hey meiden, EEN HEEL FIJN GELUKKIG EN MOOI 2008 TOEGEWENST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dikke knuffel mik
Hey meiden! Hier een beroerde nacht achter de rug....GROMMMM...ze hebben de hele nacht met melkbussen zitten schieten hier! Op een gegevens moment lag ik stijf uit van schrik, gooiden ze een enorm hard knallend stukje vuurwerk hier in de dakgoot, de slaapkamer was even helemaal verlicht! Wat een idioten zeg! Dat wordt nog voor vanavond zeg! Pfff...gelukkig zitten we bij vrienden, maar ja, we slapen wel in ons eigen huissie, dus zal wel weer een gebroken nacht worden....Kan ik al vast wennen, hihihihi.... Voor iedereen een heel fijn, gelukkig, gezond, liefdevol en met luiers gevult 2008 gewenst! Hele dikke knuffel
@annika: spannend meid! ik duim voor je dat alles goed zit! ik heb zo ook gezeten bij mij begon het bloedverlies ook bij 5 weken. zagen ze ook geen vruchtzakje omdat ze misschien aan een bbm zwangerschap denken? @chantico: ik duim voor je dat jullie een mooie echo hebben meid! weet niet meer wie het vroeg, maar mijn urine is ook donkerder dan normaal, terwijl ik normaal drink. @esprit: hier wordt ook al heel wat afgeknald! @puck: spannend! hopelijk zit alles goed! hier verder alles goed, nog steeds erg moe en mijn (.)(.) zijn flink aan het groeien, ze doen echt pijn zeg! iedereen een gelukkig en gezond 2008! dat we allemaal maar een mooi kleintje in ons handen mogen houden in het nieuwe jaar! liefs rebbel
ja zagen ze niet maar kon ook zijn omdat het gewoon nog te vroeg is. Had net wat oud bloed met afvegen :S o men word er zo onzeker van Veel liefs Annika
@puck, hoe was het? @chantico, ben je al geweest? @annika, zenuwslopend hoor nog zo'n week in spanning. ik hoop dat je veel afleiding hebt! @diana, schrikken zo'n ongeluk! gelukkig ben je er heel relaxed onder! en voor allemaal: fijne avond en een super 2008 met een goede zwangerschap en de komst van een gezond kindje (of 2!)!!
Hey meiden. Even een berichtje van mij. Hier gaat alles goed, totaal geen last van kwaaltjes. Alleen 's avonds erg moe, maar geen meoite om daar aan toe te geven. Buikje groeit goed, en "verbeeld" me soms zelfs al dat ik de baby voel kriebelen in mijn buik. Tijdens de vorige zwangerschap voelde ik dit ook al héél erg vroeg. Woensdag mag ik weer naar de gyn., en hopelijk ook een echo (of gewoon het hartje horen). Mijn man gaat ook weer mee naar de controle, hij is nog vrij. Ik durf ook niet meer alleen heen te gaan, toen ik te horen kreeg dat Lindy* was overleden was ik alleen in het ziekenhuis. Dat wil ik dus nóóit meer, dus er gaat iedere keer iemand met me mee. Ik durf gelukkig steeds blijer te zijn met deze zwangerschap, kan steeds een beetje meer genieten. Allemaal een hele fijne avond en een gelukkig nieuwjaar.
Ook hier een berichtje van mij. Niet veel te melden eigenlijk, weinig lastjes, ik voel eigenlijk alleen dat er iets in mijn buik zit, een bultje. Verder zijn mijn borsten heel licht gevoelig en zacht. Ik heb ook echt totaal andere symptomen als bij mijn eerste zwangerschap, tenminste, als ik het over mijn borsten heb; die waren toen zo pijnlijk, dat ze na het uittrekken van mijn bh 's avonds er bijna afvielen Ook vanuit hier wil ik jullie een gezond, liefdevol, gelukkig en babyrijk 2008 wensen! Liefs, Lise
Hai allemaal, ik heb ook niet zo veel nieuws te melden. Behalve dat het leuk is om te zien hoe mijn banner nu op de 9 weken staat Zo, en nu duik ik weer terug in mijn winterslaap Veel sterkte aan iedereen die onzeker is!
