Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    MamavanLucas, van harte gefeliciteerd met je zoontje Jesse.

Spawater, van harte gefeliciteerd met je dochtertje Gaby.

@Rachel ik hoop dat het ontzettend meevalt. Zo zielig voor zo'n kleintje.

@Passiepaard, hopelijk voel je je al wat beter.

Hier is het nog steeds niks. Vanmiddag samen met m'n man de nieuwe konijnenkooi opgezet en de ruimte eromheen goed schoon gemaakt. Een konijn kan de nieuwe ingang niet vinden en van de honger begon ie meteen maar aan de nieuwe kooi te knabbelen :rolleyes: .

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    *inbraak*

Mama`s met de laatste loodjes succes!

Jullie maand is ook al weer bijna om.. waar blijft de tijd!

En natuurlijk allemaal gefeliciteerd met jullie ukkies!

groetjes

*uitbraak*

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

even een vraagje. heben jullie ook wel eens dat je buik kei hard is.
    die van mijn is nu al 1 uur zo. echt een trekerig gevoel. zullen dat weeen of zo zijn?

liefs sabrina

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ben er weer, verjaardag van me zusje geweest en baby was onrustig vandaag en ff bij buren geweest vanavond nadat wij Myrna hadden weggebracht naar haar vader.

Ga zo lekker naar bed toe, heb net gedoucht. Binna, heb ik ook iedere avond tijdens koken en eten en ook als ik ga lopen of fietsen, trekking gevoel ja maar of dat weeen is niet dat ik weet maar als pijn is dan is niet goed geloof ik.

Sterkte Binna.

5. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hoi Binna,

Bij mij voelde weeën als heftige menstruatiekrampen. Dus meer van binnenuit dan de buikzelf. Sterkte!

6. nadje78

nadje78 Actief lid

27 nov 2007
    130
    0
    0
    hey binna dat heb ik ook vaker, maar er gebeurt daarna niet veel...

7. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    Hoi Rachel, Ik herken precies wat je nu meemaakt, alleen was Hanne 7 mnd toen ze dat had. Heeft ook precies hetzelfde qua onderzoeken moeten doorstaan als wat jij verteld. Ze weten nu nog niet of het gewoon domme pech is waardoor ze dit kreeg of iets aangeboren. Heel veel sterkte en hopenlijk was het bij hem ook domme pech dat hij het kreeg.

(Ik zat aan het begin van mijn zwangerschap hier veel te schrijven, maar omdat ik toch in sept. zal bevallen , ben altijd overtijd, ben ik naar de sept.mama's gegaa, maar ik lees hier nog regelmatig mee).

lieve groetjes, jikke

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

nou me buik is wel wat minder geworden.maar heb vanacht wel krampen gehad. Linka ik heb het ook wel eens als ik wat doe of te veel doe. maar nu deed ik helemaal niks. ja op een verjaardag zitten. vandaar.

@jikke wat leuk even wat van je te lezen. hoe gaat het met je.

@rachel wat een bericht dat is wel heel heftig. hoe is het nu met je kleine man.?

@MamavanLucas, van harte gefeliciteerd met je zoontje Jesse.

@Spawater, van harte gefeliciteerd met je dochtertje Gaby

@sjorsje hoest met het konijn snapt hij het al?

liefs sabrina

9. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Duha, wat heb jij je verhaal mooi geschreven. Maar het heeft allemaal wel lang geduurd zeg. Goed dat je toch naar het ziekenhuis bent gegaan!

@Passiepaard, wat een blunder van je VK. Gelukkig had je een goede gyn. En mag je als je wilt zelfs naar het ziekenhuis zonder VK. Hopelijk gaat het nu weer wat beter met je! Succes en sterkte in ieder geval!

@Marieke gefeliciteerd met je dochter. Geniet er van!

@Mama van Lucas, gefeliciteerd met je zoon. Geniet er lekker van!

@Rachel, oh wat heftig zeg. Daar zit je niet op te wachten. Hopelijk gaat het snel beter met je kleine jongen. Sterkte in ieder geval!

@Spawater, gefeliciteerd met je dochter. Geniet er van!

@Sjorsje, hoe is het nu met jullie konijn, heeft hij zijn hok helemaal op, of kon hij de ingang vinden?

@Binna, heb ook wel eens gehad dat ik langer als een uur een harde buik had. Ook ik had niks gedaan. Meestal helpt warmte dan wel!

@Linka, hoe gaat het bij jou? Lekker geslapen?

Verder heb ik mooie foto's van kleine babytjes voorbij zien komen. Smelt!

