Naannaan ik hoop dat het je lukt om 'm te vervroegen. Nog 1 nachtje slapen en dan mag ik weer naar de gyn. Ik mag toch hopen dat ik eindelijk deze week ga bevallen.
Ik kan zo om 11.10 uur terecht. Ben behoorlijk zenuwachtig. Ook omdat ik een inwendig onderzoek krijg om te kijken of de baarmoedermond verstreken is en dan kan ik eventueel gestript worden. Zo'n inwendig onderzoek lijkt me niet heel ontspannend, maarja, zal er toch aan moeten wennen... Ben er gewoon heel erg aan toe om te weten hoe het ervoor staat... Spannend
@Naannaan; Ik ben bevallen met 41 weken en 2 dagen! Spannend hoor, heel veel suc6 voor straks! En overige nog niet bevallen meiden, heel veel sterkte met de echte allerlaatste loodjes! Denk aan jullie! Weet dat het vervelend is om overtijd te lopen... *KNUFF* voor jullie! Xx
djayden doet mee aan baby van de maand dus als je je misschien verveelt misschien willen jullie dan op ons kleine mannetje stemmen? Groetjes
Hoi hoi, Ik ben weer terug. Bloeddruk was even wat hoger deze keer bij de meting (was ook daarvoor behoorlijk aan het huilen van de stress en omdat ik nu eindelijk weet hoe het de komende week zal gaan), maar daarna was 'ie weer lager. Alles goed met de baby. Inwendig onderzoek: alles zit nog potdicht en strippen kon dus niet... Verder word ik a.s. donderdagochtend gebeld door de assistente van de verloskundige en dan moet ik donderdag naar de gynaecoloog voor intake m.b.t. vruchtwater, hartfilmpje etc. Dan kan ik nog t/m vrijdagnacht 24.00 uur weeen krijgen en dat betekent dan dat de verloskundige de bevalling mag doen. Na die datum/tijd ben ik 42 weken zwanger, en word ik dus volledig overgedragen aan het ziekenhuis en wordt het dus een "medische" bevalling. De gynacoloog houdt dan (meestal) elke dag alles goed in de gaten en als het nodig is wordt een afspraak gemaakt om in te leiden. Dat betekent dan dus wel dat de verloskundige er dan ook niet bij is in het ziekenhuis en dat zou ik wel héél erg jammer vinden.. Ik ben in ieder geval heel erg opgelucht dat ik nu precies weet waar ik aan toe ben. Ik hoop wel echt heel erg dat de weeen komen voor die 42-weken termijn, want ik wil graag lekker thuis zijn aan het begin van de bevalling en de bevalling met de verloskundige doen, maar uiteindelijk wil je toch dat je baby komt en dan maar in het ziekenhuis... . Liefs, AA
Jammer dat alles nog dicht zit. Maar nu weet je inderdaad wel hoe en waaraf. En donderdag dan naar de gyn ipv naar de vk. Ben benieuwd bij mij morgen. Om 9.30 uur ctg en om 10.10 uur naar de gyn.
Hey meiden, naannaan, jammer dat het zo dicht zit maar inderdaad je weet nu tot wanneer je uiterlijk loopt en daar kan je dan naar toe leven. hoop dat je het nog even uithoud. en kan je meedoen met onze slapeloze nachten haha september is ook een mooie maand om je kleine ter wereld te brengen. heeft vaak nog mooi warme dagen . dikke knuffel en ik kijk elke dag of er al meer nieuws is. liefs
Hé bikkels! Ik heb enorm respect voor jullie! Echte helden. Maar het zal nu niet lang meer duren. Ik lees elke dag mee en leef elke dag mee. Heel veel succes met de laatste loodjes maar vooral met de bevallingen! Dikke knuffels! Elle
@alle meiden die nog moeten bevallen; Heel veel succes met de allerlaatste loodjes. We denken aan jullie. Dikke knuffel! Groetjes Silvia
Lieve meiden, Op 23 augustus ben ik bevallen van mijn zoon met 39 weken en 2 dagen. Hij heet Anthony en woog 2385 gram. Hij heeft wel een slechte start gehad en moest na de geboorte gelijk naar de kinderafdeling (dubbele knoop in navelstreng) met ademnood, zware hoofdpijn (door de vaciumpomp) en te licht gewicht. Hij is sinds afgelopen donderdag lekker thuis en weeg nu 2650 goed he! Voor iedereen die ook bevallen is gefeliciteerd en voor de gene die het wachten beu zijn zet hem op jullie kunnen het! Liefs Bizzy
Gefeliciteerd Bizzy met Anthony! En fijn dat het nu allemaal goed gaat! @ de rest: zet 'm op meiden, ik denk elke dag aan jullie! liefs Philly
@Bizzy, nogmaals gefeliciteerd. Fijn dat je 'm nu thuis hebt. Heeft ie er nog iets aan over gehouden?
Dank jullie wel meiden! Het was idd een zware bevalling maar dat bespaar ik jullie hier (voor degene die nog moeten) Drinken kost hem nog wel veel moeite maar gelukkig is hij verders helemaal gezond en blij ! Liefs Bizzy