Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    waar is binna nou? heb nog niks van 'r gezien vandaag...

2. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    Passiepaard proficiat met julli meid

geniet ervan het is zo heerlijk om je kleintje eindelijk te ontmoeten vind ik!

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ben er nog gewoon hoor. maar heb niet veel te vertelen of reageren.

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Kelly, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Happy, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet van de verwennerij en van je meisje!

Bizzy, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Bumba, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Fijn dat alles goed gaat!

Linka, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Is Jeslyn inmiddels als uit de couveuse?

Monique, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Heerlijk dat je nu zo geniet!

Loutje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Passiepaard, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Is het je toch gelukt hè meid! Ik hoop dat je terugkijkt op een goede bevalling.

Buikbabies: kom ook gezellig naar buiten, het is nu nog even zomer!

5. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @binna
    oooh
    joh, doe lekker waar je zin in hebt! je moet niks
    maar ik denk vaak aan je

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    nou zin heb ik nergens in. ben erg moe de laaste 2 dagen. slaap heel veel. en voor de rest hang ik wat. want als ik op me rug lig of erg hang dan krijg ik harde buiken. en die krijg ikniet als ik op me zij leg dus doe dat maar veel

7. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Nog even volhouden binnabinna.
    het kan nu echt nooit lang meer duren voordat jullie je meisje in jullie armen hebben liggen ;)

8. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Passiepaard gefeliciteerd en voor de dames die nog moeten succes kan vast niet lang meer duren

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna meisje, hou vol! Die moest ik ook doen, is mij eindelijk gelukt!

10. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Passiepaart en partner van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet er lekker van!

Voor de meiden die nog wachten heel veel sterkte. Ik weet wat het is om lang te moeten wachten. Maar het is echt het wachten waard hoor! Geloof me.

Hier alles goed. Janna doet het hardstikke goed. Meld zich alleen 's ochtends voor het eten. En de rest moet ik haar echt pakken of wakker maken. Dus dat is wel lekker.
    Wel heeft ze af en toe al last van krampjes.

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Happy, fijn dat ze het zo goed doet. 't is wel lekker als je zo'n rustig meisje hebt.

12. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb vannacht een vreselijke nacht gehad.

Om uurtje of 12 ging ik naar bed en eerst heeft beeb een half uur heel veel bewogen, waardoor ik niet kon slapen. Daarna werd ik na een half uurtje wakker van behoorlijke ongikrampen in mijn buik. De hele nacht om het half uur/uur wakker geworden van de pijn. Heel erg vervelende zeurende ongi-pijn en steken in mijn buik, en ongi-krampen in mijn billen en bovenbenen en rug. En om de 5 minuten zo ongeveer harde buiken. Omdraaien ging al helemaal bijna niet. 2 kruiken voor mezelf gemaakt, gelezen etc etc en uiteindelijk om 9 uur vanmorgen er maar uit gegaan. Nu voel ik helemaal niets meer en nu ben ik dus heel erg moe, en het bleek dus niet het begin van de bevalling te zijn, waar ik toch wel van overtuigd was. Ik ben er moe en chagerijnig van. Ga nu maar even in bad. Maar verder? Ik weet echt niet wat ik moet doen vandaag, ik ben erg teleurgesteld.

Nu de hele dag nergens meer last van gehad, alleen soms harde buiken. Als ik weer zo'n nacht heb, bel ik morgen de verloskundige wat te doen...

Hoe is het met de overige nog te bevallen dames?

Liefs,
    Naannaan

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi hoi!

@ De nog zwangere dames, zijn jullie deze warme dag een beetje goed doorgekomen? Ik hoop het wel!

Hopelijk komen jullie kleintje snel, het is alweer bijna september joh, tijd gaat veel te hard!

@ Naannaan, ik hoop dat je inmiddels toch wel aan het bevallen bent want de nacht die jij achter de rug hebt zegt toch wel wat neem ik aan!

