hallootjes, Ik ben weer terug van de gyn. CTG gehad die was goed. ben nu helemaal op van de zenuwen. heb vanaf 01:15 om de 15 later om de 10 minuten echt weeen gehad. Geen oog dicht gedaan. van 5:00 tot 8:00uur in bad gezeten en maar hijgen en puffen. Ben helemaal op nu, het slaappillen gehad maar die houden natuurlijk de weeen niet tegen dus ik betwijfel ik vannacht een betere nacht krijg. Helaas waren op de CTG alle contracties weg dus geen reden om me daar te houden. We moeten ons morgen om half 8 melden, tjonge wat een stress hier,...ik vind het allemaal zo eng. Ook nog een echo gehad, ze makat het goed, heeft vruchtwater en ligt zo diep in het bekken dat gyn verbaasd is dat de vliezen nietw aren gebroken, tja dat heb ik weer,.. Is er helemaal geen nieuws van Nadje, had zij geen buddy?
Linka, van harte meid! eindelijk! @passiepaard wat spannend! je hoeft niet aan jezelf te twijfelen hoor; het gaat je vast lukken. over gebroken vliezen: die van mij moest worden gebroken bij 8 cm ontsluiting... (vond het wel prima, want tot die tijd kon ik in een warm bad weeen wegpuffen) heel veel succes! @binnabinna buddy meissie, wat lang wachten is dit! het is zo ongelofelijk, ik heb ook zo moeten wachten, en "iedereen" maar bevallen ... tot opeens het jouw beurt is... en dan... zit je ineens met een kleintje en heb je het steendruk met luiers en voeden. zo raar allemaal joh. hou nog even vol he!
nou meiden nog een paar te gaan, het duurt nu vast niet lang meer, spannend hoor, ikleef erg mee met jullie
hey meiden nou ikhou nog wel vol hoor. vandaag is me uitgerekende dag. dus het zou zelfs nog 2 weken kunnen duren. al heb i vandaag wel erge last van ongesteldheids pijn. en heb het gevoel dat er iets gaat knapen erg vaag. maar we wachten het gewoon af. net lekker naar de markt geweest en de bootschapen gedaan. nog even langs oma. liefs sabrina iedereen een dikke knufelen en kom op met die weeen en kindjes.
Hoi hoi, Ik zit al een tijdje met jullie mee te lezen en vond dat het nu maar eens tijd was om te reageren... Zoals jullie aan mijn banner zien ben ik ook al bijna uitgerekend. Namelijk 29 augustus 2008 van ons eerste kindje. Sinds 3 weken loop ik onder controle van de gyn ivm een hoge bloeddruk (onderdruk +/- 95), in eerste instantie hadden ze ook eiwit in mijn urine gevonden, maar dit bleek gelukkig loos alarm. Ivm mijn bloeddruk moet ik me erg rustig houden (moeilijk!) en 2x per week aan de ctg en mijn urine en bloed laten testen. Nu heb ik al een 1,5 week last van harde buiken en krampen waar geen echte regelmaat in zit. Sinds gisteren is de kleine een stuk rustiger en vandaag heb ik nog geen harde buik en kramp gevoeld... Zou dit dan een voorteken zijn dat het niet meer lang gaat duren? Ik hoop het zo want ik ben het zo beu om 2x per week het hele gebeuren weer te ondergaan... In ieder geval voor alle nieuwe mama's een dikke gefeliciteerd en voor de wachters onder ons: veel sterkte en laat je niet gek maken! Liefs Sam
hee sams --> zit net in je fotoboek te kijken en wij hebben ook de Miami kamer! Grappig! Leuk is 'ie he? \/
Zeker een leuke kamer... In het echt en met andere accesoires is ie nog leuker! (kan de foto nog niet erop zetten omdat wij het geslacht geheim houden voor de ouders)
@Passiepaard, fijn dat het bij de gyn goed was. Ik kom ook net terug vanuit Breda en de ctg was ook prima. Ik moest na 'n half uur wel even anders gaan zitten, want de baby was in slaap gevallen. Toen door naar de gyn. Daar aangegeven dat ik 's nachts bijna niet slaap van de pijn (het doet ook wel zeer, maar ik slaap gelukkig nog wel) en dat ik Lianna bijna niet meer kan verzorgen. Helaas was hij er niet gevoelig voor en moet ik volgende week gewoon weer terugkomen. Heb nu bij een andere gyn een afspraak moeten maken, omdat deze geen spreekuur heeft. Heb het nu wel op dinsdag gezet. Als alles goed is, gaan ze dan strippen.
Ja hoor onze meneer is er... 20-08-2008 is onze zoon tim geboren..om 5 voor 9 smorgens.. hij weegt 3630 gram en is 52 cm lang liefs ons
ik kom even spieken en jullie heel veel sterkte te wensen met de laatste zware loodjes! ik ben zelf uiteindelijk op 3 augustus bevallen ipv 17 augustus, dit door hoge bloeddruk, had onderdruk van 120...alles goed en gezond nu, hij slaapt goed en eet nog beter! sterkte en succes meiden en tot snel bij de augustus mama's! you can do it!
Ook ik lees en leef hier nog steeds elke dag even mee. Het blijft bij iedereen even spannend zo die laatste dgen voor de bevalling.
@Moniquekenitra: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! @Loutje; Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! @Passiepaard; Gelukkig was alles goed bij de gyn! Succes met de allerlaatste loodjes. @Sjorsje; Waarom wilde ze vandaag niet strippen? Je bent toch al bijna 1 week over de uitgerekende datum heen. Hoe gaat het nu met je vader, kijkt hij erg naar de komst van zijn kleinkind uit? @Binnabinna; Gefeliciteerd met je 40 weken. Ik duim dat jij de eerst (en laatste) van de aug.mama's bent die op de uitgerekende datum zal bevallen Groetjes Silvia
@Duster, de gyn zei dat hij dat niet wil doen, omdat de kans op een kunstbevalling groter wordt als de baby er eigenlijk nog niet klaar voor is. Hij blijft hopen dat de baby vanzelf nog komt. En mijn vader kijkt enorm uit naar z'n tweede kleinkind, al 'n week of 7 @Loutje, ik weet niet meer of ik je al gefeliciteerd had, maar bij deze: van harte gefeliciteerd met je zoontje Tim.
Jennifer van harte met je zoon Loutje van harte met de geboorte van jullie zoon Moniquekenitra: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon bumba gefeliciteerd met daen linka an harte met jeslyn monique gefeliciteerd met rayane Lauwie van harte met Ottilie Marleen van harte met je zoon Snelle van harte met dennis happy van harte met je dochter Kelly van harte Faye Hoop dat ik niemand ben vergeten alles goed met mij en Mylan, had geen internet, bleek het onze babycamera te zijn die stoorde haha nu gelukkig weer opgelost. wat grappig dat jongens en meiden zo gelijk oplopen, is dit toeval? en nog maar een paar meiden. ZET HEM OP, we wachten met smart op foto's. Zal als ik kan wennen aan de voedtijden bij de mama's gaan schrijven. Ben al aardig gaar aan het worden helaas, huilbuien ook al gehad pijn in borsten (maak veel teveel aan, dus als iemand nodig heeft? haha) fijne avond
Dames gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst En voor de dames die nog over zeg zet hem op en succes hopelijk duurt het niet lang mee