@ Naannaan & Binna: Meiden, wat duurt wachten lang he? Het is maar goed dat je er zoiets vreselijk moois voor terug krijgt! Jullie hebben een te fijn huisje voor de beebjes gemaakt, die zitten prima! @ Naannaan: Dat bloedverlies kan wel kloppen, niks om je zorgen over te maken, en die steken is waarschijnlijk van het verdere indalen van je beebje. Tenminste dat zei de gyn toen tegen mij. Misschien dat het nu eens een beetje ontsluiting op gaat leveren! @ Binna: Ik hoop voor je dat het strippen wat oplevert meis! Succes allebei!
Nog heel even meiden en dan hebben ook jullie je wondertje in je armen. Maar kan me voorstellen dat je het nu zat bent hoor. Ik denk aan jullie en veel succes met de bevalling!
Vanaf het moment dat ik uit bad was, heb ik regelmatig om de 5 à 6 minuten (en soms nog eentje tussendoor) harde buiken, mét krampen in buik en rug en bovenbenen gehad. Ik kom nu weer uit bad en ook de tijd in bad heb ik 45 minuten lang om de 5 à 6 minuten harde buiken gehad, met dezelfde klachten, maar nu deed het wel een beetje pijn. Moest het in ieder geval wel een beetje wegzuchten... Nu ben ik uit bad en ben ik benieuwd hoe het verder gaat. Het is nu wel heel moeilijk om niets te denken hoor... auw, daar is er weer één. Volgensmij duren ze ongeveer 20 seconden, niet veel langer... Wat denken jullie? Zal dit nu het begin zijn? Liefs,
@Naannaan@Binnabinna; Het klinkt bij jullie beide wel erg hoopgevend. Ik ga duimen dat jullie vandaag eindelijk jullie wondertjes in jullie armen mogen sluiten. Héél veel succes meiden! Groetjes Silvia
hey binna, dat klinkt of er wel wat beweging in zit! hopen dat het snel doorzet en je je in de tussentijd vermaakt! ben je het erg zat nu? naannaan, ik hoop dat je bevalling snel op gang komt! sterkte meis!
misschien helpt het om een keertje heel boos te worden.... @nog niet bevallen augustusmeiden: En NU een beetje vaart zetten en poep die kinderen er eens uit. Jullie zijn het zat, wij zijn het zat. Minister Rouvoet wil meer kindjes op deze wereld zien!! HUP, HUP, HUP!! En niet piepen over geen ontsluiting, niet verweekt etc.. Gewoon eruit die handel!!! Werkt 't?
oh meiden, wat spannend! klinkt allemaal hoopgevend! bij mij duurden de regelmatige harde (en soms pijnlijke) buiken 2 dagen, en toen zette het door, die zijn niet meer gestopt!
Eerst hadden we het over "Wie zal de eerste zijn" en nu wachten we op de laatsten. Heeft de toespraak van ElleNY geholpen meiden? (ik hoop van wel)
@naannaan en binna: heel veel succes meiden, het link hoopgevend! ik hoop voor jullie dat het door gaat zetten! liefs rebbel
Joehoe ik ben er ook nog! Zo ben echt al lang niet op het forum geweest zeg! Zie dat we nog wachten op Naannaan en Binna (och Binna mijn voorspelling heeft niet echt geholpen he?) Maar....ik wil even een hart onder de riem steken: ik ben 2 uur voordat ik ingeleid zou worden ontslagen uit het ziekenhuis dus....het kan nog alle kanten uit! Met mij en Leonie gaat het goed. De kraamhulp is gisteren weggegaan, was een fantastisch mens! Vandaag is onze 5-jarige trouwdag en hebben we ons getracteerd op de eerste wandeling naar buiten. Was heel erg leuk, niet echt vermoeiend of pijnlijk. Hebben zo'n half uurtje op slakkengang gelopen en ik achter de kinderwagen, lekker houvast! Leonie is inmiddels al 4300gr, echt bizar hoe snel dat kindje groeit, was na 4 dagen al op geboortegewicht en is nu alleen maar aan het groeien. Zal zo foto plaatsen van ons prul. Tjonge wat kun je verliefd zijn op zo'n kindje zeg, echt heel bizar. Je voelt je zo rijk, zo warm en tegelijk zo kwetsbaar. Als er iets met dit kindje opdoet raken ze je in het diepst van je hart, niet geweten dat ik het in me had en ik vond mezelf toch al echt heel lief voor andermans kinderen maar dit is echt heel erg heftig maar oh zo mooi! Laatste meiden zet em op joh, ik ga eens kijken op het mama-forum, want daar behoor ik nu ook toen, JOEPIE! Liefs Lies
@Naannaan; Héél veel succes @Binnabinna; Hoe gaat het met jou? Heeft het strippen 'n beetje geholpen? Groetjes Silvia
Kijk... wat een beetje boos worden allemaal niet doet! hihi.. Gekkigheid.. Naanaan... heel veel succes! Zet 'm op! Volgens mij is Binna ook bezig.. Kom op!