Babsie, Tammie, Duha, Loutje, Kvptje, JennyS, Lauwie en Marleen Van Harte Gefeliciteerd met jullie jongens en meiden. Wat een wondertjes hè! Ik las dat er verder getyped wordt onder het kopje "na de bevalling". Dat gaan we dan ook even doen. Ik wil iedereen die nog moet bevallen heel veel succes wensen. Groetjes Wytske.
Sjorsje, fijn dat het redelijk goed gaat met je vader. Hopelijk kan hij nog een tijdje genieten van zijn kleinzoon! Nee joh, jij gaat snel bevallen. Dat moet gewoon. Maar we kunnen inderdaad een wedstrijd maken, wie het laatst moeder wordt! Monique, wat een rare verpleegster zeg. Zou ik echt niet goed vinden als ze in mijn buik zouden porren. Als de baby het goed doet. En je liever wilt bevallen bij je eigen arts. Dan zou ik ook nog even wachten. En als je dan je man ook nog een plezier doet. Wat wil je nog meer! Snelle, ik hoop voor je dat het snel jouw beurt is. Binna, we zullen zien wie de laatste is. Hoop stiekem dat ik het niet ben natuurlijk! haha. En hoe smaakte de cake? Passiepaard, wat vervelend dat je je zo slecht voelt van het strippen. En dat het ook zo naar was. Hopelijk heeft het dan wel effect. Hoe was het bij de gyn? Kelly, wat vervelend dat je zo verkouden bent. Ach wie weet heeft de VK toch gelijk en beval je snel. Tegen mij zei ze, toen ze me alleen maar zag, ben bang dat je de 42 weken gaat halen. Kan je toch beter horen dat je het weekend gaat bevallen! Linka, ze laten je nog lang lopen met die 3 cm. Wanneer mag je weer terug naar de VK? Ik heb vandaag echt een baaldag. Voel me moe. Niet echt lekker. Maar ja we gaan maar weer veder. Gelukkig bijna weekend. Dan loopt er weer wat meer. Moet wel zeggen dat deze week echt snel is gegaan. Sneller als de week hiervoor! Ze zeggen dat de tijd zo langzaam lijkt te gaan als je overtijd bent. Maar bij mij valt het tot nu toe dus reuze mee!
Hallo lieve dames, Ik wil iedereen die nog over is van onze bevallijst heel veel sterkte wensen met de laatste loodjes. Er zijn er redelijk wat die al overtijd lopen en anders nog maar heel even moeten wachten. Dames, ik hoop dat jullie ook snel jullie kleine wondertjes in de armen mogen sluiten! Alle nieuwe mama's: Eindelijk is jullie wondertje er! Van harte gefeliciteerd, geniet er maar lekker van! Ik ga ook lekker meepraten bij de mama's nu. Dan te bedenken dat ik een weekje geleden nog in de onregelmatige weeen zat. kan me al geen leven zonder Danique meer voorstellen!
linka wat lijkt een week dan lang he? vandaag naar consultatiebureau geweest, ze mag nutriton voor het spugen, en maandag belt ze hoe het gaat. als ze problemen blijft houden met slapen kunnen ze helpen met inbakeren. wel tof dat ze zo meedenken, heb wel een fijn bureau hier, ik kreeg zelfs koffie aangeboden. maar ze is in 2 en halve week eenkilo aangekomen. en weegt nu bijna 4200 gram en 52 cm. ze heeft wel een klein navelbreukje, maar de arts vond het een prachtige baby, dat kon ik alleen maarmet hem eens zijn. het hartje klonk helemaal goed gelukkig.
Noura, idd, laat maar spontaan komen aub! Fijn dat goed gaat met Anissa! Akiele, kan ik me wel voorstellen dat je zonder Danique niet kan met je leven, ik kan ook niet zonder Myrna hoor!
Aan alle nieuwe mamma's van harte met jullie lieverdjes Iedereen met de laatste loodjes! Zet hem op meiden!
waw! babyboom op 1 dag! allemaal gefeliciteerd.. passiepaard, succes zo in zh, kl*te voor je dat je er zo slecht van voelde.. ik hoop op zn minst dat het effect heeft dan! happy, dat vond ik eigenlijk ook deze week, redelijk snel voorbij terwijl ik vorige week echt met de dagen sleurde.. we houden gewoon vol.haha
Ja inderdaad. Is ook het enige wat we kunnen doen, vol houden. Heb jij trouwens al een afspraak staan bij de Gyn? Als ik het goed begrepen heb, gaan ze me maandag doorverwijzen naar de Gyn voor een consult. Dan krijg ik te horen wat ze gaan doen als het met 42 weken nog niet geboren is.
