Mooi hoor Diana. Sjorsje, ik heb ook wel een beetje schik hoor! Maar ja laat het maar over me heen komen. Lees ook wel eens dat het helemaal geen pijn deed. Ach en misschien willen ze bij mij nog wel helemaal niks doen!
Die kistjes zijn wel mooi! Hier alles nog ok, over een uurtje naar de vk controle. 39 weken vandaag! Kreeg net telefoontje dat de hond van me vader van 14, hele tijd door de poten zakt....pff ik was 11 toen ze kwam. en had nog zo gehoopt op een foto van mijn baby met onze hond. ze had geen pijn zeggen ze. even afwachten hoe het afloopt. Iedereen succes bij de vk/gyn en of het strippen!
Hey meiden, Ik wilde gaan liggen, maar heb er de rust gewoon niet voor. Beetje teveel adrenaline geloof ik, vind het zo spannend. Veel last van m'n rug en m'n buik, maar verder is het nog vrij vaag. Heb inmiddels 2 weeen achter de rug, zit dus erg veel tijd tussen. Het strippen deed bij mij zeer omdat het hoofdje al heel erg laag zit en alles heel rijp is. Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die het pijnloos hebben ervaren, maar ja elke zwangerschap en elke vrouw is anders. Ik kreeg het echt even benauwd, zeker toen ik een soort persdrang kreeg . Ik werd ook wel een beetje overvallen, want hij keek naar m'n gegevens in de computer, zei dat ik moest gaan liggen, voelde even en ging gelijk strippen .
Hey dames, ff snel update: Gisteren kwamen de weeën om de 5 min, verloskundige geweest.... alle weeën hebben de boel beneden wel week gemaakt maar nog steeds 1 cm ontsluiting... Slaappil gehad, werkete wel maar werdt om 5.26 uur alweer wakker van de krampen.. Rond 8.30 is er een klein scheurtje in me vliezen gekomen, dus nu druppelt het vruchtwater uit me. Moet wachten tot de weeën krachtiger zijn en langer aanhouden en dan komt de vk om de rest te breken.... Ziet er naar uit dat vandaag of vanacht de beeb komt.... hoop het zo want ben het nu wel zat... weeën worden pijnlijker.... alle andere dames suc6!
@ Mik: Ik merk inderdaad dat ik meer last heb als ik loop. Zal ik dan vanmiddag maar ff gaan shoppen haha! Nee hoor, blijf lekker thuis een beetje rommelen en loop hooguit nog naar m'n fam, die wonen allemaal lekker dichtbij!
Zo lang die weeen Kvptje, spannend hoor! kruik helpt idd maar bij mij is weeen gestopt ! En ik heb nu ff jankbui, ben zo zat!
Lieve meiden, ik lees tussen neus en lippen snel even mee, en wil jullie zeggen dat ik allemaal met jullie mee leef! Ik hoop dat jullie ook snel,jullie kleintje in je armen mag sluiten. En snap heel goed dat sommige van jullie er echt door heen is! @passie paard: hoe is het met je meid? Denk ook veel aan je. @Sjorsje:Hoe is het verder met jou en met Lianna? Succes straks bij de VK. Ben benieuwd hoe het met je vader gaat.... @Moniquekenitra: Is je vader ook een beetje opgeknapt, las een poos geleden datie hartproblemen had. @marleen: probeer wat te rusten meid, je bent idd erg druk in je mind, wat logishe is natuurlijk. Lukt het een beetje met Thomas? @Linka: Ach meisje ...laat die tranen maar komen hoor..hoop dat het snel doorzet bij jou meid...en succes morgen bij VK. Hoe is het met Myrna? @Happy en lauwie: zet'm op meiden.. @binna:Bijzonder hoe jij actief bent, met alles en op iedereen reageert..super! Ik wou dat ik daar aan toe kom! Hoe was het bij de VK? @Noura: hoe gaat het nu met jou meisje? Ze spuugde toch zo? Nou meiden, even een reageer poging gedaan, nu mijn boys liggen te slapen Knuffel, My Angel
My Angel, lief dat je naar Myrna vroeg, het gaat goed, ik zie haar om kwart over 3 want ze heeft nachtje bij vader gelogeerd (elke woensdag). Ze zit wel vol met zenuwen en ze kan niet wachten totdat haar zusje is geboren.... heel begrijpelijk!
@ kvptje veel succes meis! @ linka ach lieve schat ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit! ik hoop zo voor je dat het snel begint! ik ga duimen voor je lieverd! jullie schrijven zoveel dat ik het gewoon niet bij kan houden, die kleine houd me ook zo bezig hahaha! xxx
@ Linka: Ach meis, ik leef met je mee. Ik heb ook de laatste week zoveel jankbuien achter de rug. Zeker als je dan leest dat het bij anderen opgang komt kun je best emotioneel worden he? Meestal voel je je na zo'n huilbui wel weer wat beter en kun je er weer even tegen! Jij leeft ook altijd zo met anderen mee, je mag best wat meer klagen hoor... Kunnen we wel hebben
@austin: wat een lekker moppie is Amber! @de rest: dikke knuffel allemaal, die kunnen jullie vast gebruiken.
Tsja ik leef liever met andere mee dan mezelf laten klagen......... Heb hele dag constant harde buiken ook als je moet lopen.... Zo Myrna halen en even lekker afleiding nemen op de fiets enz.
Austin, foto van Renske van Philly kan je op http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=102283 vinden, lieverd!