Snelle, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Volgens mij op p 1212 Rachel, fijn dat het weer wat beter gaat met je zoontje!
Snelle gefeliciteerd met je zoon! Hier is het echt bezig. Mag over een half uur de VK bellen. Heb dan 2 uur lang om de 3 minuten weeën. Ben erg benieuwd hoe ver ik ben. Heb zowel buik als rugweeën, maar kan ze nog redelijk opvangen. Al is het echt niet fijn!
Oh da's spannend Happy! Passiepaard is hier ook niet meer geweest sinds vanmorgen....... zou het zijn dat ze al aan het bevallen is?
hhaahhhah ik moet zo lachen om jou, "Ja, ik heb dit en dat, maar ik negeer alles" Gekke meid! Straks zeg je "Ja, ik heb 9 cm ontsluiting maar ik negeer alles" Nee, ze is niet bevalen, maar wel sinds vanmorgen aan de puf puf puf,...NU nog steeds. Poeh poeh. Ik wil het perse uitzingen tot 10:00 dan heb ik afspraak met mijn eigen gyn. Mocht nu in het zh slapen met medicatie, energie opdoen voor het laatste stukje, maar ik heb wat paracetamol op en slaap in flarden wat en dan weer puffen. Ik red het nog wel,... Ik denk dat hij straks zegt dat ik een ruggeprik krijg en hij me laatste zetje gaat geven, is goed zo. Morgen is hij er niet en tot woensdag blijft ze volgens mij niet zitten. Dus hopelijk hebben wij vandaag onze dochter! Alles thuis is geregeld dus laat maar komen, en daar komt er weer een, au au au puf puf puf Snelle: Gefeliciteerd met jullie zoon Dennis (zo sloom ben je niet zoals je zelf steeds zei ) Happy: zet em op meis, jij bent vast aan het bevalen nu!
@Lauwie; Wat herkenbaar. Hier ook een kersverse moeder van een kleintje met krampjes (als mama wil slapen). Ben ook al weer wakker vanaf 3u30. Nu ligt hij rustig in mijn armen te slapen, maar zodra ik hem terug in zijn bedje leg........ Ga vandaag maar met de druppels beginnen, want dit is niet vol te houden @Spawater; Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! @Happy @Passiepaard; Datklinkt wel erg spannend. Hopelijk zijn jullie ondertussen al bevallen. Zo niet, dan héél veel succes! @Kelly; Jij ook héél veel succes! @Snelle; Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! @Rachel; gelukkig gaat het al iets beter. Veel succes met de echo! Groetjes Silvia
Hoi, @ Linka76: Nee, ik heb de verloskindige niet gebeld, die zegt dat er regelmaat ik moet zitten... Vandaag weer naar de VK... Mijn vriendin gaat de 28 emigreren, ik zou het zo fijn vinden als ze de baby nog kan zien... Groetjes Jessica
Goeimorgen meiden @happy sucessss @rachel sucesss @passiepaard suces. @linka nou daar zitten we dan met ze twee blijven we gezelig over. ps gefeliciteerd me tje baby's verjaardag al moet ze zich dan nog wel laten zien. @mees ik vroeg dat. maar 9 uur lang een harde buik is toch ook niet goed.? liefs sabrina
probeer eens cinababy van vsm. 3xdaags 3 druppeltjes.. na 2 dagen had ik een totaal ander kind! zonder krampjes.. liefs een juli mama
voor de kers verse moeders gefeliciteerd... voor de bijna moeders.... nog even volhouden dames.... liefs
@Snelle, van harte gefeliciteerd met je zoontje Dennis. @Passiepaard en Happy veel succes vandaag met hopelijk vanavond babynieuws. Hier vannacht weer niks gebeurd. De pijn in m'n bekken doet wel steeds zeerder, kan me steeds moeilijker omdraaien.
BUDDYNIEUWS vanmorgen om 5 over 5 is kelly83 bevallen van een dochter genaamd Faye. Ze is 50 cm en 3580 gr. groetjes