Zou bijna JA zeggen, maar nee spaar het maar zelf op, jij moet ook nog een hele prestatie leveren straks!
mariekje gefeliciteerd met je dochtertje rachel, hoe is het nu? hou het maar goed in de gaten hoor en wat een prachtige foto marleen gefeliciteerd en snel weer online zeg, en wat een lieverdje elleny, jij ook al zo`n mooi kindje geweldig om al die lieve babys te zien zeg!
Goeimorgen meiden hoe is het met jullie. Las dat passiepaard een slecht neacht heeft gehad.hoop dat je toch nog even hebt kunnen slaapen ik heb een redelijke nacht gehad. was nog al slecht weer hier.dus lange tijd daar van wakker. hier onder nog een foto van mijn en me pa. en ja hoor ik heb hem in gehaald ben dikker Liefs sabrina
haha leuke foto sabrina. passiepaard, echt balen voor je. ik leef echt met je mee. hier vannacht redelijk geslapen. ben zelfs net pas opgestaan haha. niet dat ik aan één stuk door heb geslapen maar heb het dus wel gepresteerd om lekker lang n bed te hangen ( met dank aan de olymp.spelen en mijn nintendo ds haha) voor de rest iedereeen weer sterkte die nog moet..
Hallo allemaal. Ik ben 16 augustus om 00.47 uur bevallen van een mooie zoon Jesse. hij weegt 3540 gram en is 51 cm. De bevalling ging super snel anderhalf uur weeen en 1 keer perden en hij was er. Mn eerste zoontje duurde 21 uur weeen en 2 uur persen dus t ging allemaal heel erg snel. Hier gaat alles verder prima. Iedereen die ook is bevallen van harte gefeliciteerd! En de rest nog veel succes met de laatste loodjes. Hier is het zo druk dat ik bijna geen tijd heb. Moet weer ff in dit nieuwe ritme komen.
Mariekje en mama van Lucas gefeliciteerd met jullie dochter en zoon. Hier nog een foto van Laureen. Helemaal klaar voor vertrek.
Oooooh meiden die nog steeds moeten wachten op hun kleintje echt heel veel sterkte! Het is echt zo onwerkelijk dat ik een week geleden nog bij jullie hoorde en nu ligt mijn moppie gewoon naast me te slapen terwijl ik dit schrijf. Passiepaard; wat een ellende zeg! Wel fijn dat de VK haar excuses heeft aangeboden, maar dit had natuurlijk nooit gemogen he! Ik ga even gluren op het mamaforum. Ik hoop dat we daar binnenkort allemaal weer samen mogen komen. Liefs, Merijn
Jayden is vandaag opgenomen in het ziekenhuis. Hij is al 2 dagen ziek en kreeg hoge koorts. Hij blijkt een zware urineweg infectie te hebben (nu al!) hij moet een aantal dagen aan een infuus blijven en maandag gaan ze een echo maken omdat ze bang zijn dat hij een afwijkend iets aan z,n urinewegen of blaas heeft. Volgende week herhalen ze dat maar dan brengen ze met een catheter contrast vloeistof in om de rest te kunnen bekijken. Ben er echt beroerd van dat hij daar nu is Lindsey is nu even opgevangen door vrienden maar gaat zo mee naar haar broertje...
miranda wat een mooie fotos mooie meiden heb je rachel wat erg, hopelijk valt het en is het niet iets afwijkends maar 'alleen' deze keer een infectie bah veel sterkte meid! duster wat een scheetje zeg super!
@Miranda; Wat een schatjes! @Rachel; Wat verschrikkelijk dat je kleine mannetje in het ZH ligt. Hopelijk valt het allemaal mee. Heel veel sterkte! @Marieke; Van harte gefeliciteerd met jullie dochter @MamavanLucas; Van harte gefeliciteerd met jullie zoon @Passiepaard; Ik leef met je mee; is echt verschrikkelijk als er fouten worden gemaakt. Hopelijk gaat het weer wat beter en kan je een voorspoedige bevalling tegemoet gaan. Groetjes Silvia
Wat is het hier rustig zeg! @ Rachel; wat ontzettend vervelend voor je en al helemaal voor die kleine! De mijne is na de geboorte een nachtje opgenomen geweest en toen realiseerde ik me zo goed hoe kwetsbaar een babytje is. Eng he dat je er zo weinig aan kan doen? Ik duim voor je dat het allemaal snel beter mag gaan!
hallo daar Ik wil ff laten weten dat ik ben bevalen van een mooie meid zij is 13 augustes met een spoed keizersnee te wereld gekomen maar ze doet het heel goed ze mag maandag uit het wkz en lekker naar huis toe groetjes spawater en kleinen