Super! Dankje wel! Heb een goede band met de mei mama's opgebouwd toen ik zwanger was van Lindsey en hoop dit met jullie ook op te bouwen. Ben nog helemaal overdonderd
joepie alweer nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd dames! Zoe ik heb 's avonds ook een hele dikke buik maar ik voel me er gewoon ook echt slecht bij, misselijk en zo. Ben blij als het weer ochtend is en dat ik uberhaupt geslapen heb want dat kan ik nu ook niet... Ga denk ik wat halen voor die misselijkheid want ik ben 's avonds echt slecht.
We krijgen ook al weer een behoorlijke lijst met zwangere dames. Wel leuk om zo met elkaar te kletsen. Ik weet nu iets meer dan een week dat ik zwanger ben, en kan het ook nu pas echt geloven hoor.
wauw... zie nu net in het 'ik ben zwanger' topic dat er al weer augustus 2008 mama's zijn... wat gaat de tijd snel & wat geweldig voor jullie! geniet er van... het is zo ontzettend leuk, en al klinkt het nu misschien nog oudbollig en onwaarschijnlijk, maar die 9 maanden vliegen voorbij! gefeliciteerd allemaal! groetjes van een februari 2008 mama
nou dames ik sluit me ook aan als ugustus 2008 mama! ik weet sinds afgelopen donderdag dat ik zwanger ben en ik zou dus uitgerekend zijn op ja echt waar 08-08-08. vind dit zo stoer! groetjes Diana
@ Eimat, ik heb ook al een behoorlijke buik.. En idd vooral 's avonds.. @Rachel1984, meid gefeliciteerd! En ik ben ook nog steeds overdonderd en geloof het eigenlijk ook nog niet echt... @ Hopefull, ik begrijp je onzekerheid maar zolang je geen bloed verliest en hele erge krampen hebt moet je positief blijven denken. Je baarmoeder ligt in een prille zwangerschap nog laag achter je schaambotje en hoe verder je in de zwangerschap komt hoe hoger hij komt te liggen dus geen zorgen meer maken hoor meis... Nou meiden hebnet mijn 1e buikfoto gemaakt en het gaat nu echt heel snel.. Zal hem zo plaatsen en ook 1 van mijn vorige zwangerschap.. deze is van vandaag met bijna 5 weken
deze is met 16 weken zwschap van Devin Gaat echt hard hoor, dat beloofd nog wat (moest ff in 2 berichtje mag maar 1 foto per bericht doen vandaar... @ Diaantjuh jij ook van harte gefeliciteerd!
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008. *(21-07-2008): - Austin 25 jaar 1e kindje *(28-07*2008): - Jeldou 1e kindje *01-08-2008: - Diana81 26 jaar 1e kindje - Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje - Biancatje 30 jaar 1e kindje *02-08-2008: - Philly 31 jaar 2e kindje *03-08-2008: - Eimat 23 jaar 1e kindje - Visjes 24 jaar 1e kindje - Mik25 25 jaar 1e kindje - Esprit 29 jaar 1e kindje - Petrabr 31 jaar 1e kindje(?) - MamavanLunu 24 jaar 2e kindje *04-08-2008: - MissyN 24 jaar 2e kindje - Natas1 40 jaar 1e kindje - Mandje 21 jaar 1e kindje *05-08-2008: - Jordanne 28 jaar 3e kindje *06-08-2008: Rebbel 24 jaar 1e kindje *07-08-2008: - Tuti 32 jaar 1e kindje - Zoe10 30 jaar 1e kindje - Rachel1984 23 jaar 2e kindje *08-08-2008: -diaantjuh 23 jaar ie kindje *09-08-2008: - Bojenna 1e kindje *11-08-2008: - Hopefull 30 jaar 3e kindje
heb geprobeert de lijst te knippen en plakken maar krijg hem niet in kleur. misschien dat iemand hem kan bijwerken in kleur dat het iets duidelijker wordt? ben wel blij dat ik lees dat die soort ongi krampen erbij horen. ik bn nl steeds bang dat ik ongesteld ga worden. vooral ook omdat het enige waar ik last van heb mijn borsten zijn en dat ik heelmoe ben. verder heb ik nergens last van dus lijkt het allemaal zo ongeloofwaardig. maar ja een positieve test thuis en een positieve test bij de ha zijn toch echt waar hoop ik. en voor alle meiden hier natuurlijk gefeliciteerd! groetjes Diana
