hoi hoi! sorry dat ik trouwens ff tussendoor kom maar ben zo happy vandaag! zit precies op de 12 weken! en mijn vriendin is gisteren bevallen van een super gezonde zoon! leven kan ook echt super goed zijn hihi! dikke x
Austin gefeliciteerd, het is toch een belangrijke moment om voorbij die 12 weken grens te zijn. Geniet er van, x Zoe
pff dacht dat ik nie misselijk zou worden..nou zit nu op 7 weken en 1 dag en ja hoor ik heb er nu ook last van..weinig slapen en sinds gisteren komen me verstandskiezen der door....bahbahbah
ik heb van het weekend ook alvast positie kleren gekocht een broek bij mis etam een stoere broek en een shirtje bij prenatal zit echt ideaal...xxx
@ Chantico over 3 kwartier weet je het...hoop op goed nieuws meid sterkte! Wij worden om 13.30 bij de kinderarts verwacht met Lindsey...
hoi meiden! @chantico: heel veel succes vandaag meid! en over je buik moet je jezelf geen zorgen maken, die van mij groeit ook nog niet echt hoor! @austin: gefeliciteerd meid! nou ik heb vanmorgen met mijn huisarts zelf gebeld! het is dus helemaal verkeerd gelopen! voor niks in de stress gezeten op oudjaarsavond! :x ik ben gewoon rhesus positief! liefs rebbel
mijn buik groeit echt al hard misschien dat het komt doordat ik 2 jaar geleden een abortus heb ondergaan(wat ik echt afschuwelijk vond) zou dat mogelijk kunnen zijn?
vraagje luisteren ze met de echo maken naar het hartje of doen ze dat bij het intake gesprek aangezien ik dat op 2 verschillende datums heb?
nou ik heb iig wel heel duidelijk gemaakt dat ik hier absoluut niet blij mee ben en dat ik de volgende keer gebeld wil worden door iemand die me ook betrouwbare informatie kan geven! liefs rebbel
Ja ik wil geen dure broek kopen want ik vind nog beetje eng en ik ben nog vroeg..... Pfff, we gaan vandaag even naar Amstelveen, kijk ff daar of ze daar hebben anders ga ik wel bestellen bij H&M, ohh daar duurt echt zo lang hoor! Maar komt goed!
Jeetje wat een stel debielen daarzo! Dat kunnen ze toch niet maken, zit je je voor niets helemaal druk te maken! wat zei jij "dan wil ik als compensatie van deze grove fout een pretecho gratis" ! nou is in ieder geval weer een last van je schouders! p.s. dank je! xxx
@Austin, lekker joh die 12 weken grens! Het geeft natuurlijk geen zekerheid, maar toch wel ietsje meer! @Rebbel, wat belachelijk zeg van die assistente. Die mag toch op zijn minst flink excuses maken! @Chantico, hopelijk heb je een hele mooie echo. En mijn buikje is ook nog niet veel aan te zien hoor. Ik merk dat sommige broeken niet lekker zitten, maar het meeste kan ik gewoon aan en als ik mijn kleren aan heb zie je er nog niks van. @Linka, ik zit ook te twijfelen over het kopen van kleding. Heb het niet direct hard nodig, maar de aanbieding lonkt. Ik wil toch eerst wachten op mijn 1e echo, @Loutje, ik ben daar ook benieuwd naar. Ik heb eerst de echo en daarna de intake, 10 minuutjes naar elkaar. Zou ik het hartje ook al horen? Ik voelde me gisteren eigenlijk heel goed. Maar vanmorgen begon het. Ik zou op visite bij een jarige collega en de auto moest naar de garage. Dus alles moest net iets meer op tempo dan de afgelopen 2 weken hier in huis. En ja hoor, overgeven. Heb ik nog niet eerder gedaan. hoop dus niet dat het echt door gaat zetten. Vind het vreselijk. Heb daarna niets meer gegeten, durf eigenlijk ook niet zo goed. Ben bang dat ik daarna weer moet. Maar moet nu toch maar wat gaan nemen. Verder voel ik me eigenlijk goed! Wat nemen jullie als vitamines ofzo? Ik nam de etos zwanger worden, maar die zijn nu op. Ik moet dus wat anders kopen. Ik kan dus voor de etos zwanger zijn gaan, maar ja ik heb geen etos hier, dus moet er altijd voor naar de stad. Wat nemen jullie en wat bevalt goed?
Ik neem de zwangerschapsvitamines van VSM Puur mama! Daar zit alles in en is volgens mijn VK ook heel goed. Met de echo hebben wij geen hartje gehoord, zij hebben hier geen geluid op het apparaat. We hebben het alleen zien kloppen, dan is het een knipperend vlekje wat je ziet. Bij de inwendige echo zagen we het echt groter bewegen! Wat een super gaaf gezicht was dat!
ik slik die van de etos zwager zijn en daar bij die van davitamon voor het foliumzuur.Maar dat komt omdat ik haast geen groente eet voor de rest ben ik daar ook benieuwt naar want ik krijg ook eerst een intaik en dan moet ik zelf het eco centrum bellen.dat zit dus niet in een praktijk. vroeg of ik die al moest bellen maar ze zei wacht maar tot na de intaik maar wil het liefs zo snel mogelijkl.maar ja het leven bestaat uit wachten wachten wachten. liefs sabrina
Ik slik alleen foliumzuur Ik heb wel de etos zwanger worden gekocht in het begin maar die dingen zijn zo groot ik kan ze niet innemen. Als iemand er belang bij heeft, kan ik het misschien wel in een envelop versturen? Is nog nooit open geweest. maar had de bon weggegooid, niet zo slim dus. Verder gaat hier ook alles goed, heb vandaag nog geen last van kwaaltjes gehad. Hoop zo dat het snel maandag is! Chantico: hoop dat alles goed is.ik duim voor jullie.
Ik slik zelf Gravitamon of zoiets.... Zit ook alles in. Omdat ik absoluut geen tabletten weg kan krijgen normaal, neem ik ze tijdens het eten. Even onsmakelijk : ik kauw eerst mijn hapje eten helemaal fijn en daarna plak ik vlug die tablet erop. Doorslikken en je voelt er niets van! Dit gaat trouwens wel het beste bij vleesproducten of brood, bij aardappelen e.d. voel je de tablet te veel zitten en dan knijpt je keel ongewild toch nog dicht. MVM is net langs geweest controle streep was er meteen dus ik mag meteen beginnen met plassen!