Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb ook doorgetest, gewoon voor de leuk want een dikke streep hoeft helemaal niets te zeggen. Maar toch fijn om die steep dikker te zien worden in de loop van deze week.

Ik heb het even een paar dagen afgewacht maar nu, een week na de 1ste posi test op NOD, moet ik concluderen dat ik van deze zwangerschap minder merk dan de vorige. Vorige keer deden mijn borsten bijvoorbeeld echt zeer, nu zijn ze alleen wat gevoelig.
    Ik weet dat het niets hoeft te betekenen, ik weet dat elke zwangerschap anders kan zijn en dat weinig symptomen hebben niet negatief hoeft te zijn. Maar gevoelsmatig zint het me voor geen meter.

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    nou meid ik heb echt precies hetzelfde! :rolleyes:
    de vorige keer had ik ook echt super last van mijn borsten en nu bijna niet! ook niet misselijk ofzo, heb liever kwaaltjes dan dit eigenlijk.... vind dit maar niks! :oops:

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    owja....
    een vraag! ik heb echt zo'n super zin in de mac donalds! :)
    kom er normaal eigenlij nooit, maar vraag me af of dit gewoon kan en het niet super slecht is voor mijn kindje? dat fast food?

liefs rebbel

4. MissyN

MissyN Actief lid

10 sep 2007
    140
    0
    0
    Nee hoor meid gewoon lekker gaan...
    Ik had het bij de zwangerschap van Devin ook..
    De ene week de Mac de week erop weer bitterballen met mosterd en dan weer witte boterhammen met gekleurde hagelslag..
    Als je gewoon de rest van de week gezond eet dan is 1 of 2 mac geen probleem hoor.
    Mijn nichtje eet al 40 weken bijna alleen patat en haar beebje is wat ze kunnen zien hartstikke gezond. Nu nog wachten tot ze eruit is hihi.

Dus op naar de mac zou ik zeggen.... ;)

5. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    @Rebbel en natas

Nou hier nog eentje hoor. Ook al meerdere testen gedaan en ren bij elk krampje nar de wc. Heb ook andere, mindere symptomen dan de vorige keer. Durf ook nog niet echt blij te zijn. Nou ik ga morgen de verloskundige maar bellen en hopelijk mag ik eerder terecht. Ik ga dit iig niet vol houden tot 12 weken voor een eerste echo.

Hebben jullie ook dat tegen de avond je buik steeds dikker (boller) wordt?
    Heb ik al een paar avonden, maar dan schrik in s'morgens omdat alles weer weg getrokken is.

Liefs Zoe

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    he meiden

ik heb behalve gevoelige borsten en opgeblazen 's avonds ook geen symptomen hoor. nou ja niet misselijk vind ik heerlijk hoor want als je sommige mensen hoort bah bah

vannacht geen krampen heerlijk doorgeslapen. en vanmorgen een beetje en om zes uur een beetje dus vandaag een heerlijke dag gehad. zal wel innesteling geweest zijn.!

nou meiden schoonouders komen zo langs dus fijne avond en tot morgen. hahaha verslavend he zo'n forum en oja rebbel lekker naar de mac gaa hoor je hebt het verdiend

gr mik

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Tsja, we zijn mutsjes geloof ik :oops:
    Het liefst had ik zo ongeveer alle symptomen die je kan hebben in volle hevigheid, alsof dat een soort bevestiging kan geven. Terwijl het vorige keer, met brandende borsten en al, hartstikke fout ging.
    Wel fijn dat het herkenbaar is voor jullie ;)

*Natasja gaat zichzelf stevig toespreken* :)

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh ja, ga maar lekker naar de Mac hoor Rebbel.
    Als je maar geregeld gezond eet kun je best een keertje dat soort dingen doen hoor. Ik heb gister een heerlijk patatje dubbel mayo weg zitten eten! :D

9. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hoi Lieve zwangeren!

Ff mn hartje luchten hoor...vannacht heel naar gedroomt dat ik bloedverlies had, whaaah, voelde zo echt, gelijk gekeken, maar nee hoor helemaal schoon gelukkig. Nu na een aantal dagen krampvrij toch wel weer erg last van zeurende ongipijn....herkent iemand deze zeurende pijn? Zou het gewoon baarmoederpijn zijn? Het rekken van de baarmoeder? Heb verder alleen maar witverlies, maar ben telkens zo gespannen wanneer ik naar de w.c ga....pfffff....Na de miskraam in juni is het zo spannend allemaal!

Hebben de andere 5-weeks-zwangeren dit gevoel ook?

Liefs Vera

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja we willen graag symptomen voor bevestiging maat als we de symptomen hebben willen we ze niet hahahahha

het is ook nooit goed bij ons vrouwen. hahahahaha

nou ik vind het best. geen symptomen zolang ik maar een kindje krijg. ik ben alleen wel erg moe. hebben jullie dat ook. ik moet morgen twee klanten helpen bij de thuiszorg maar be bang dat ik na een al in bed moet liggen .

i kijk het morgen even aan en anders zeg ik het tegen mijn bazin en moet die maar een oplossing zoeken. het is natuurlijk best intensief werk. en dan zeven uur lang huishouding. nou ja ik zie wel even hoe het gaat

gr mik

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ja Esprit, ik ben dus ook erg onzeker en wel meer hebben dat. Zeker na een miskraam, dan is dat gevoel nog sterker denk ik.

