Het is maar goed dat wij WEL zijn bevallen anders kon dat spontaan gaan gebeuren van de stresssssss. Binna laat ons nou iets weten meid! Zo kunnen wij toch niet gaan slapen. (ogen open blijven houden, anders vallen we in slaap)
Ik zou gaan douchen maar ik blijf maar achter pc plakken om op nieuws van Binna te wachten! Errrgg hoor! Haha! Me vriend vroeg het ook of zij al is bevallen! Nou ja! Deze is nog spannender denk ik!
Laureen moet straks toch nog een voeding hebben dus ik kan nog even blijven plakken. Moest net snel de laptop aan het stroom doen want mijn accu was bijna leeg. Ha ha stel je voor dat ik iets mis.
Jeetje ook ik wacht hier met smart op nieuws. helaas nog niks, binna meis hoop dat je je meisje nu in je armen houdt. Ik ben met weeënopwekkers van 2 cm ontsluiting in 2 uur naar 8 cm ontsluiting gegaan. Toen schreeuwde ik om pijnbestrijding, maar mocht dus ook niks meer.
Hopelijk haalt ze vandaag nog, dan heeft ze een mooie datum, 10/09/08 maar mijn schoonzus heeft 30 uur arbeid gehad nadat ze ingeleid werd, hopelijk verloopt het bij Binna iets vlotter. Misschien als het te laat wordt ze pas morgen iets aan haar buddie (wie was dat alweer) laat weten. Net even opgezocht Tammie is de Buddie.
Ik haal het niet mee om vandaag Binnanieuws te lezen,...ga slapen, morgen 1ste werk: forum kijken,....!
nog niks van binna? Hopelijk zijn ze te druk met knuffelen om iets te laten horen en is ze niet nog bezig! Nou, kom morgen wel weer kijken! Fijne nacht dames!
ik denk weer even snel kijken of de laatste beeb geboren is.. maar nee hoor kom op binna je kan het meid! Groetjes
HOERA: binna is bevallen zie ik net bij de augustus mamma's een dochter: SILVER ROXY 4600 gram Binna en man van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter, en nu gaan genieten! nu ga ik gauw mijn bedje opzoeken!
Jeeeee Binna en Steve, van harte gfeliciteerd met jullie dochter! Nu eindelijk genieten! _________________
4600gr? Mensenkinderen,...dat is ook een hele kluif. Zal nog even wachten op officieel buddynieuws met feliciteren,..
Gefeliciteerd binna en man met jullie dochter Raar hoor dat het alweer voorbij is.Kun je na gaan eerst klagen dat het nog zo lang duurt en als je zo om kijkt is het voorbij gevlogen
@Binna: WOW!! Wat een prestatie! Gefeliciteerd met je lieve dochtertje Silver! De laatste zullen de eersten zijn hè? En we merken vanzelf wel waarmee!! Dit was het dan voor de augustus mama's. Ik haak hier af. Heel af en toe zullen jullie me wel een keertje zien bij de mama's om te kijken hoe het allemaal met jullie gaat. Ik vond dit een leuke manier om de zwangerschap te beleven. Mamaschap is toch weer heel wat anders! Geniet allemaal van jullie wondertjes. Dat ze allemaal heel gezond en gelukkig mogen zijn. Dank jullie wel voor de steun, interesse en gezelligheid! Elle
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk! Binna en Steve, gefeliciteerd met jullie dochtertje, nu genieten meis!
Nu ben ik beetje emo! Ik ben blij dat ik jullie leren hebben kennen via forum en dat mij zo goed heeft gedaan! Nu gaan wij naar gewone Augustus mamma! Tot daar! Kussss