Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Je zou je er idd niet druk om hoeven maken Miranda, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je er wel aan denkt. Het is niet je bazin die meer werk te doen krijgt, maar zij zou het zeker beter moeten oplossen.

2. Eimat

Eimat Niet meer actief

hey mik,
    Super gefeliciteerd met je "stip"! Ben stiekem wel een beetje jaloers ( nou ja jaloers...) omdat je hem/haar al gezien hebt... Zou ik ook wel willen. Maar geweldig toch dat je een "stip" (hihi) hebt!

3. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    :cry: Snif snif, ik krijg 14 januari pas de eerste echo. :cry:
    Heb de neiging om een smoesje te verzinnen zodat ik eerder een echo krijg.

4. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @ Miranda:
    Op de site van FNV staat:
    Wanneer vertel ik het mijn werkgever uiterlijk?
    Je bent wettelijk verplicht om uiterlijk 3 maanden voor de uitgerekende bevallingsdatum aan je werkgever te melden dat je zwanger bent. Je werkgever heeft dan nog voldoende tijd om een uitkering en vervanging te regelen tijdens je zwangerschaps- en bevallingsverlof.

Bij je huisarts of de verloskundige kun je een zwangerschapsverklaring halen. Daarop staat de vermoedelijke datum van de bevalling.

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hahahaha

dankjulliewel voor alle goede wensen voor mijn stip hahahahahahahahha

ik ga het volgende week vertellen want ik werk in de thuiszorg en ben soms zo moe dat ik het niet de hele dag redt en ook ivm de krampen. dus...............

gr mik

6. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    he zijn ze er nou eigenlijk achter wat die krampen steeds zijn?

xxx

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ze denken mijn darmen ivm hormoon progestron .

progestron doet je darmen langzamer werken en ik heb een spastische darm dus dat werkt niet samen,.

maar zou ook innesteling kunnen zijn.

gr mik

8. MissyN

MissyN Actief lid

10 sep 2007
    140
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Allereerst de nieuwe zwangeren welkom en natuurlijk van harte gefeliciteerd!
    Het word al lekker druk hier.

Ik ga niet op iedereen reageren want er is een hoop geschreven.

Maar Mik meid wat fijn dat je "Stip" hebt gezien valt een hoop spanning van je af dan hé! Nu maar hopen dat je darmen ook wat rustiger gaan worden.

Wij zijn weer terug uit Disney en het was geweldig hihi.
    Ben niet overal in geweest mocht helaas niet maar dat heb ik er natuurlijk wel voor over ;)

Ik hou het kort, vannacht een onrustig nachtje gehad want Devin moest weer helemaal wennen dus vaak wakker geweest.
    Ga nu wassen en strijken enzovoort, ach jullie kennen het wel als je van vakantie terugkomt..

Meiden tot snel..

xxx

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goeiemorgen meiden

wow ik heb de hele nacht doorgeslapen zonder krampen. hahahahahaha

joepie

hoe is het met de rest van de dames hier?

@missyn leuk joh meis dat het zo leuk was in disney. en nu strijken ja das wat minder. maar ja dat soort dingen moeten ook gebeuren he?

fijne dag meiden
    dikke knuf mik

10. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    morgen wil ik nog eenkeer testen want ik wil een dikke goed posi test niet zo.n vaag geval waarmee ik heb getest, heb telkens het idee dat ik ongi moet worden en dan denk ik nee ikheb toch echt posi getest dus nu is het weer goed maar voor mijn eigen gemoedsrust moet ik gewoon een dikke posi test hebben dan voel ik me helemaal toppie.
    Dan hoef ik denk ik ook niet elke keer op de test kijken van hetis toch echt zo he.:)
    Woe ikjullie ff laten weten

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    meid als jou dat geruststel moet je dat lekker doen. ik heb ook drie hele lichte testen gehad maar ja ik moest daarna naar de dokter anders had ik ook nog een test gedaan om het zeker van het schermpje af te lezen.

dikke knuf mik

12. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hoi Augustus mama's !

