geaatje en bizzy van harte met jullie zoons ik lees iedere dag hier ook met spanning, eerste wat ik doe is hier kijken gek eerst waren de meiden in voorsprong en nu hebben we een mooie gelijkstand!
********BUDDYNIEUWS!******** IK KREEG NET OM 11.03 EEN SMSJE VAN SJORSJE: HOI BUDDY, IK HEB 4 CM ONTSLUITING. M'N VLIEZEN WORDEN OVER ONGEVEER 1 UUR GEBROKEN. GROETJES JOYCE ********BUDDYNIEUWS!!!******** JOYCE, HEEL VEEL SUCCES! LIEFS REBBEL
@Geaatje,van harte gefeliciteerd met jullie zoon! @Bizzy,van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Lekker gaan genieten nu!!
Nog 2 dames te gaan,wat spannend zeg! @Nannaan Binna,het duurt nu echt niet lang meer! Ik denk aan jullie! Dikke knuffel...
Sjorsje zet m op! Voordat je t weet heb je je kindje in je armen. Iedereen gefeliciteerd met jullie prachtige kindjes! Hier gaat t goed alleen super druk. Met 2 kids onder de 2 jaar. Mn man is gister weer begonnen met werken dus voor t eerst alleen dan is t wel druk
Mama van Lukas, Weet precies wat je bedoelt! Het is even zoeken naar een ritme. Ben blij dat die van mij nu ongeveer tegelijk naar bed gaat 's middags. Kan ik ook even tukken/huishouden/internetten/bijkomen, haha! Succes! Sjorsje! Zet hem op!
aan iedereen die intussen bevallen is (zal wel bijna iedereen zijn) PROFICIAT! Tygo is vandaag 4 weken oud en houdt me goed bezig.. ga proberen deze week alle berichtjes eens te lezen, maar voorlopig kom ik er nog niet aan toe. alles goed met ons.. alleen heeft onze Tygo verborgen Reflux. Is zo zielig.. (en ben ik doodop, want hij slaapt max 2,5 uur aan een stuk; meestal is 't maar 1,5 uur)
meiden, veel succes joh! ben benieuwd wanneer dit topic gesloten kan worden. ik hoop voor jullie heel snel! morgenochtend ?
******BUDDYNIEUWS!****** KREEG NET EEN SMS VAN SJORSJE: YOSYP IS OM 20.03 GEBOREN NA EEN ZWARE BEVALLING! 49 CM LANG EN 3260 GRAM. ******BUDDYNIEUWS!!!****** GEFELICITEERD!!!!! GENIET ER LEKKER VAN! liefs rebbel