@Rebbel; ik ben ook rhesus negatief. Toen ik van mijn eerste zoontje zwanger was, heb ik met 30 wk zwangerschap een injectie gehad. Na zijn geboorte heb ik ook nog een injectie gehad. Als ik jou was zou ik me niet (te) druk maken. Het viel in mijn geval hartstikke mee! X Lise
Lieve allemaal, de beste wensen voor 2008! Ik hoop dat we allemaal in augustus een gezond babietje ter wereld mogen brengen. En een knuffel voor hen die een kindje hebben verloren. Het is niet eerlijk. Lief dat sommigen van jullie vroegen of we al een echo hadden gehad. Sorry dat ik niet eerder geschreven heb. Ik wil jullie niet te veel lastig vallen met mijn minder positieve verhaal, vandaar dat ik niet steeds post. We hebben dus nog geen echo gehad. Morgen eindelijk. Ik vind het superspannend. Zoals jullie weten hebben we geprobeerd de afspraak te vervroegen, maar het echobureau hier is echt een rare organisatie. Ze hadden gezegd dat ze vrijdag, zaterdag en maandag open waren en dat we gebeld zouden worden als er een plekje vrij kwam. We hadden vrijdag de hele dag op een telefoontje zitten wachten, maar waren niet gebeld. Zaterdag rond 13.00 uur trok ik het niet meer, dus toen zijn we er gewoon naar toe gegaan. Waren ze dicht... Domper. Misschien waren ze alleen de ochtend open, maar ik baalde wel dat ze de indruk hadden gewekt dat ze zaterdag gewoon de hele dag open waren. Maar ja, misschien mijn fout (ook stom dat hun openingstijden niet op het internet staan, maar ja) Dus toen onze hoop op maandag gevestigd. Rond 10 uur 's ochtends dacht ik: 'ik laat nog even wat van me horen, misschien doen ze dan harder hun best om een gaatje te vinden voor ons.' Kreeg een mevrouw aan de telefoon. Ja, mijn nummer lag nog steeds op de balie, maar ze dacht niet dat het vandaag zou gaan lukken. Ik hang bijna op, maar vraag voor de zekerheid toch nog even of het zin heeft als we in de wachtkamer gaan zitten wachten. 'Nee, dat heeft geen zin, er zijn namelijk de hele dag geen echoscopistes'... Aaaarg! Zeg dat dan eerder en wek niet de indruk dat we misschien maandag terecht kunnen! Had ik weer bijna een hele dag op de bank gezetten in spanning. Nou ja, het was dus een rare jaarwisseling. Wel Jip&Janneke-champagne gedronken, maar niet kunnen genieten van de zwangerschap. Vandaag ook nog verkouden geworden. Bijna de hele dag op de bank gelegen. Ik bereid me voor dat we morgen slecht nieuws krijgen. Alle klachten die ik heb kunnen (vrees ik) ook door andere dingen komen dan een gezonde zwangerschap (al klamp ik me soms vast aan dat er ook wel rare dingen zijn). M'n buik is ook niet echt gegroeid de afgelopen twee weken, daar begin ik me nu wat zorgen door te maken. Ik las wel dat de baarmoeder in de eerste weken helemaal niet zo sterk groeit, maar als ik jullie verhalen lees over positiekleding en als ik jullie buikfoto's zie, dan ga ik het toch somber in zien. (Misschien als er hier meiden zijn die ook niet zo veel buikgroei hebben nog, dat die dat even willen melden...) Ik hoop dat ik hier morgen uit kan schreeuwen dat we een hartje hebben zien kloppen en dat het netjes op schema ligt met de groei. Maar ik durf er niet te veel op te hopen. Ik hoop dat jullie allemaal wél volop genieten van jullie zwangerschap! Liefs, Chantico
