Las het bij augustus mamma dat Binna rond 12 uur door het hel is gegaan en kreeg ruggeprik en gaat het daarna weer goed. (Dat had Sjudith een smsje gekregen)
(volgens mij lacht binna zich kapot als ze dit terugleest... pagina's vol wachtende mede-augustus-mama's...) he, balen... nog niks hel.. klinkt als een (heftige) bevalling, dat kan geen dagen duren zou je zeggen he... kga maar koken dan...
Nieuws via Sjudith smsjes: Het begint wee rlichtelijk heviger te worden. Om 16.35 uur was er 7 cm ontsluiting
Zal wel nu geboren zijn? (Mijne is in half uurtje van 5 naar 7-8 cm en daarna in kwartiertje van 8 naar 9 )
Ahhhhhhhhh spannend zag net trouwens op haar hyves dat ze bij wie/wat/waar had staan: kijken wat vandaag ons brengen zal, hihihihi... En niemand weet verder hoe of wat, leuk joh! Maar klinkt spannend zo zeg! Hopelijk is ze nu al klaar of op het eind! @ Linka, ik had in een uur of 5/6 8-9 cm maar die laatste ging niet zo snel als bij jou, ik kreeg er iedere 20 min een kwart bij hahahaha.... Maar ja, Wesley lag niet goed waarschijnlijk ging het daarom wat moeizamer. Ik hoop in ieder geval dat mini-binna er al (bijna) is!
Ik wou pijnstillers (niet ruggeprik maar andere, hoe je schrijft weet ik veel ) maar aanzien dat veel te snel is gegaan van 5 naar 7-8 cm na CTG controle of hart van Jeslyn goed was anders zou ze benauwd krijgen. Ik kon niet goed ontspannen en was zo heftig maar gelukkig heeft de verpleegster de licht uit gedaan en me vriend zo boos op mij dat ik eens moest ontspannen, ja ik was echt overstuur (bij myrna was heel anders, tjeetje) Gelukkig bij laatste ontsluitingen kon ik ontspannen en persweeen vond ik mee vallen!
Hel Nee toch,... Hopelijk heeft ze nu of heel snel dr meisje in handen, dan kan ze eindelijk ook gaan kroelen. Inderdaad wat jullie zeggen, ze zal wel in een deuk liggen, hebben we eerst uitgekeken naar de eerste augustusmama-baby, en nu zitten we te wachten op de laatste.
Wat spannend is het hier zeg. Dit is niet goed voor je gezondheid hoor. Misschien heeft ze haar kleine (of grote ) meid al lekker vast. Het is zeker verschillend hoe snel het bij inleiden gaat. Ik ben de 1e keer bevallen in 6 uur, 2e keer 3 uur, 3e keer 7,5 uur en de laatste keer 5 uur. Binna lacht zich echt slap als ze onze verhaaltjes leest. En ja sjudith, hier schrijven we zo af en toe ook nog.
Linka was dat geen petadine spuit? in je been? ik zit echt te wachten dat we wat horen maar goed ik lees het morgen wel spannend!
Yep Kimm die ja, maar mocht ik niet meer gebruiken omdat ik al 7-8 cm ontsluiting had in half uurtje vanuit 5 cm, poeh! En Miranda idd is niet gezond haha! Binna zal idd om lachen hier