Vandaag vroeg wakker. Werd rond 6 uur wakker, was daarna erg onrustig. Beetje raar gevoel. Toen ik rond 7.45 naar de wc ging had ik wat bloed in mijn onderbroek en bij het afvegen ook bloed. En in de wc lagen wat kleine bloedstolsels. Net het einde van een ongesteldheid zeg maar. Het was alleen naar mijn idee niet echt slijmerig. Dus kijk het nog even aan. Als het blijft dan bel ik vandaag de VK even op.

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Oh spannend Happy, misschien ben je wel aan de beurt.

Hoe met mij gaat, redelijk.... Ben nu echt ZAT! Ging pas om 2 uur a half 3 slapen, baby deed mij zoveel pijn als ze beweegt, ze heeft dansavond gehad, drama en ik janken janken janken... wilde VK bellen, maar heeft ook geen zin hoor...

Ze drukte ook tegen vagina en anus, dat doet vreselijk pijn......

Nu heb ik lekker hoofdpijn en nadat die gebeurt was viel ik uiteindelijk in slaap....

Rachel, sterkte met Jayden.

Ik weet het niet wat ik moet zeggen, sorry voor ego berichtje.

11. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Een uur :confused: nee, ik heb het wel vaak, ca 6x per uur. Maar een uur lang, nee,...
    Ik weet niet of je er zicht op hebt dat je vk gewoon dienst heeft, dan zou ik haar gewoon zo even bellen het vragen,..Maakt haar niet uit telefoontje meer of minder werken moet ze toch.

12. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Hoeft geen sorry te zeggen hoor, ben jij gek! We klagen allemaal wel eens lekker, volgens mij heb ik de afgelopen 2 dagen niet anders gedaan! :confused: Je hebt dus net als ik vanmorgen wel nog geslapen, ik was ook de halve nacht aan het spoken (we hadden wel kunnen gaan msn-en;))

Rachel: bah ik krijg al rillingen als ik er aan denk, dat is helemaal niks natuurlijk. Zo klein, zo ziek. heel veel sterkte meis!

Mama van Lucas: gefeliciteerd met kleine Jesse!

Spawater: gefeliciteerd met meiske Gaby!

Sjorsje: wat denk je zelf dat het is? best raar stolsels, zou dat er ook bij horen? Soms baal ik wel eens dat ik er toch ook maar de ballen verstand van heb, kan jullie niks zinnigs zeggen en van mezelf snap ik ook geen....meer! Maar Sjorsje WIJ voeren de lijst zo langzamerhand aan, whaha Iemand moet dat doen he;)

Maar wel goed nieuws, al zegt het ook weer helemaal niks. Ik ben gistermiddag die slijmprop verloren, dus er gebeurd nu wel wat. Mijn vk (had nog steeds gewetenswroeging) en belde gistermiddag, dus ik heb gevraagd hoe nu verder, zij zegt dat nog dagen kan uren maar dat de ontsluiting nu wel op gang komt. Nou baby doe nog maar even rustig aan want mijn gyn is er morgen weer dus liever maar niet vandaag komen want dan krijg ik een ander! Ze zit mij nog steeds niks in de weg, erg misschien na bijna 42 weken,...

Fijne dag vandaag!

13. Mees

Mees Actief lid

15 aug 2006
    297
    0
    0
    Hoi,

Ik heb eergisteren overdag ongeveer 9 uur achterelkaar een kei harde buik gehad. Ik dacht echt dat het die avond zou komen, maar toen ik ging slapen gebeurde er helemaal niks... Nu is het zelf helemaal rustig.... Af en toe wat steekjes, maar verder niks...

Groetjes Jessica

14. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ik wist echt niet dat dat kon hoor,..

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ passiepaard het was gisteren avond. en heb toen niet gebeld wel een nacht gehad met veel krampen. en nu ook weer een gespanen buik.dus kijk het wel even aan.

@ linka hier komt een knufff. hoop dat je je weer wat beter voelt

@happy mischien komt de slijmprop nog en zijn dit de voor tekene

@mees heb je toen je zo lang die harde buik had de vk gebeld?

liefs sabrina

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Grote taaie slijmprop had ik afgelopen woensdagochtend en tot nu nog niks, dus vanmorgen zag ik nattigs in onderbroek, zal wel vocht zijn hoor, nu droog. Vond al vreemd.

Ja, ik had niet sorry moeten zeggen, maar tsja.... uit beleefdheid denk ik :p ! Haha!

Binna, nog last van harde buiken? Ja zo te lezen wel ja. Wie weet beval je toch eerder dan ik!

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ linka zal het. en geen sorry meer bij jou vandaan he als je klaag

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    :oops:

Passie, heb je ook hyves, volgens mij wel, zal proberen je toevoegen via augustus mamma hyves ;)

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @linka heb je passiepaard al. anders staat ze bij mijn ook op me hyves.

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Heb haar toegevoegd, dank je meis ;)

Deel Deze Pagina