Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annika1985

annika1985 Niet meer actief

iedereen weet het onderhand al.
    Groei vrij hard zie foto mijn album.

rebbel er gaan er hier wel meer dan 1 pijl de lucht in :p

Veel liefs Annika

2. Littleme

Littleme Actief lid

25 okt 2007
    141
    0
    0
    Limburg
    He meiden, ik wil iedereen ook een super jaarwisseling wensen!

Dat alle wensen en dromen mogen uit komen in 2008 :)

3. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    maar op de foto in je album ben je 18 weken zie ik staan.

4. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Annika: ik snap wel dat je je ventje mist, dat is toch ook niet mis. Miranda zal haar meisje ook missen,..Hebben jullie ook zo'n "Doe een wens pijl" gekocht? Daar gaat een euro van naar De doe een wens stichting,..Bij de pijl zit een briefje, die je kunt schrijven en in een gleufje in de top van die pijl doet, en dat gaan we vanavond afsteken. We zullen bij het afsteken ook heel even stilstaat bij Youri*, Lindy* en Tim*(is kindje van vrienden van ons) Jullie zullen vast al weten wat wij op het briefje hebben geschreven.

Ik ben al heel de dag niet lekker, er wordt heir echt afschuwelijk geknalt en mijn buren zijn aan het verbouwen, ik wordt dus mijn schamele vrije dagen uit mijn bed gedrilt door allemaal herrie (kon ik maar gaan werken, dan had ik meer rust) Ben ook wat weemoedig, lijkt wel of ik afscheid neem van een oud leven, hebben jullie dat ook? Opeens heb ik nog maar 1 prioriteit lijkt het wel, en daar moet ik toch wel erg aan wennen, als recht geaarde 1000-poot!

Iedereen een heel goed uiteinde, en alle goeds voor 2008 gewenst van ons!

5. annika1985

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ik zat nog ff te lezen en voel me een beetje buiten gesloten :(

Ook ik mis ons meissie heel erg en extra vandaag want ik heb het er ook heel moeilijk ee om dit jaar af te sluiten,sorry als ik bot overkom,maar ook wij hebben ons meissie moeten missen.....

@Annika,ik begrijp je dus heel erg goed,sterkte vanavond...

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Vandaag echo gehad. Alles prima in orde. Vruchtje zit in mn baarmoeder, hartje klopt en grootte komt overeen met zwangerschapsduur. 30 januari termijnecho. En i.v.m. mijn bloeddruk vanaf week 20 regelmatige groeiecho's bij de gyn. Ook moet ik in het ziekenhuis bevallen maar dat was ik toch al van plan.

Alle meiden en gezinnetjes een heel goed uiteinde en een fantastisch 2008. Voor de meiden met een vlindertje: heel veel sterkte met jullie gemis. Het valt niet mee, blij en verdrietig zo dicht bij elkaar.

8. annika1985

krijg jij ook veel onbedrip Daisy?

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

Nou het is eenmaal zo dat iedereen nu denkt dat we er nu eindelijk maar ns overheen moeten zijn en dat is gewoon niet zo,wij zijn altijd heel sterk overgekomen maar dat wik niet zeggen dat wij er geen verdriet van hebben en zeker wat ik net schrijf,een dag maand als deze roept behoorlijk veel bij me op en juist dan denk ik heel vaak aan mn meissie die hier had moeten zijn..

Jij weet wel wat ik voelmaar het is absoluut geen aanval,alleen ik las net over die vuurpijlen en dat deed me toch een beetje pijn.

Vanavond een toast op al onze vlindekindjes......

10. annika1985

je mag me wel toevoegen hoor daisy op msn als je dat leuk lijkt.

Veel liefs Annika

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ik heb je toegevoegd,ben nu ff eten..

12. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Voor iedereen een heel goed, liefdevol en bijzonder 2008 met gezonde kindjes.
    Meiden die hun kleintje deze moeilijke dagen moeten missen, heel veel sterkte.

Liefs, Naat

13. annika1985

ow trouwens helemaal vergeten om op te antwoorden.

ik woon in Kesteren Gelderland.

Veel liefs Annika

14. zibella

zibella Actief lid

30 aug 2007
    157
    0
    0
    Onderwijzeres
    Ik wil jullie een heel fijn eindejaar toewensen en een heel gelukkig en gezond 2008!
    Voor de laatste avond van het jaar: veel gezelligheid met elkaar.
    Voor de 366 dagen die volgen: heel veel geluk, geen zorgen en een gezonde en mooie baby of voor sommigen twee gezonde en mooie baby's!
    Zibella X X X

15. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Lieve Daisy, ook Merel is in onze gedachte, kon haar naam even niet vinden en hoopte binnen 60 minuten wel te vinden hoe ze heette en dan zou ik mijn berichtje aanpassen. (Sorry) Vanavond dus onze "Doe een wens pijl" voor ons kleine wuppie maar ook voor Youri*, Lindy*, Merel* en Tim*,...Allemaal vlinderkindjes die niet bij hun papa en mama konden zijn, heel sterkte vannacht voor jullie allemaal.

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

Het geeft niet en ik weet wel dat het niet met opzet gebeurt is maar ik moest er ff op reageren...
    Dank je wel hoor meis... :oops:

17. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ik moet zeggen dat ik verbaasd ben dat jullie op zoveel onbegrip stuiten. Merel is net een half jaar geleden geboren en overleden! Waar halen mensen het lef vandaan om daar voor jullie een tijd aan te plakken wanneer jullie daar overheen moeten zijn? Zijn zeker mensen die zelf niks meegemaakt hebben? (Ik wel, misschien heb ik daarom wat meer begrip) Tim* is 1 1/2 jaar geleden overleden en wij sturen deze vrienden vaak een een kaartje, op moeilijke dagen als extra steuntje dat we er voor ze zijn. Wie ben ik off all people om te zeggen dat ze er nu maar ns overheen moeten zijn? Nee hoor, komt niet in me op. Nu niet en over 10 jaar als Tim* op de basisschool had moeten zitten ook niet. Zolang zij behoefte hebben aan steun, delen wij in hun verdriet mee, aan de zijlijn zoals het hoort als echte vrienden.

18. annika1985

ey passiepaard

Mensen kunnen zo bruut zijn en zulke rot opmerkingen maken daar word je echt niet vrolijker van.
    En dan die zogenaamde goede bedoelingen bah.

Veel liefs Annika

PS wou dat er meer mensen die zou af en toe een kaartje stuurde of en smsje hoe het met je gaat ofzo

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ja het is eenmaal zo dat mensen snel vergeten heh..
    Heel jammer maar het gebeurt!
    Ik heb ook zo'n vriendin die me altijd steunt en altijd belt en smst,maar echt dat is er maar 1!

Passiepaard,jullie vrienden mogen blij zijn met jullie!

Nou ga ik echt opschieten,alles gebeurt nu in fases,eerst foundation,dan pc dan oogschaduw dan pc,hahaha
    Schiet niet op....

20. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    GELUKKIG NIEUWJAAR :whistle: :whistle: :whistle:

Deel Deze Pagina