Dat ongi-gevoel in je onderbuik is echt normaal hoor, komt idd door oprekken baarmoeder.

12. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    vinden jullie het ook zo onwerkelijk?
    Je leeft een hele tijd naar dat moment uit, dat je een positieve test in handen hebt.
    En dan, dan is het zover! En dan?
    hihi, ik heb eigenlijk nergens last van.. nou ja, loop het hele weekend al met een buikgriep.. maar dat heeft niks met de zwangerschap te maken..
    Voel me gewoon grieperig, net zoals anders, toen ik nog niet zwanger was..

Maar ja, ik voel dus eigenlijk niks, en dan denk ik; is het eigenlijk wel zo?
    Maar dan bedenk ik ook weer.. ik heb nog geen ongesteldheid ( zeg; druppel bloed) gezien, dus zal echt wel zooo zijn!
    hihihihihi
    Maar genieten kan ik nog niet echt, mijn buik is nog niet eens opgezet hahaahaaa!

13. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    he esprit, ik denk dat de eerste weken sowieso al spannend zijn.. je ziet nog niks, misschien voel je nog niks etc. Ik heb ook steeds het gevoel; zou het er nog wel zitten?
    Maar ik begrijp dat je met een miskraam extra bezorgd bent!
    Ik zou denk ik ook helemaal gek worden!

P.s zou ik ook in de lijst mogen? dan klets ik lekker met jullie mee! Misschien draag ik wel 2 weken over, dan wordt het toch nog een augustus baby! hihhi
    Jeldou - 28 juli - 1e kindje

14. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    als je zwanger bent, nog maar net ongeveer 4 weken. Hoe hoog of laag is je baarmoeder dan?
    Ik ben heel bang dat het mis gaat omdat ik altijd voordat ik normaal ongi word een baarmoedermond heb die heel hoog in de vagina voelt. En dat heb ik nu ook, maar ik heb wel een positieve test. Krijg ik nu een miskraam?

15. MissyN

MissyN Actief lid

10 sep 2007
    140
    0
    0
    LIJST VOOR AUGUSTUS 2008.

*(21-07-2008):
    - Austin 25 jaar 1e kindje
    *(28-07*2008):
    - Jeldou 1e kindje
    *01-08-2008:
    - Diana81 26 jaar 1e kindje
    - Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje
    - Biancatje 30 jaar 1e kindje
    *02-08-2008:
    - Philly 31 jaar 2e kindje
    *03-08-2008:
    - Eimat 23 jaar 1e kindje
    - Visjes 24 jaar 1e kindje
    - Mik25 25 jaar 1e kindje
    - Esprit 29 jaar 1e kindje
    - Petrabr 31 jaar 1e kindje(?)
    - MamavanLunu 24 jaar 2e kindje
    *04-08-2008:
    - MissyN 24 jaar 2e kindje
    - Natas1 40 jaar 1e kindje
    - Mandje 21 jaar 1e kindje
    *05-08-2008:
    - Jordanne 28 jaar 3e kindje
    *06-08-2008:
    Rebbel 24 jaar 1e kindje
    *07-08-2008:
    - Tuti 32 jaar 1e kindje
    - Zoe10 30 jaar 1e kindje
    *09-08-2008:
    - Bojenna 1e kindje
    *11-08-2008:
    - Hopefull 30 jaar 3e kindje

16. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    Lieve Hopefull, Ik snap dat je bang bent maar volgens mij krijg je nu geen miskraam. Je baarmoeder gaat juist omhoog door de zwangerschap. Hij rekt zich uit als voorbereiding van de groei. Hier komen ook de ongi/banden pijn vandaan.

Ik ben ook bang dat het weer mis gaat maar er zit niets anders op dan te hopen dat het goed gaat en wachten op duidelijkheid (echo).
    En veel stressen is niet goed, zoek wat afleiding ga jezelf lekker verwennen. (Bad, maskertje, lekker theetje, leuk filmpje op de bank met drie dekens, enz)

Sterkte meisie en we sleuren met zijn allen elkaar er hier wel doorheen.
    Liefs Zoe

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey zwangere dames.
    Hier ben ik ook even weer.

En ik maar denken dat ik vreemd ben met mijn enorme zin in Mc Donalds eten; zijn er dus nog een paar!
    Val ik dus toch best wel mee. ha ha

Verder even over het uitblijven van kwaaltjes: dit is nu mijn 4e zwangerschap en ik heb nog nóóit last van kwaaltjes gehad.
    Meiden wees blij, wil je graag 8 maanden boven de wc pot hangen?
    Nou ik niet.
    Het is heel normaal om onzeker te zijn totdat je een echo hebt gehad, heb ik ook hoor.
    Ik haalde mij iedere keer in mijn hoofd; stel je voor dat ze een echo maken en er is niks op te zien? Stom hè.
    Nu weet ik wel beter en ga met een gerust gevoel de 1e controle tegemoet.

Zo dat is weer een heel verhaal.

18. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Mag ik me bij jullie aansluiten? Ben zwanger van ons 2e wondertje en 7 augustus uitgerekend.

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    LIJST VOOR AUGUSTUS 2008.

*(21-07-2008):
    - Austin 25 jaar 1e kindje
    *(28-07*2008):
    - Jeldou 1e kindje