Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Of het doorzet is een tweede (hoor allemaal enge verhalen over valse start, maar doet dat al zoveel zeer?), maar sinds uurtje of 1 zijn mijn weeen behoorlijk pijnlijk en moet ik ze echt wegpuffen. Als ik lig, dan komen ze om de 5 minuten en zijn ze heel pijnlijk. Als ik zit, dan komen ze de ene keer om de 15 minuten en dan opeens weer 4 keer achter elkaar om de 6 of 8 minuten.

2. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Naanaan zet em op meid!

Binna ook bezig? Dan heeft het strippen geholpen, good luck!

Foto's staan in mijn album van ons lieve meisje!

En eeuuhh ik zie dat ik de kroon span van het overdragen, ik ben het langste overtijd geweest (mits Naannaan en Binna me niet nog gaan inhalen, nou ik hoop het niet voor jullie het was best zwaar!)

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    naannaan, geef je er aan over. ga lekker in bad liggen of onder de douche staan. niet nadenken over of dit t is of hoe lang het nog gaat duren. gewoon laten gebeuren!
    you go girl!

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Nou ik ben nog niet bezig hoor.
    heb niet echt last. af en toe een beetje van me rug maar veder niet.
    dus het strippen zal wel niks op leveren. naja mischien weer 1 cm. we wachten af.

passiepaard denk dat je wel eens kan gaan winnen want ze gaan bij ons mijn woensdag inleiden dus dan ligt het er aan hoe snel het gaat.

Naannaan zet hem doe je best. je bent ook veder als mij dus jij mag als eerst. en al is het maar voor de cm zodat je ingeleid kan worden.

liefs sabrina

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    naannaan heel veel succes, hoop dat je vanavond of morgen je kleine in je handen hebt

liefs

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Naannaan, zet 'm op! Ik denk wel dat het doorzet hoor meis! Als je de weeen moet weg puffen moet je wel echt begonnen zijn! Helemaal als ze om de 5 minuten komen toch?!

En ja, auwie :( zal nog wel ff auwie blijven maar je beebje is onderweg denk daar maar aan!

Heeeeeeeeeeeel veel suc6!

@ Binna, meis kun je nog een beetje positief blijven? Hopelijk gaat het bij jou nu ook snel gebeuren! Sterkte nog ff met de laatste loodjes!

7. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Naannaan: Heel veel succes!

Binna: Sterkte meis! Knuffel voor jou!

Liefs!

8. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOO spannend zeg!

Succes Naanaan!

@Binna: hopelijk ook meer ontsluiting meid!
    Wat duurt wachten dan lang hĆØ!

Ik heb een foto-slide op mn hyves gezet met foto's van Melanie...dus wie wil gluren ;)
    Kben zo trots!

Liefs Vera

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ohhh spannend hoor!

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorge meiden

hier nog een zwangere kip :evil: :evil: :evil:

gisteren avond wel last van voor weeen in me rug en krampen gehad. en nog een stukje van de slijmprop verloren. mar toen heerlijk geslapen en nu nergens last van pffffffff wordt er echt moe van.

zit nu ook met een twijfel ik mag morgen weer bellen voor nog een keer strippen maar ja denk dan dit helpt zal het dan morgen wel helpen. als heeft het strippen van woe 1 cm op geleverd dat is ook wel weer prettig. dus weet het niet zo goed.

liefs sabrina

11. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Binna: Meis, wat moet je een geduld hebben! Ik weet hoe het is om met voorweeen te lopen die maar niet doorzetten. Je wordt er doodmoe en moedeloos van. En wat het strippen betreft...als de boel goed rijp is werkt het, maar lekker is het inderdaad niet. Als je er alleen maar meer voorweeen van krijgt is het niet zo fijn, maar het versnelt het misschien wel een beetje.
    Succes meis en hou nog ff vol!

En hoe is het met Naannaan? Ben heel benieuwd!
    Hopelijk volgt er snel babynieuws!

Liefs, Mar

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik denk dat Naannaan wel is bevallen anders zat ze achter pc ;)

Vervelend hoor Binna, ik hoop dat je nog steeds geduld voor hebt!

Wij zijn er voor je meis!

13. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Binna,
    als je al wat onstluiting hebt en (voor)weeen dan is elke extra kramp meegenomen hoor. allemaal voorwerk!
    en heerlijk dat je nog kunt slapen.

Bij mij begonnen de weeen op donderdag (ik was uiteindelijk 9 dagen over tijd), en die hielden me 2 nachten uit mn slaapt, toen moest ik nog bevallen. De eerst nacht met een kleintje naast mn bed heb ik geen oog dichtgedaan natuurlijk, haha. Maar ik had toch liever nog wat geslapen voor de bevalling hoor...

Ik werd niet gestript (op de vrijdag erna), maar de gyn toucheerde wel (was toen misschien net 1 cm), en dat heeft de boel aan het werk gezet. Die nacht zetten de weeen door. Eigenlijk heel rustigjes aan dus is het opgestart bij mij... wie weet dat het bij jou ook zo gaat.

Ben zooooo benieuwd meid!
    Elke minuut langer zwnager is er eentje dichter bij het moment dat jullie het kleintje zien!

14. aykietje

aykietje Fanatiek lid

naannaan, hoe ver zit je al, heb je ondertussen je kindje al in de armen?

Binna, Lukt het nog een beetje, het zal echt niet lang meer duren.

Ik weet niet of naannaan een Buddy heeft.

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    naannaa wou geen buddie ze wou het zelf vertellen

vandaag naar verjaardag geweest. heb daar wel veel last van harde buiken en rug weeen gehad.en net oo een hele heftige wee. dus we wachten af.

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden!

zet hem op nog even en dan hebben jullie je mooie kindje ook in de armen!

Groetjes

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    jeetje jullie maken het wel spannend!
    ik weet zeker dat meer dan de helft van de augustusmeiden hier dagelijks kijkt om te kijken of "onze" maand al afgelopen is.
    ik in elk geval wel

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey binna, benieuwd of het doorzet! succes!

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

nou vanacht heeft het niet door gezet. om half 2 ben ik in slaap gevalen. en toen om half 4 wakker naar de wc wel nog wat kramp maar meer niet. toen ieder uur naar de wc en heel veel slijm verloren . En nu beginen de krampen en rug ween weer. dus hoop dat het dan nu wel door zet.

liefs sabrina

ps erg bedankt voor het steunen allemaal

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik krijg maar kippenvel vanwege Binna, ik leef zo erg mee en ze is de laatste van de maand en is zo lang bij ons!

Kom op Binna! Wij steunen je zoveel mogelijk, geen dank hoor meis!

En ben ook zo nieuwsgierig naar Naannaan!

Deel Deze Pagina