Proficiat van een Maart-mama !

Wat gaaf zeg, Augustus alweer..... :D

En wat die tests betreft.....ik heb 2x keer iets totaal verschillends meegemaakt hoor, dsu laat je niet nerveus maken.

Deze zwangerschap had ik ook vrij lichte teststreepjes en ik ben nu ruim 25 weken. :D
    Enkele maanden ervoor waren ze wel duidelijk, maar gooide mijn ebryootje het bijltje erbij neer :(

Het gaat zoals het gaat en lichte streepjes zijn ook streepjes hoor !

Dus : Proficiat en een voorspoedige zwangerschap !

XFD

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goede morgen dames.
    Alles goed hier.
    Wij gaan zo op visite, misschien kom ik hier vanavond nog weer even.

Jullie ook allemaal een prettige dag.

14. Mandje

Mandje Actief lid

19 feb 2007
    263
    0
    0
    Hallo meiden

Ik heb zo een last van mijn onderrug, precies mijn staartbeentje. Heel de dag door al zittend of staand.
    Ik had gisteren vroeg gaan slapen en vanmorgen kwam ik wakker met enorme pijn aan mijn bips en benen, ik kon niet meer op mij zij of buik liggen, op mijn rug kon ik 5 min liggen en daarna voelde ik ook die pijn, dus maar opgestaan.
    Heeft iemand dit ook?

Die lage rugpijn had ik vroeger ook, maar toen werkte ik in een fabriek en moest ik 8uren rechtstaan opdezelfde plaats, dus dat was een beetje de oorzaak.
    Nu weet ik het niet. Maar ik heb het er wel voor over ;) zolang alles maar inorde is!

15. biancatje

biancatje Actief lid

2 feb 2007
    213
    27
    28
    goedemorgen

hier al weer wat beter geslapen
    mik wat fijn dat je geen krampjes gehad hebt.

wat betrefd het testen, ik heb van de week nog eens getest en deze was zeker duidelijker. ik heb nog 2 testen liggen. tja wat moet je daar nou mee doen.

wat betrefd het vertellen op het werk, daar zie ik dus ook wel tegen op.
    aan de ene kant denk ik, ik kan het maar het beste vertellen dan ben ik er vanaf. wat betrefd de collegas maak ik me niet druk. wel mijn werkgever een beetje. maar aan de andere kant, het is iets waar je gewoon recht op hebt.

wij gaan straks de sinterklaas vieren. gezellig

16. Tuti

Tuti Lid

6 jan 2007
    31
    0
    0
    Goedemorgen dames.
    Ook ik heb weer beter geslapen gelukkig. De afgelopen week heb ik ook meerdere testen gedaan. Leuk om te merken is dat de streep steeds dikker wordt. Bij de test gisteren was de controlestreep er zelfs eerder dan de teststreep. Nu zijn de testen op, ik hoop ze voorlopig dan ook niet nodig te hebben ;) Ik ga nu eerst naar een verjaardag en straks weer klussen in ons nieuwe huis.

@Mik25: Fijn dat je je stip nu ook gezien hebt meid. Gefeliciteerd en nu lekker genieten.

Fijne dag iedereen!

17. MamaVanLuna

21 nov 2007
    12
    0
    0
    Terug schoolgaande
    Lille (Kempen, België)
    Ik mag woensdag naar de gyneacoloog

18. biancatje

biancatje Actief lid

2 feb 2007
    213
    27
    28
    mijn testen

1ste 4wkn 1 dag
    2e 4wkn 2 dagen
    3e 4wkn 6 dagen

19. Bojenna

Bojenna Actief lid

25 okt 2007
    120
    0
    0
    Eindhoven
    Vanmorgen of eigenlijk vannacht getest en hartstikke zwanger jippie ben zo blij! Als alles goed mag gaan rond 9 augustus heb ik uitgerekent
    Spannend

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @ bojenna

GEFELICITEERD MEISSIE

en welkom bij ons.