullie zijn gewaarschuwd!

Groetjes Silvia

14. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Goede morgen allemaal!

Net wakker. Redelijk geslapen vannacht. Dus mag niet klagen.

Nadje, ik mag om 14.00 uur. Dus moet nog een tijdje wachten. Vind het wel spannend hoor.

Passiepaard, oh balen dat er vandaag niks gebeurd. Maar wel fijn dat je weet waar je aan toe bent. Sterkte. Oh en balen dat je weer zo slecht geslapen hebt.

Linka, lekker he, goed slapen.

Marleen, oh lekker zo een buurjongen. Succes bij de gyn vandaag. Hopelijk krijg je te horen hoe het nu verder gaat!

Binna, veel succes bij de VK en plezier op je werk.

Vandaag dus om 14.00 uur naar de VK ben erg benieuwd. Ben ook wel ene beetje zenuwachtig er voor. Hoop dat ze wat willen doen. En dat ik weet hoe het verder gaat. Want deze onzekerheid is ook niks hoor!

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik morgenmiddag pas naar VK, daar ben ik ook hartstikke benieuwnd naar, ik wil niet overtijd te zijn, maar tsja :(

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal weer,

vandaag 40 weken. Om 14.10 uur moet ik bij de gyn zijn. Ben erg benieuwd, begin steeds meer te vrezen dat hij nu zegt dat ik volgende week maar gewoon terug moet komen. En ik ben er eigenlijk van overtuigd dat dit kindje er niet uit gaat komen zonder hulp. Z'n papa is nl ook geholpen ter wereld gekomen bij 43 weken.

@Marleen, verschrikkelijk zo'n buurjongen. Alhoewel mijn buren ook niet meer rustig slapen na 7.30 uur. Dan begint Lianna met al d'r beren te gooien en als d'r bedje leeg is, zet ze het op 'n krijsen.

@Jenny, succes vandaag.

17. Marleen2109

@ Happy: Die onzekerheid komt me bekend voor. Ik wil nu ook wel weten hoe het ervoor staat.

@ Linka: Ik wilde liever ook niet overtijd lopen, en had er ook niet op gerekend, maar je ziet het...

@ Sjorsje: Die van mij maakt ook genoeg herrie hoor :). Enne....7.30u is een hele nette tijd, beter dan 5.10u! En het is ook niet de eerste keer dat het gebeurt... Ze kunnen m gewoon niet aan. Ergens vind ik het gewoon zielig voor het ventje, maar goed...

Ik ga mee douchen en aankleden en op naar de gyn!

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    goeiemorgen!
    spannende dag hier voor een aantal dames!

ik trof vanochtend allemaal oud bloed en een beetje slijm in mijn ondergoed. heb ook ongipijn, maar die combi lijkt me niet zo raar. zo naar de vk, maar ik besef me dat het niets hoeft te betekenen.

ga nog ff liggen, want ik heb niet zo lekker geslapen omdat we weten dat mijn schoonzusje sinds gisterochtend aan het bevallen is (ik vermoed ingeleid), maar niet weten hoe het gaat. 's nachts naar de wc en daarna kwam ik niet meer in slaap.

verder hoop ik dat iedereen hier gaat bevallen vandaag. behalve wij he sjorsje, wij gaan gewoon morgen!

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tsja, niks aan te doen Marleen! Succes bij Gyn!

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Lauwie, idd vandaag mag niet. Vanavond nog op feest en vanaf morgen mag ie weer komen.

Deel Deze Pagina