Ik ben echt heel blij dat er meer zijn met een steeds dikker wordende buik gedurende de avond. Vind het echt niet normaal. Ik heb normaal een platte buik en ben aardig dun, maar nu lijk ik al wel 7 maanden zwanger. Dat beloofd nog wat voor de komende maanden, hihihi. Maar ik meen het ben echt blij dat ik hier kan lezen dat jullie dezelfde angsten en kwaaltjes hebben. Maakt mij iig een stuk zekerder. Ik hoop andere meiden ook. Liefs Zoe
Mag ik me ook bij julie aansluiten? Heb net zaterdag, na 2 dagen overtijd te zijn, twee testen gedaan en vanmorgen nog weer eentje (puur voor mezelf ), en ik ben vandaag zoals het nu lijkt 5 weken zwanger (uitgaande van de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid 30 oktober)! Ben dus 5 augustus 2008 uitgerekend van ons 2e kindje! Jippie! Xx (Ps; foto's staan in mijn album)
he meiden nou hier gisteren zowat niets gevoeld maar vannacht weer wel. voor de rest nog geen kwaaltjes behalve gevoelige borsten (het doet al zeer als mijn man naar ze kijkt hihihihihihi) zometeen naar mijn werk om te zeggen dat ik tot de krampen voorbij zijn even halve dagen wil werken wat het slaaptekort begin ik nu echt te voelen (extreem moe en hangerig) dus dat was even mij update. alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd. dikke knuf mik
bij mij is het mis gegaan, heb last van bloedingen, ik had die angst al, heel veel zwangerschappen gaan verloren nog voor NOD en ik heb heel vroeg getest. Ben nog niet ongi ofzo maar haal mij maar vfan de lijst.
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008. *(21-07-2008): - Austin 25 jaar 1e kindje *(28-07*2008): - Jeldou 1e kindje *01-08-2008: - Diana81 26 jaar 1e kindje - Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje - Biancatje 30 jaar 1e kindje *02-08-2008: - Philly 31 jaar 2e kindje *03-08-2008: - Eimat 23 jaar 1e kindje - Visjes 24 jaar 1e kindje - Mik25 25 jaar 1e kindje - Esprit 29 jaar 1e kindje - Petrabr 31 jaar 1e kindje(?) - MamavanLunu 24 jaar 2e kindje *04-08-2008: - MissyN 24 jaar 2e kindje - Natas1 40 jaar 1e kindje - Mandje 21 jaar 1e kindje *05-08-2008: - Jordanne 28 jaar 3e kindje - QueenBee 26 jaar 2e kindje *06-08-2008: Rebbel 24 jaar 1e kindje *07-08-2008: - Tuti 32 jaar 1e kindje - Zoe10 30 jaar 1e kindje *08-08-2008: - Diaantjuh 23 jaar 1e kindje - Puck2008 29 jaar 1e kindje(?) *09-08-2008: - Bojenna 1e kindje
Goede morgen meiden. @ Hopefull: meid wat erg voor je, je was er al bang voor hè. Sterkte. @ MissyN: ik wel het idee dat mijn buik iets dikker is, maar niet zoals bij jou! Die mag er al wel wezen hoor. @ QueenBee: gefeliciteerd.
Hallo augustus mama's to be! Mag ik mij bij jullie clubje toevoegen? Wij hebben zaterdag 2 tests gedaan en 2 x positief! Volgens de berekeningen zou de bevallingsdatum 08-08-08 zijn (zag dat er nog een mama op die datum uitgerekend is ). Het voelt allemaal nog heel onwennig en kan het soms nog niet geloven! Ik heb in september de laatste pil geslikt en we hadden nooit durven hopen dat het zo snel raak zou zijn! Voelde me vorige week al de hele week anders, erge pijn in mijn onderbuik, net als dat ik ongesteld moest worden, maar al veel eerder dan normaal. Morgen een afspraak bij de huisarts en dan zullen we wel horen hoe of wat. Voor alle zwangeren in dit topic: van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet ervan! Groetjes, Puck (Ga ik nu eens op zoek naar zo'n leuke banner....)
Puck gefeliciteerd, ik heb je aan onze lijst toegevoegd. Klopt het dat het jullie 1e kindje is. Groetjes Miranda