hey meiden heb niet veel te melden.was vandaag bij de dokter.maar dat had eigelijk niet eens gehoeven.wel stom dat de asistende dat dan niet even zegt.dan had ik niet zo vroeg uit me bed gehoeven en kon ik me meteen bij het vk aan melden.maar ja. wens jullie een goed uit einde en een heel leuk 2008 liefs sabrina
oke, ja ik heb namelijk met ook met 5 weken een echo gehad en daar zagen ze wel een vruchtzakje zitten, het kan natuurlijk dat het te vroeg is, en ik wil je ook niet bang maken, maar hou jezelf goed in de gaten meid! liefs rebbel
he dames! ik wil jullie even allemaal een super ( alcoholvrij ) knallend uiteinde toewensen hihi! Hele dikke x Lee-Allen en beepje!
Iedereen een fijne jaarwisseling! niet te misselijk eten in oliebollen,haha Op een heel goed en gelukkig, gezond 2008!
Hoi dames, ALVAST EEN GIGANTISCH MOOIE JAARWISSELING AAN IEDEREEN TOEGEWENST. DAT AL JULLIE DROMEN EN WENSEN MAAR MOGEN UITKOMEN!
Hele fijne jaarwisseling allemaal. En dat 2008 een super jaar mag worden voor ons, met in de zomer een mooi kindje!
Heej lieve meiden! Chan,weet je al wat meer? Annika,ik snap je onzekerheid heel erg goed meis, Ik hoop echt dat alles goed is..... Donker bloed betekent oud bloed heh,dat is niet erg hoor..... Sterkte! Ik ben lekker klaar met werken,pff,ik moet eigenlijk nog ff gaan slapen want anders ben ik bang dat ik 12 uur niet haal,wat erg! Heb er totaal geen zin in,maar das meestal een goed teken want dan blijkt het juist gezelli te zijn! Lieve meiden,ik wens jullie een knallend uiteinde en het allerbeste voor 2008! Ps,enne uitkijken met vuurwerk heh! Liefs Dais... -x-
Poe poe, een hele spannende dag vandaag. Vorige week bij de huisarts geweest voor mijn buikpijn. Waarschijnlijk nierstenen. Moest terugkomen als het erger werd. Heel het weekend dubbel gelegen van de pijn. Vanmorgen week huisarts gebeld. Mocht gelijk langskomen. De huisarts kon nog niet echt iets anders vinden, maar zei wel dat ik gelijk moest bellen als het erger werd. Ik had hier een raar gevoel bij. Als ze nu niets kan doen, dan toch ook niet als de pijn erger word? Even doorgevraagd. Toen vertelde ze dat het eventueel ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kon ijn. Jakkes. Dat was echt even schrikken. Ik mocht in ieder geval gelijk naar de gynaecoloog in het ziekenhuis voor een echo en gelukkig is alles goed. Beeb is nu 1,53 cm en precies acht weken oud. Zag er heel goed uit en hartje klopte mooi. Wat de buikpijn nu precies is is nog onduidelijk maar Beeb doet het goed Fijne jaarwisseling! Voor de bavallingslijst: ik ben uitgerekend op de 10e en niet de 13e
hoi, hier ben ik weer. wat gaat dit forum snel zeg. ik houd het echt niet meer bij. Ik ben inmiddels 8 weken. En nu heb ik een vraagje: hebben jullie het al bekend gemaakt aan de familie enzo? Ik heb afgelopen week al wel een echo gehad, die positief was. En nu wilden we het eigenlijk met oud en nieuw vertellen. Maar is dit te snel? aan de andere kant, ik kan m'n mond echt niet meer houden... Ik ben er namelijk zo gespannen door. voor mijn gevoel heeft iedereen het al door, zonder dat ik iets mag zeggen, voel me een echte huichelaar Kennen jullie dit? en hebben jullie het al bekend gemaakt? Allemaal veel succes met de zwangerschap en de nodige spanning die het met zich mee brengt. En maak er een mooie jaarwisseling van! Ook allemaal het beste gewenst voor 2008! Liefs, Arri