Hey lieve meiden! Dacht ff gauw kijken of er nog nieuws is...en ja hoor....tjee wat een wondertjes weer! Gefeliciteerd mama's en papa's! Linka: heb al een paar keer mn mobiel staan schudden...hihi...maar dat hielp niks....dikke knuf hoor! Ook voor alle nog wachtende meiden een hele dikke knuf! T valt allemaal niet mee, met alle kwaaltjes en het ongeduld! Nog ff volhouden! Melanie is niet helemaal fit, laat veel voeding staan en spuugt ook nog weer een gedeelte uit...temperatuur is gelukkig wel goed...maar ff in de gaten houden, zo sneu...maar flink veel met haar knuffelen, knapt ze vast van op.... Liefs Vera
Hey meiden, Wat een babyboom! En meiden die nog moeten...ff volhouden nog! Ik heb echt een bizarre 24u achter de rug. Ik werd gisterenochtend gestript en heb me echt even niet lekker gevoeld. Vanaf 13.45u weeen om de 10 minuten, uiteindelijk om de 5 en toen voelde ik vruchtwater lopen. Ziekenhuis gebeld en aan de ctg. Toen zakte de weeen af, balen! Bij de volgende 3 weeen kwam het vruchtwater er met bakken uit, maar de weeen namen verder af. Ik moest toch in het z'huis blijven die nacht. Om 8u de volgende morgen zouden ze gaan beslissen wat er ging gebeuren. Even later kwamen ze me vertellen dat ze om 7.30u in gingen leiden. Het was toen tegen 22.30u en ik kreeg een prikje om te slapen. Ik doezelde alleen maar weg, zonder weeen. Helemaalin de veronderstelling dat ik de volgende morgen pas zou gaan beginnen. Ineens om 01.40u een heftige wee en het was binnen no time om de 4 minuten en erg heftig. Jeroen gebeld en naar de verloskamer gebracht. Daar bleek ik al 9 cm te hebben en moest na een paar weeen enorm persen. Na 4 persweeen om 4.55u had ik mijn mannetje in m'n armen! Jasper Jeroen, 3930 gram en 54 cm. Het is in een enorme sneltreinvaart gegaan en ben er met een knip en inwenidge scheur vanaf gekomen. Meneer was namelijk een sterrekijker. Toen het hoofdje eruit kwam keek hij me direct aan. Het zit in de familie bij Jeroen, zijn zussen zijn ook zo bevallen, maar die hadden bij alle kindjes een totaal ruptuur! Even snel een ego bericht en ik ga natuurlijk een keertje spammen met een foto! Liefs, Marleen
* 20-08-2008 (38w2d): Loutje83 25 jaar / 1e kindje / Tim (uitgerekend *1-09-2008*) * 21-08-2008 (38w5d): kvptje 27 jaar/ 2e kindje/ Rilène Jolie 50 cm 6 pond (uitgerekend *30-08-2008*) * 21-08-2008 (40w1d): JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Mylan 3300 gr (uitgerekend (*20-08-2008*) * 22-08-2008 (39w6d): Lauwie 34 jaar / 1e kindje / Ottilie Sophie 3660 gr (uitgerekend *23-08-2008*) * 22-08-2008 (40w4d): Marleen2109 27 jaar/ 2e kindje/ Jasper Jeroen (uitgerekend *18-08-2008*) Van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes!
Marleen, jij bent snel weer online. Nogmaals gefeliciteerd. Wat een schatje zeg. Ben wel jaloers op je. Nog een week en dan kan ik ook spammen!
Hey meiden ] @marleen wat een lekker mannetje @linka blij dat ie goed smaakte @happy inderdaat we zien wel wie de laaste is. iemand moet het wezen liefs sabrina
Alle nieuwe papa en mama's van harte gefeliciteerd met jullie kindjes!!! Even geen tijd om te reageren op iedereen helaas. Jayden is gisteravond ziek geworden, wou niet drinken en huilde de hele nacht. Vanmorgen huisarts gebeld maar die vond dat we het maar aan moesten kijken... Alle voedingen vandaag uitgespuugt dus ben naar inloop spreekuur van het consultatie buro gegaan. Die zeiden dat hij weer moest gaan drinken anders weer de huisarts bellen Vanavond heeft hij koorts gekregen (38.1) en wou nog steeds niets drinken dus naar de huisartsenpost geweest. Hij heeft dus keelontsteking en kan/wil daarom niet drinken Nu moeten we hem water met een lepeltje blijven aanbieden omdat de fles te pijn doet aan z,n keel. Als de koorts hoger word of hij minder plast moeten we weer terug. Vind zo zielig! Ons mannetje woensdag: