snelle, happy, bizzy en kelly gefeliciteerd met jullie wondertjes! goh ineens komen de babys uit de lucht vallen
Nou de mijne komt niet bepaald uit de lucht vallen hoor Tjonge jonge lig ik daar aan die CTG alles weg, 2 harde buikjes gehad en verder niks aan de hand! Gyn zegt jullie maken het nog goed he? Euuh ja ergens wel ja, behalve dat ik al vanaf gistermorgen 10:15 aan het hijgen en puffen ben. Nou ja, het lukt ook allemaal wel, als dat niet het geval was had ik wel tegen hem gezegd. Maar alle verloskamers waren bezet (zijn er 10 in Breda) Kort over het inleiden van donderdag gehad en toen mochten we weer op pad tot woensdag, dan opnieuw CTG en gesprekje met hem, en dan is ze er donderdag toch echt,... Bizzy: Gefeliciteerd met je zoon! Happy: Laat je me nou in de steek, Marleen ook al. Ik ging zo gelijk op met jullie. Nee hoor Happy gefeliciteerd en geniet maar lekker van je mooie meisje Janna! Kelly: Jij ook gefeliciteerd meis met dochter Faye! Naannaan en Geaaatje waaiden ook even langs, ook aan het overdragen, gezellig he? Die Bumba die zal dr baby toch wel hebben zeker?
@Passiepaard, alle 10 bezet? Nou hebben ze het wel erg druk daar. Ik mag woensdag aan de ctg daar en dan op controle bij de gyn. Wel erg dat je daar eigenlijk geen last meer hebt gehad. Zul je altijd zien.
@passiepaard dat is wel even balen dat als je dan in het ziekhuis ben je geen last meer hebt. zul je altijd zien
Ja, er zijn weer baby's geboren! Gefeliciteerd met jullie kleintjes! De wachtende mama's: denk aan jullie, nog even volhouden! Hier druk, druk, druk... maar alles gaat goed! Liefs!
Hey meiden! Ik heb nog even niet bijgelezen, maar ik was zo benieuwd hoe het hier gaat. Ik heb even snel naar de laatste pagina gekeken en zag zo snel dat Passiepaard, Linka, Sjorsje en Binna nog niet bevallen zijn. Tegen jullie heb ik toch de laatste tijd lekker lopen klagen! Ik hoop dat het voor jullie ook op gaat schieten. Hier gaat het sinds vandaag weer stukken beter. Jasper had moeite met doordrinken aan de borst en was tussen elke voeding in heel huilerig. En ik dus gisteren ook, van de vermoeidheid! Nu met de kolf en een flesje gaat het stukken beter en ben ik echt van m aan het genieten. Terwijl ik dit typ vraag ik me af of jullie dit wel willen horen... Een ding weet ik wel. Dat ik het de laatste weken zo zwaar vond ben ik allang vergeten, je zit alweer in zo'n andere wereld! Meiden, sorry dat ik jullie ineens zo in de steek laat, voelt best een beetje lullig, maar ja... Sterkte met de laatste loodjes en de aankomende bevalling! Liefs, Marleen
Oh ja @ passiepaard: Bij mij kwamen de weeen om de 5 a 8 minuten en toen ik in het z'huis aan de ctg lag vielen de weeen ook weg. Ik moest wel blijven omdat m'n vliezen gebroken waren, maar wat baal je dan zeg! 's Nachts zette de weeen ineens wel door en was ik na de 1e wee in 3 uur tijd weer mama. Ik hoop voor je dat het nog spontaan door gaat zetten. Even wat anders: Ik was ingepland om ingeleid te worden om 7.30u en toen was ik al spontaan bevallen. Hoor ik 's morgens iemand zeggen: ga jij mevr van der Schee even ophalen uit kamer 9 dan gaan we toucheren. Hihi, heb heel hard gelachen want hij is echt naar die kamer gegaan en kwam terug met de mededeling dat ik al in de verloskamer met kindje lag. Toen moest hij me maar gaan helpen met douchen enzo. Het was nogal hectisch op de afdeling!
Hoe laat moet jij? Ik om 10:00 uur, misschien liggen we dr samen,...hihi Moet om 10:45 bij de gyn zijn.
@Snelle: gefeliciteerd met je mooie jongen! @Happy: van harte met de geboorte van je dochter Janna @Kelly: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Faye @Bizzy van harte gefeliciteerd met jullie zoon.
kreeg geen berichtjes meer! vandaag is ons wondertje weer een maand oud. jeetje wat gaat het snel aan alle nieuwe mama's gefeliciteerd. kus
*INBRAAK* Hoi Augustus mama's, Wil de laatste mama's heel veel succes wensen met de laatste loodjes. Ben zelf eigenlijk ook een augustus mama, maar schrijf al vanaf het begin mee bij september omdat ik eerst later uitgerekend zou zijn. Alle nieuwe mama's, gefeliciteerd met jullie kleine..geniet ervan!
@Happy... wow, jij ziet er fris uit zo snel na een bevalling! Top hoor en wat een schatje. Ik vind Janna zo'n leuke naam. Janna is de 2e naam van mijn lieve schoonzus.
hey passiepaard, ik denk ik kom strax op de site en ze is bevallen.. nog ff.. ik ben vandaag ook in het ziekenhuis geweest, gyn heeft ook een inwendig onderzoek gedaan. IK VIND ZE NIET FIJN! pfff. baarmoeder was nog steeds niet rijp. morgen om 8 moet ik me melden met mn koffertje, dan krijg ik de gel ingebracht die moet gaan rijpen en zodra dat gebeurd is gaat ie de bevalling opwekken, dus met een beetje geluk ben ik woensdag bevallen. ik moet eerlijk zeggen, ik kijk er nu wel ontzettend tegenop...