@ binna, ik kwam hier eigenlijk speciaal voor jou :D ff kijken of je meisje er al was. Zag op je hyves een krabbel "papa & mama ik kom er aan" of iets dergelijks en ik dacht zou ze al bevallen zijn? Maar ik zie hier nog geen buddynieuws van je... Nou ik denk in ieder geval aan je, het kan nu echt nooit meer lang duren, zet 'm op he!

@ alle bevallen mama's, gaat het goed met jullie en de kleintjes? Hier gaat ie goed, Wesley had de afgelope dagen flink last van krampjes, echt zielig hij kon ook z'n ontlasting moeilijk kwijt maar volgens mij gaat het nu beter! Hij zat vanmiddag even bij oma op schoot en ze zei dat ze 'm de broek vol hoorde flodderen...... Nou het was een witte broek toen hij bij haar op schoot ging maar we zagen inderdaad al gauw dat ie helemaal bruin was hahahaha.... Kon 'm verschonen en meteen schone kleren aan doen dus hij was een hoop kwijt gelukkig!

Met mij gaat het ook goed, heb nog wel last van de "schade" van de bevalling maar op zich gaat het goed! Ben wel veel moe en heb erg last van hoofdpijn maar dat komt echt door de gebroken nachten en het hele baby ritme volgens mij!

Nou ik heb wel weer genoeg getypt volgens mij, iedereen een fijn weekend verder!

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @naannaan: vervelend hè alleen s'avonds en snachts signalen, had ik ook maar geloof me ook deze zijn ergens goed voor. ook al had ik overdag niets toch kan je langzaam ontsluiten zodat je als je echt zover bent al een stapje vooruit bent. altijd mooi meegenomen.

volhouden!

@Delilah: met de kleine gaat het goed, maar is nog wel wat jonger dan die van jou. ik heb nog steeds het gevoel als of er bakstenen aan mijn kruis en kont hangen wat een naar gevoel. ben nu ook aktief bezig met bekkenbodemspieren deze blijken toch slapper dan verwacht. had er gelijk mee moeten beginnen. hechtingen zijn mooi en voel ze al veel minder.

fijne avond en voor de laatste een dikke knuffel

15. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    zo, ik ga de nacht in, wat zal die me brengen ?

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Nog geen nieuws van Binna? En Naanaan, heel veel succes he! Balen dat je nog steeds over de tijd bent, pfff!

Verder gaat het wat beter hierzo, wij herstellen nu iets elke dag, dat is wel fijn.

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Volgens mij is Binna ook nog niet aan het bevallen hoor. Ik meen tenminste ergens gezien te hebben dat ze op een topic gereageerd had.

Naannaan, hopelijk heeft afgelopen nacht een voorzet gegeven voor de echte bevalling. Ik ga de nacht ook weer in, jippie.

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Sjorsje, dat meen je toch niet dat je ook nog steeds over de tijd bent? Pfff! Gaat het nog met je?

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zijn er geen zwangere dames die niet kunnen slapen en maar online zijn gegaan?

Pffffff, toen ik hoogzwanger was sliep ik nog beter dan tegenwoordig! Als ik er 'snachts uit moet voor Wesley's flesje kom ik niet meer in slaap, bleh!

Ik heb maar een kom cornflakes gemaakt, hopelijk val ik zo als een blok in slaap! Gelukkig doet mijn man het volgende flesje want die zal wel over een uurtje ofzo zijn...

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen dames

nou ben nog steeds zwanger hoor. en ben het op het moment echt zat. alles doet zeer. me rug me knie begeven het steeds. bah. kan alleen maar op me zijn liggen. en daar zijn me schouder en oren klaar mee. dus kort om. ze moet komen. maar ja het kan ook nog ander halfe week duur. ach mischien zie ik het straks weer positief nu even niet.

liefs sabrina

Deel Deze Pagina