hihi bij mij is het vanavond weer tijd voor een buikfoto ben benieuwd! nou nee bij mij is er niets meer van mijn strakke figuurtje over! xxx
@CyntiaB Hahahahahah, tja, jij zegt precies wat ik dacht. Ik voel die buik wel, maar je ziet alleen maar mijn eigen vetjes. Snif, haahhahaahahah! @Austin Nou meid, ik ben benieuwd naar de foto! Groetjes, Barbara
hallo dames, ik word ook een augustus mama en wil me graag aansluiten op t forum! zal me even voorstellen, ben claire, 24 jaar en 8 weekjes zwanger. vorige week een bloeding gehad, maar na een echo gelukkig een kloppend hartje gezien! dit is mn eerste zwangerschap, niet gepland, maar zooo gewenst! xoxo
welkom gefeliciteerd en geniet ervan ik ben de laatste weken wel dikker geworden. om nu te zeggen ik heb al een zwanger buikje nee dat niet maar ben wel dikker geworden
@Annika,nee meis,wat is dit nou? Wanneer weet je wat meer? Hebben ze al gebeld over je HCG? Ik hoop dat ze het fout hebben,je hebt al genoeg pech gehad! Veel liefs en een dikke knuffel voor jou! xxx
Ach Annika, wat een klotenieuws zeg! Weet je al wat meer? Ik wil je in elk geval via hier een dikke knuffel geven en sterkte wensen! Liefs
@ Annika sterkte meis Ik mag op 6 aug heb 28 dec een echo gehad en alles was goed mooi kloppend hartje gezien goed gegroeit en ben dus uitgerekent op 6 aug dagje eerder dus
zo even snel, want mijn dochter is vandaag jarig. ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor de echo van de nekplooimeting. dat is de 21e. volgende week moeten we dan bloedprikken. en morgen gaan we een weekendje weg, heerlijk
@Noura,van harte met jullie meissie Enne waar naartoe morgen? Iig wens ik jullie heel veel plezier! Liefs Dais.. xxx
Ikzei gister tegen mn vriend dat ik ook zo graag op vakantie wil,en wat denk je wat hij zei,WE GAAN! We moeten nog ff kijken waar naartoe en wanner,ik zat te denken aan Maart is een mooie tijd,lekker naar de zon,heerlijk,ben er aan toe! Fijne avond meiden!
weekendje centerparcs, heerlijk in het warme water. en bedankt, mijn meisje word al echt een grote meid. vandaag een drukke maar heel gezellige dag gehad. ik ben trouwens officieel nu op 06-08-08 uitgerekend
Nou meiden, wij hebben ook onze eerste aankoop gedaan voor ons beebje! Was eigenlijk nog niet de bedoeling, maar konden deze kinderwagen niet laten staan...Ik heb een foto in mijn album gezet, vind m zo mooi. Het is combiwagen, dus met bak, wandelwagen en maxi-cosi!Kzie ons er zo mee in het dorp rondstappen, hihihihihi.......
zo was ik weer. Als ik laag hcg gehalte had was ik het vruchtje al kwijt en een hoog hcg gehalte wat normaal is bij de zwangerschaps duur zat het buitenbaarmoederlijk. Ik heb dus een laag hcg gehalte dus ben het toch zondag al kwijt geraakt. Ik wens jullie allemaal goede zwangerschappen toe. Veel liefs Annika
Bij ons is het mis, morgen curretage... Ik ben dus weg hier... Allemaal een goede zwangerschap toegewenst!