@Binna: geniet lekker van je dagje vandaag! Het is de laatste dag zonder je meisje en dat is ook heel bijzonder. Ik wens je voor morgen een super dag toe! 10 september wordt een HEEL bijzondere dag! Je mag dan wel de laatste zijn maar zeker niet de minste!
@daisy ja steve (de papa) is ook wel gespanen maar ook wel blij dat het eidelijk zo ver is. hij schrok alleen van de tijd. we moeten ons om half 7 melden in het ziekenhuis.
is toch lekker vroeg? dan hoef je niet te hele dag te wachten dat is wel beter... we hebben zeker veel met elkaar gedeelt en heel veel steun aan elkaar gehad! zal het allemaal wel missen maar we gaan weer vrolijk verder bij de mama's! Dikke knuffel voor jullie allemaal! love you! Kussiej
Haha, die Steve dat hij schrok dat jullie om half 7 in het ziekenhuis moeten zijn, vind ik wel geinig! Dat is toch goed Steve! Of wil je nog langer wachten? Haha! Nou dat is toch fijn dat je morgen geholpen wordt, heerlijk om meisje te krijgen! Tot morgen meis!
@Binnabinna; Eindelijk is het morgen dan zover. Geniet vandaag nog maar lekker van jullie laatste dagje met z'n tweetjes. Kunnen jullie vanaf morgen lekker met zijn drieën gaan genieten. Héél veel succes morgen. We wachten vol spanning op babynieuws. Groetjes Silvia
naannaan, gefeliciteerd met zoon luuk! binna, spannend! morgen eindelijk zover! ben heel beieuwd naar je dochter. hoe ze eruit ziet en hoe ze heet. we horen t morgen allemaal! zet m op morgen he?! succes!
ik kwam toch even spieken of de baby van binna zich niet toevallig spontaan had gemeld. binnabinna heel veel succes en natuurlijk plezier morgen. Ik denk dat er naar jouw baby het meest is uitgekeken van alle augustusbaby's, hihi. Ik heb ook onwijs veel steun en plezier beleefd aan het forum en merk dat als ik een vraag heb ik eerst even hier kijk, supermakkelijk Dank jullie wel! voor de afgelopen tijd
Sabrina, nog 1 nachtje meid en dan komt jullie kleintje eindelijk papa en mama bewonderen! Heel veel succes en ik wacht vol spanning op babynieuws! Dames, raar he, onze maand is na morgen helemaal voorbij. Alle kindjes zijn er dan. Het was heerlijk om over alle kwaaltjes te praten met jullie! En nu bij de mama's hoop ik net zo'n goede tijd tegemoet te gaan waar we ook veel aan elkaar hebben!
Binna, spannend zeg! Nog maar een dag samen en dan zijn jullie met z'n 3tjes. Geniet er vanavond nog even van! Heel veel succes voor morgen. Ja Diana dat is een leuk idee om de lijst uit te printen! En ook ik heb veel gehad aan het forum. We hebben inderdaad 9 maanden met elkaar gedeeld. En nu is het bijna voorbij. Jammer hoor. Gelukkig hebben we de mama's nog. Al moet ik zeggen dat ik meestal maar weinig tijd heb om te computeren. Maar dat komt vanzelf wel weer!
Denk nog ff kijken of niet toevallig Binna al mama is geworden...maar beeb zit nog lekker! Heel veel succes morgen meis! Kzal aan je denken en t forum goed in de gaten houden! @Diana: ik heb al geprobeerd de pagina uit te printen, gewoon ff kijken of het lukt, maar kreeg het niet voor elkaar....Kheb geprobeerd de pagina te kopieren, maar dat lukte ook niet...Nou ben ik ook niet zo'n pc-wonder, maar heb jij nog tips? Liefs
Als ik de tekst van de lijst selecteer en ik klik met m'n rechtermuisknop erop dan kan ik de tekst kopiëren en in word plakken. Daar kan ik de lijst gewoon uitprinten.
@binna slaap lekker meid... geniet nog even van de rust... en heel veel succes morgen en geniet maar lekker als de kleine er is
Binna en Steve,heel erg veel succes morgen en geniet van het mooie moment,jullie eerste moment samen met jullie dochter!!
Goeimorgen meiden ik dacht ik als laastte van onse maand zal als zwangere nog even wat typen. we gaan zo weg. en ik zal me buddie sms als het geboren is. heb gelukkig wel goed geslapen. vindt het alleen een onwijs raar iedee. dat dus straks me buik weg is. heb er gewoon echt afscheid van kunnen nemen. erg apart. toen ik vanmorgen in bed lag was ze nog even lief aanhet bewegen erg leuk. nou meiden spreek jullie snel wel. xussssss
Binna, je bent al in het ziekenhuis, maar we denken aan je hoor! Kom vandaag regelmatig even kijken... ja, raar zeg... alleen binna nog, dan is onze maand "klaar". Het voelt als de dag van gister dat ik hier mn ongerustheid neertypte bij 5 weken zwangerschap. en nu? op dit moment ligt ons kleine meisje wakker te worden, ik zit met de laptop op schoot in bed, na WEER een gebroken nacht (met alle liefde hoor..). Ze is al bijna een maand!