Hi, @Annika,het is idd een rare dag,maar we gaan ons helemaal concentreren op onze kindjes in onze buik.. Ook nog tante geworden,jeetje das helemaal dubbel dan heh... Sterkte nog meis... @Rebbel,kan er helemaal inkomen dat je je rot schrikt en zeker als je alles leest op het net... Rustig aan meissie.. @Esprit,begint al een mooi buikje te worden. @Rachel1984,vervelend zeg,hopelijk weet je morgen meer,beterschap ermee! @Littleme,wat lief zeg,ik zou ook gelijk gaan brullen. @Natas,ahum,mijn eerste ervaring ook,helemaal clean,haha,en het minst fijne ervan is dat je iedereen naar huis mag gaan brengen,bah! Ik heb nog nooit gebobt met de jaarwisseling... @Passiepaard,leuk dat het gelukt is,ben erg benieuwd naar de foto's.. @Voor de rest iedereen hartstikke bedankt voor jullie lieve woorden,fijn om te weten dat sommige mensen wel snappen hoe het is om zonder je kindje verder te moeten,jeetje wat een ongelooflijke klotedag vanaag,heb alleen maar gebruld en zo ben ik vannacht ook in slaap gevallen,manlief niks van gemerkt die was in coma... Nou hoop dat het vanaf morgen weer wat beter gaat,we moeten toch heh... Meiden,ik wens jullie een fijne avond,ik ga lekker slapen,morgen weer werken,boehoe.... Liefs Dais.. -x-
@Chanti meissie, wat rot dat je niet eerder terecht kon,wat een onzekerheid is dat zeg! Ik hoop met heel mn hart dat alles goed is met jullie beebje,hoe laat mag je? Ik denk aan jullie,ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je met goed nieuws terug komt! Liefs en een knuffel...
De afspraak is om 12.30 uur... Ik zei net tegen m'n vriend dat ik hoop dat we morgen om deze tijd zitten te bedenken hoe we het goede nieuws aan onze ouders gaan vertellen. Deze dagen thuis staan trouwens wel garant voor een goede oogst voor MvM. Ga nu gewoon al beginnen aan de groene kan voor morgen! (En ik heb zelfs een paar keer gesmokkeld en lekker lui 'gewoon geplast' en doorgespoeld ) Ik moet de laatste tijd ook elke nacht minstens 1 keer er uit om m'n blaas te legen. Handige bijkomstigheid van verkouden zijn is wel dat ik die stank minder ruik
Hoi Chantico, Wat klinkt jouw verhaal vervelend zeg. Hopelijk heb je morgen goed bericht! Ik ken niet je hele geschiedenis, maar heb je ook last van bloedverlies? En ik kan je teleurstellen: ik heb ook geen mega buik hoor! en het groeit ook echt niet hard... ik hoop zo dat je morgen goed nieuws krijgt! Slaap lekker vannacht! Liefs, Arri
chantico over de groei van je buik met je een zorgen maken hoor. Bij de eerste 2 zag je met 25 weken nog niks bij me. Veel liefs Annika
Chantico-meis! Ik ga heel hard voor je (jullie) duimen, dat je morgen het hard kunt uitschreeuwen dat alles goed is! En de buikgroei zegt nie zoveel hoor, mijn schoonzusje was 4 maand zwanger en daar zag je nog niks en zij is zo mager als een latje! Succes morgen meis! Dikke knuffel
Ik vraag altijd aan me vriendin over Delaisha, haar dochtertje die afgelopen 7 augustus is geboren, die allang overleden was in dr buik. Dat was verschrikkelijke tijd hoor...... ik denk altijd aan Delaisha. Dus hierbij wil ik je en anderen heel veel sterkte wensen! Het is altijd moeilijk en je mag ze nooit vergeten natuurlijk.
Goede morgen iedereen Meiden die vandaag een echo hebben, heel veel succes! Ik heb mijn eerste buikfoto in mijn album gezet. http://pics.ww.com/v/Laura18k/Zwangersc ... t.jpg.html Het begint nu langzaam te komen. ( schaduw randje over de buik wordt nog weggewerkt, mijn geduld is nu op! )
@Chantico: hier al een hele mooie echo gehad en nog helemaal geen buikgroei hoor. Ook nog geen positiekleding nodig. Bij mn vorige zwangerschap met 9 of 10 weken. Sommige dames hier zijn heel vroeg daarmee. Heel veel succes vanmiddag! Ik duim voor je.
