Wow marleen jij zet er ineesn vaart achter,... Succes meis, we wachten nieuws af. Nog geen nieuws meer van Jenny? En van al die andere die Petrabr opnoemt zou ik het ook niet weten hoor,...Binna kijkt wel eens of meiden ergens anders posten. Ik ben daar niet zo handig in. Ik ga lekker slapen, ben moe,..Hopelijk een nachtje slapen, zou heeeeeeerlijk zijn.
marleen en jenny zet hem op! brrr rugweeen, had ze ook op het laatst en niet fijn, ik kon ze niet opvangen zowat debbie gefeliciteerd met je kleine meid morgen naar consultatiebureau, kijken hoe ze gegroeid is, en ik wil weten wat ze vinden van het gespuug slaap lekker allemaal!
Petrabr vroeg hoe het met mij zou gaan... het gaat hier steeds beter. op dit moment huilt ons mannetje wel wat meer, maar het schijnt dat ze rond 6 weken last hebben van regeldagen... zou niet weten wat het inhoud... op dit moment krijgt hij 4 van de 6 voedingen moedermelk, wel via de fles want aan de borst wilde hij niet goed drinken. in de tijd dat Shane nog in het ziekenhuis lag heb ik erg veel gekolfd waardoor ik nu nog steeds moedermelk in de vriezer heb liggen. hij groeit ook supergoed! Morgen is hij 6 weken en vanmorgen bij het weeguurtje op het CB woog hij al 3880 gram! is dus sinds zijn geboorte, woog 2570 gram, al 1310 gram gegroeid! ik probeer wel regelmatig bij te lezen maar lukt ook niet altijd en nadat ik dan alles heb bijgelezen wordt ik vaak geroepen door ons mannetje... en heb ik weinig tijd om te reageren. las ook net iets over rugweeën. achteraf heb ik die de middag en avond voordat mijn vliezen braken ook al gehad. En daarna werden ze alleen maar heftiger. Mijn vriend heeft echt keihard in mijn rug lopen duwen om de pijn een klein beetje te verzachten. Hij kreeg bijna blauwe knokkels... Moet zeggen dat rugweeën ook niet erg prettig zijn, zeker niet als je ook nog buikweeën hebt. Gelukkig heb ik op een gegeven moment een spuit met iets gekregen (had toen 2 cm) waardoor ik 2,5 uur heerlijk heb kunnen slapen. En daarna werden de weeën alleen maar heftiger. Als ik van de week een keer tijd (en zin) heb zal ik mijn bevallingsverhaal plaatsen. Is geen schokkend verhaal hoor, heb wel andere verhalen gelezen van de augustus mama's. Ik wil alle nog niet bevallen mama's nog even toi toi toi toewensen! Het zal niet altijd meevallen... Nog even een foto van ons heerlijke mannetje
Cynthia heeft op het forum voor het laatst geraagered op 11 aug op Het grote SMEP-topic (deel 3) galdros heeft voor het laast op ons topic gereafeerd op 20 julie marleen is 20 aug het laats op het forum geweest bij het topic Hoe zijn jullie vliezen gebroken. rebel is voor het laats op het forum geweest op 21 aug bvij het topic ZNM mama's
NIEUWS!!!!!!! Marleen heeft gesmst . De weeeen zijn even afgenomen, ze krijgt nu iets om te slapen. Morgen om 8 uur wordt ze ingeleid. Dus ze hebben morgen hun kereltje Meer nieuws volgt Maar wij kunnen zaterdag even beschuit met muisjes gaan eten Ze heeft Giulia ook nog niet gezien, handig he 2 vriendinnen bijna tegelijk uitgerekend
hey meiden wil iedereen een goede nacht wensen voor zo ver dat lukt en de meiden die nu bezig zijn heel veel sterke liefs sabrina weltrusten
Hoi Meiden, Heb nog geen nieuws van Jenny ontvangen. Hoop dat alles goed met haar en haar mannetje is en hoop morgenochtend goed nieuws te kunnen plaatsen. Hier gaat alles erg goed, moet wel heel erg mijn ritme zoeken nu met baby. Het is erg druk, maar Sophie doet het helemaal super. Hoop snel weer een keer te kunnen reageren en voor jullie die nog steeds wachten, een knuffel vanaf hier.
Nog geen nieuws! En hier kan niet slapen, viel wel in slaap maar me vriend kwam naar boven en tv aan en licht aan en werd ik weer wakker en baby onrustig die mij zoveel pijn doet.... ik janken weer, pfff!
Goedennacht dames! Wij zijn net een uurtje terug uit het ziekenhuis, want........ Op donderdag 21 augustus 2008 om 23.34 uur is onze dochter Rilène Jolie geboren! Zij is 50 cm lang en weegt precies 6 pond!! Dit nieuwtje wou ik jullie niet onthouden... ben zo trots op ons meisje! Ik ga nu richting bedje en zal jullie snel mijn super snelle bevallingsverhaal vertellen! Alle meiden die nog moeten... veel suc6! Heel veel liefs, Een hele trotse mamma
Ja die kleine meid en ik deden het gelijk goed allebei, dus ik mocht kiezen... of nachtje blijven... of wachten tot ze 2 uur oud was en dan naar huis. Wij kozen het laatste... hihihihi Deze mamma gaat ff verder met het opsmikkelen van bruin bolletje met filet..... potverdrie... was bijna vergeten hoe lekker het is liefs,
Heerlijk joh dat alles goed is gegaan en dat je naar huis mocht na 2 uurtjes, wil ik ook wel hoor, bij ons in het ziekenhuis mag je snachts niet verlaten....maar of zo is ben ik wel benieuwd naar...
** BABY NIEUWS ** vannacht om 0:48 is onze prachtige dochter Ottilie Sophie thuis geboren! alles goed met ons! ze weegt 3660 gr. ik duik snel mijn bed weer in. papa en ottilie slapen nog.. liefs van een dolgelukkige lauwie!
Wow wat leuk 2 babies dr bij! Jenny zal dr baby ook wel hebben, en Marleen zodadelijk! Lauwie: Gefeliciteerd met dochter Ottilie Sophie kvptje: gefeliciteerd met dochter Rilene Jolie Wat een originele namen hebben jullie gekozen, super!
*Buddynieuws* JennyS is gisteravond om 21.40 bevallen van een prachtige zoon genaamd Mylan 3300 gram. Kleine moet ivm koorts en antibiotica van Jenny en de vacuüm 3 dagen op de couveuse afdeling verblijven, maar hij doet het super en heeft geen klachten. Jenny van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Kvptje: Van harte gefelicteerd met jullie dochter. Lauwie: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter.