Hey Binna, ik moest vanmorgen (bijna) meteen aan je denken! Heel veel succes vandaag! Zet 'm op en bovenal: geniet van elkaar! Liefs Delilah
Ha ha het heeft ook wel iets als je de laatste van de maand bent. Iedereen zit op je baby te wachten. Binna, nogmaals veel succes (je zal nu wel bezig zijn) Goed idee trouwens om de lijsten uit te printen. @ Esprit: welke eerste lijst bedoel jij? de lijst waar we allemaal nog als zwangeren op staan?
oooh vind het wel raar idee dat dit topic bijna gesloten gaat worden meiden! Binna ben benieuwd hoop dat je je meisje al in je armen hebt! Dit is denk ik het laatste berichtje wat ik hier in kan schrijven voordat ie gesloten word.. ga het missen meiden! love you! Groetjes
Jammer hè dat dit toppic dan gaat sluiten. Gelukkig kunnen we bij de mama's verder kletsen met elkaar. Anders zou ik het ook vreselijk missen hoor. Zat vanmorgen nog eens te lezen aan het begin van dit toppic. Leuk om te zien hoe we over alle kwaaltjes schreven en hoe we uitkeken naar onze ukkies. En nu zijn ze bijna allemaal geboren! Ik heb bij de mama's een lijstje opgesteld voor het orgsniseren van een dagje uit!
@ Miranda: ik heb laatst ook weer eens het begin van het topic gelezen. Zo leuk! Binna, ben benieuwd hoe het met je gaat! Hopelijk krijgen we snel nieuws!
@Daisy: ja, ik ga de lijst uitprinten met al onze uitrekendata, aan het "begin" van onze zwangerschap en dan de lijst met de data van bevallen en namen e.d.....Deze plak ik dan in het fotoboek van Melanie....zo superleuk om dan later nog is terug te lezen... Liefs
ja, ik wil die lijsten ook uitprinten,... Van alle zwangeren en van alle kindjes geboren,...hoe hebben jullie dat gedaan? Hooeeee Binna: we zitten allemaal in spanning volgens mij,..
@Passiepaard: de lijst selecteren (blauw maken noem ik dat altijd) en dan kopieren naar je words...dan plakken en uitprinten...
Waar staat ongeveer een lijst waarop alleen maar uitgerekende datums staan en nog geen bevallen dames? En trouwens..................... nog steeds geen nieuws?