Ik begin al beetje pissig te worden, ik moet vandaag echt positiebroek kopen, pff! Alleen baal ik wel ervan dat in Hoofddorp geen Mama kleding hebben bij H&M
Hallo, Ben even weggeweest. Ben een paar dagen met vlagen behoorlijk beroerd geweest. ik kon niet aan eten denken, laat staan ruiken. Boodschappen doen was daarom ook heel moeilijk voor mij. Groetjes,
Goedemorgen dames! Jeetje als ik al jullie verhalen zo lees voel ik me echt verdrietig deze wereld zit echt niet eerlijk in elkaar! Ik weet zeker dat alle vlinderkindjes in de hemel naar beneden kijken en trots zijn op papa en mama en weten dat zij nooit vergeten zullen worden! xxx
@ rebbel wat achterlijk bellen maar niet kunnen vertellen hoe en wat! gelukkig zijn er hier genoeg dames die wel wat meer informatie kunnen geven! maak je niet te druk he is totaal geen man over boord! @ Chantico onwijs veel sterkte met de echo vandaag! wat een #%$@*% bij jullie VK zeg! snappen ze dan niet dat dat wachten je totaal gek kan maken! mogen ze wel wat meer rekening mee houden hoor vind ik! dikke x en heel veel sterkte!
goeie morgen meiden wat is er veel geschreven.waar van ik niet alles kan onthouden. wel dat cantico zic zorgen maakt om haar buik.nou bij mijn zie je ook nog niks.maar het is ook net hoe je bouw is en wat je eet.somige eten mischien wel voor twee.of zijn heeel slank en dan zie je het ook sneler.hoop dat je vandaag die echo krijgt. lindy je kan bij de h&M ook online bestelen.alleen duurt het wel even voor je het hebt.maar bij wehkamp kan het ook. veder ga ik vandaag naar de vk om me in te schrijven.weet het ben een beetje laat maar vondt het wel lekker dat ik dan nu mischien niet zo lang moet wachten.of toch wel omdat het vol zit. we zien het wel.heb het wiekend veel krampen en zere borsten gehad.en nu weer niet.dat maakt me wel onzeker zal het wel vragen aan de vk liefs sabrina
goedemorgen dames. Sommige buiken groeien sneller dan de andere. EN sommige dames zijn al eens bevallen gaat vaker ook sneller. Hier gaat het wel niet echt 1 van de vrolijkste. en lig nog lekker op bed. Morgen naar de gyn dus ben beetje nerveus. Veel liefs Annika
Hi dames, Ben lekker even bijgelezen. Bij mij is er niet eht nieuws, bahlve dat ik een beetje nerveus begin te worden, want morgen om 9u moet ik naar de gyn. Ik wil zo graag goed nieuws, maar stiekem probeer ik me er niet te veel op t verheugen. De vorige keer was ook alles goed bij de eerste echo en de tweede echo was ............. Chantico heel veel succes voor straks bij de verlskundige. Die praktijk zou dit nieuwe jaar best een voornmen kunnen maken: "hoe kan ik me beter inleven in mijn patienten. Want dit is echt schandalig. Trouwens evenzo die doktersassistente van Rebbel. Hetzelfde verhaal staat op staat ook op het forum : zwanger zijn" Ik heb trouwens ook langs geen enkele kant een buikje. Wat ik wel heb is dat ik 's avonds het idee heb dat ik opgeblazen ben Dat ik mijn buik niet kan intrekken ( als je begrij wat ik bedoel) Groetjes muis
@Littleme, leuk album heb je al gemaakt. @Linka76, je kan ook positiekleding bij H&M online bestellen of de catalogus aanvragen. Daar staan wel veel leuke dingen in. En anders snel naar de Prenatal, daar is nu uitverkoop en dus wel redelijk betaalbaar. Of MissEtam heeft soms ook leuke dingen hangen. @Chantico, Heel veel sterkte vandaag, duim duim duim. Liefs Zoe