hey meiden hier nieuws van mijn. nou kom net terug van het ziekhuis en bootschapen doen. dus nog geen baby nieuws. de echo was goed. en de ctg ook. heb nog steeds maar 2 cm. maar dat is ook wel gunstig. Woensdag wordt ik namelijk ingeleid. Dus dan kunnen ze meteen beginnen met de vliezen breken en krijg ik een infus met ween opwekkers. dus woensdag hebben wij ons kleinte in ons armen. en ik bedoel nog een mooi datum ook 10-09-08. Ze voor spelen we een groot kindje dus dat is wel even minder. de mt 50 kan waarschijnlijk naar zolder. ga nu nog even lekker genieten van me bad. voor loppig laaste keer. liefs sabrina ps voor de meiden die ik ook op me hyves heb. we houden de datum nog wel even geheim. we zeggen dat we woesdag weer voor een ctg moeten Naannaan gefeliciteerd met jullie zoon Luuk
Gefeliciteerd met jullie flinke zoon Naanaan! Genier er van en rust lekker uit! @Binna: meis, voor ik er niet aan toe kom! Heel veel succes voor woensdag! Dikke knuf!
Naannaan: Gefeliciteerd met jullie zoon Luuk! Geniet ervan! Binna: eindelijk heb jij dan ook meer duidelijkheid. Heel veel succes woensdag!
@ Binna: Nou meis nu weet je in ieder geval dat je uiterlijk woe je kindje vast mag houden. Wie weet nog wel eerder! Je heb een te goed huisje voor je kindje gemaakt, ze zit prima, ze weet alleen nog niet hoe leuk het hier buiten is! Zeg trouwens niet te snel geen maatje 50... Jasper was met de geboorte 54cm en nu na 2 weken past hij nog steeds maatje 50, sommige dingen 56. En hij woog bijna 8 pond en draagt nu nog steeds het kleinste maatje luiers, luiers maatje 2 zijn nog veel te groot, terwijl die voor 3-6kg zijn. En dan zeggen ze tegen je dat je toch wel een groot kindje hebt... Nog even volhouden Binna, en wie weet verras je ons allemaal nog ineens morgen ofzo! Succes en zet m op! X
heey binna, fijn dat jullie nu zeker weten dat woensdag de dag word dat jullie kleine meid geboren gaat worden! nog even.. ik tel met je mee af! Groetjes
@naannaan geweldig gefeliciteerd met jullie zoontje! dat was even hard werken, 29 uur, pfff, maar dan heb je ook wel wat he!? @binna fijn nieuws! woensdag! en nu nog even heel hard genieten van de laatste dagen dat jullie met 2 zijn... das ook raar hoor, ineens ben je met 3 overmorgen goed uitrusten, goed eten en met goede moed richting woensdag!
*** Inbraak *** Naannaan + Man gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!!!!! En uiteraard alle augustus mama's gefeliciteerd met jullie wondertjes! Liefs Lola = decembermama! *** Uitbraak ***
naannaan van harte gefeliciteerd met jullie zoon, wat een joekel! geniet er lekker van en laat je verwennen. Binna: heel veel succes a.s. woensdag in het ziekenhuis, dan heb je lekker je babytje in je armen. en hoe is het met nadje78?
naanaan: van harte met jullie zoon! Binna: eindelijk woensdag! alvast heel veel succes en lekker genieten met ze 3en daarna!
@naanaan; gefeliciteerd met de geboorte van luuk! @binna: het einde is in zicht meid. geniet nog van de laatste daagjes met z'n tweetjes
@ Binna, meis wat fijn dat je nu in ieder geval zeker weet dat je snel je kleintje kan zien! Heerlijk toch! Heel veel sterkte alvast en zet 'm op! Geniet nog even van het wondertje in je buik! Btw, tegen mij zeiden ze ook dat het een flink kindje zou zijn 8-8 1/2 pond maar hij was ook (maar) 7 dus het wil niet altijd wat zeggen! @ Naannaan, van harte gefeliciteerd!
Endelijk wat nieuws, @naanaan:van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. @Bina: Eindelijk meid, nog even en dan kan je eindelijk genieten van je baby, meid petje af voor je! Zal ook aan je denken, en wie weet veras je ons wel eerder! Nog 1 iemand toch? dan kunnen we defenitief deze topic sluiten... Jee meiden wat is de tijd gevlogen zeg!
Ohw ja, woensdag binnabinna, en nadje78? Dan kan ik de lijst uitprinten. Die komt in m'n zwangerschapsdagboek.
Leuke idee Diana! 9 maande met zn allen gedeeld, is gewoon wonder en prachtig! Ik ben blij dat ik met jullie mocht delen over zwangerschap, up en downs. Bedankt meiden dat wij met zn allen hebben gesteund, daar heb ik veel van geleerd, heerlijk meiden zijn jullie ook dan nog! Dikke knuff! Binna, het is bijna morgen! Spannend en heel veel succes morgen en denk aan je!
Binna, nu nog maar één nachtje slapen. Super dat je nu eindelijk weet wanneer jullie meid komt. Alvast heel veel succes voor morgen. Ik kom morgen regelmatig even kijken of er dan babynieuws is. Dikke knuffel
Ik ben het met jullie eens dat het wel speciaal is om je zwangerschap zo te delen met mensen. Je deelt zoveel met elkaar. Toen ik mij vorig jaar aanmelde heb ik na al mijn verdriet héél véél steun in de vlinderlounge gehad. Ik ben blij dat ik hier nu toch ook heel veel leuke dingen kan delen. Het is gewoon een geweldig forum. Een dikke knuffel voor jullie allemaal.
hey meiden ik ben het ook met jullie eens. vindt het een supper forum. kan je alles op kwijt. en je steund me kaar zonder me kaar te kenen. en we droomen zelf over me kaar echt een stel supper meiden zijn julie Nou vindt het wel een raar maar ook super iedee hoor dat ik morgen eindelijk mijn kleine meisje ga zien. Vandaag nog even met me moeder beetje winkelen zodat de dag snel gaat. nog even het huis aan kant en dan is het hopelijk snel morgen. liefs sabrina Ps heb net even gekeken maar nadje is voor het laast online geweest op 25 aug. en is al ver over de 42 weken heen dus waarschijlijk al lang al bevalen. dus ben echt de laaste 8)
@Binna,nog 1 nachtje meis,ow wat fijn voor je zeg! Shop ze nog ff vandaag,en dan op naar morgen ik hoop dat je vannacht wel een beetje kan slapen? Hoe is het met de papa? Meiden ik ben het helemaal met jullie eens,we moeten vanaf morgen dit topic sluiten,ik heb ook erg veel steun aan jullie gehad en het is echt superfijn om eens een keer lekker te kunnen zeuren over hoe zwaar het is geweest,en vragen te stellen om zo ervaringen uit te wisselen Jullie zijn toppertjes! Thanks meiden! Nu kunnen we gezellig verder bij de mama's,Binna tot snel daar hoor!