Sjorsje, gefeliciteerd! Balen van die zware bevalling, maar je hebt nu je zoon en het is voorbij! Liefs NaanNaan
Sjorsje, Proficiat! Binna, nu jij nog! We wachten in spanning af! Weldra wordt deze topic afgesloten, ben net even gaan zien wie deze geopend heeft en het was de eer aan Diana81 op 17 november 2007. Binnenkort is het dus gedaan al blijven we wachten op Binna.
Sjorsje gefeliciteerd! Had gehoopt dat deze topic al gesloten was, maar helaas...Binna hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten!
@sjorsje; eindelijk kunnen jullie gaan genieten. van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Groetjes Silvia
Sjorsje en man,van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Eindelijk genieten!!!! @Naannaan,you go girl! @Binna,jij ook meis,nog ff en dan mogen jullie ook eindelijk gaan genieten van jullie kleintje Meiden,ik denk aan jullie!!!!
goeimorgen meiden jaaaa jaaa nog steeds zwanger. ach ja ga straks eerst eens naar de markt en de bristel nog even shopen en daarna naar de vk hoop dat het een beetje week is daar benenden. Naanaaa jij ook nog zwanger las ik. hoe is het me je. moet je nou morgen naar de gyn.? zo zie je maar gaat nou me voorspeling toch nog uit komen dat ik de laaste gaat zijn. ben benieuwt liefs sabrina
Meiden, ik wilde jullie even een hele dikke knuffel geven! Jullie zitten er nu echt op te wachten dat jullie beebjes geboren worden. Leef met jullie mee hoor! Alvast heel veel suc6 mocht het gaan beginnen! Xx
Kom ik hier kijken, jaaaa Sjorsje bevallen, gefeliciteerd en hoe spreek je die naam eigenlijk uit? Wel apart! En binna en Naanaan en Jikke, nog steeds zwanger, balen! Ik denk aan jullie meiden! Binna, succes bij VK.
Je spreekt het uit als Djosip. @Bedankt voor alle felicitaties, het is echt een mooi kereltje. @Binna en Naannaan, zet 'm op met de laatste loodjes. Ik leef nog steeds met jullie mee.
Sjorsje, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Binna, Naannaan en Jikke. De laatste loodjes dames! Nog even en jullie zijn ook aan de beurt. Het kan niet al te lang meer duren nu! Succes!
Ha sjorsje van harte met jullie zoon, geniet er maar lekker van nu mag je meedoen met de herstel groep naannaan en bina, denk nog steeds aan jullie
jikke, jij zit dus ook nog te wachten...? Morgen intake bij de gynaecoloog, maar die zal me nog niet inleiden. Hij doet wat controles en dan worden er afspraken gemaakt wanneer ik weer zal moeten komen. T/m vrijdagnacht wordt volgensmij zowiezo gewacht, omdat ik dan pas een "medisch" geval ben... Jikke... jij zit ook op de wachtbank zie ik! Wat een wachten he? Hoe is het met jou? Liefs,