Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee ik slaap als een roos maar wel met hele erge dromen elke nacht, soms dat mij man vreemdgaat etc. zal er wel bijhoren. hihihih onzekerheid.

gr mik

2. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik slaap ook heel erg slecht, ik ben meerdere keren per nacht wakker, soms wel meer dan 10x.
    ga er dan uit even plassen en water drinken in de douche en dan maar weer liggen, maar maaestal na een uurtje weer hetzelfde ritueel dus.... :(
    Overdag ben ik dus helemaal aan het einde van mijn latijn en probeer dan toch nog even in de middag een uurtje erbij te pakken op de bank.

3. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    hi allemaal

hier ook lekker de hele dag zo een steen op mijn maag en gister voor het eerst overgegeven...
    heb ook van die steekjes onder in mijn buik hebben jullie dat ook?
    liefs nickyz

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    yep kleine steekjes bij mijn liezen vooral als ik een drukke dag heb gehad. dan zijn de steekjes wat heftiger 's avonds,.

gr mik

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Natas,mooi buikje hoor! :thumup:

@Lise,wat lekker zeg,ff er tussen uit!
    Maarre wel uitkijken heh!

@Linnie,ben ook benieuwd naar je uitslag....
    Ik vraag het ook ff voor de zekerheid na want het is echt absurd hoe moe ik ben,pfff....

@Rebbel,JAAAAAA,ik heb ook zin in de zon!
    Laat maar komen hoor!
    Misschien gaan wij ook nog op vakantie,ff de zon opzoeken,echt zin in!
    Maar idd dan praten we wel anders als het straks een graad of 30 is,pfff wat is het warm,pfff wat een dikke voeten,hahaha...

@Alieke,veel succes morgen met werken!

@Claire,ik heb er wel last van gehad,moeilijk in slaap komen maar de laatse tijd slapp ik al voor ik in bed lig.
    Succes morgen met je echo!
    We horen het wel heh!

Hebben jullie dat ook dat je s'ochtends veel eet(meer dan normaal) en de rest van de dag niet zo'n trek hebt?

-x-

6. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    ja het raar dromen is hier ook zo elke nacht, en veel eruit om te plassen arrg...

heb wel erg zin in de lente! ben de grauwe boel ook al wel erg zat!
    ik zie er wel een beetje tegenop om hoogzwanger in de zomer te zijn, hoop niet dat augustus een hittegolf gaat krijgen! anders is t dubbel puffen meh!

@daisy; ik heb helemaal geen honger en soms niet eens door de misselijkheid, terwijl ik een paar weken terug kon blijven eten.. hihi raar

7. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Dat dromen heb ik ook heel erg en hele enge en onlogische :( .
    Ben blij dat ik niet meet zo misselijk ben daarin tegen is me honger wel toe genomen dat vind ik dan wel minder .

8. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Die dromen heb ik ook. Vannacht nog dat ik al bevallen was van een gezond meisje, maar we hadden nog helemaal niks in huis. Alleen de kinderwagen. Toen wilde ik meteen met de kinderwagen luiers gaan halen. Raar hoor!

Verder laatst nog gedroomd over een echo waar ik twee hartjes zag!

Slaap gelukkig wel goed. Alleen ben ik wel mega moe. Echt zo erg. Komt niks meer uit mijn handen. Vandaag alleen de afwas gedaan en de badkamer samen met manlief. En al weer helemaal op!

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ja meiden we kunnne ooit raar dromen...
    Ik heb dat ook hoor,vertel ze gelijk aan mn schatje maar kan nu niks meer bedenken wat ik ook gedroomd heb,weird!

Ik heb ook heel erg last van dementie,echt heel erg,ik vertel alles dubbel,wel extreem heh,hoop dat het na mn zwangerschap weer beter wordt :(

Ik wil alle meiden morgen met een echo succes wensen!

-x-

10. Niet meer actief

Ik ben 20-08-2008 uitgerekend... mooie datum zou dat zijn! Spannend hoor. Het is wel leuk om zo met elkaar mee te 'kijken'.
    De volledige vermoeidheid heeft bij mij toegeslagen, of ik nu slaap of niet. Sommige nachten slaap ik redelijk (afgezien van de plasonderbrekingen :( ) andere nachten lig ik de hele tijd wakker :cry:
    Vooralsnog geen rare dromen gehad!
    Is jullie kerel ook zo lief voor jullie? :thumup:

11. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    mijn kerel is nu roti halen voor zn vrouwtje hihi
    dus ja hij is erg lief ;)
    mjam! eindelijk weer honger!

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zo, hier ben ik het ff weer, ik heb niet alles gelezen hoor, het is veel!

Slapen gaat ietsje pietsje wat beter, heb al positiebroek gekocht, ben heel blij mee en zwangerschapbh gekocht, vind heerlijk zitten! al is wel eigenlijk beetje te vroeg maar tsja vind ik lekker zitten hoor :)

Vandaag heerlijk gezwommen met mijn vriend en Myrna, heerlijk gewoon! En gisteren kreeg ik prachtige kaart van Myrna per post vanuit mijn moeder, haha! Ze weet het al, ze is blij mee :D !

13. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    @Daisy; ik heb ook vaak 's ochtends, als ik bijv. nog maar net op mijn werk ben (rond 8 uur bijv.) al trek in eten! Ik kauw eigenlijk de hele dag door, haha. Maar wat later in de middag krijg ik vaak een weeig gevoel en moet ik niet aan het avondeten denken. Als ik dan eenmaal aan het avondeten zit, gaat dat er vervolgens wel weer in, haha!

Hier ook aparte dromen! Lijken zo ontzettend echt, brrr. Maar vergeet ze vervolgens ook weer snel.

Meiden, een hittegolf zou kunnen natuurlijk in augustus; mijn zoontje van bijna 1,5 is een dag na de hittegolf in 2006 geboren. Ik zat dus met mijn dikke buik in 2 hittegolven in dat jaar. Als ik terugkijk vond ik het af en toe vervelend, maar als het echt te warm werd, ging ik binnen zitten, daar was het koeler dan buiten! En verder je gewoon niet te veel inspannen ;)

Zo, ga mijn bedje zo opzoeken, morgen weer om 6 uur op, tja, mijn werkweek begint weer, zucht. Maar vanaf donderdag lekker een dikke week vakantie, dus ik moet niet klagen ;)

X Lise

14. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    @daisy, ik heb helemaal geen trek 's morgens
    Juist tegen de avond kan ik beter wat eten.
    Maar ja op sommige dagen krijg ik er helemaal niets in

Ik droom ook zo raar ja. Laatst droomde ik dat ik bij een echobureau was. Allemaal banken naast elkaar. En daar lag iedereen naast elkaar een echo te laten maken. Heel vreemd allemaal. Toen was ik aan de beurt en werd me verteld dat ik een 6-ling kreeg. Tenminste ze konden er 6 tellen en ze zagen er in mijn droom heel naar uit.
    Dat is nu 2 weken geleden. Daarna kan ik me geen dromen herinneren. Slaap nu gelukkig weer aardig goed.
    Vorige week was ik ook elke nacht wakker. Nu gelukkig niet meer zo erg.

En mijn mannetje is ook heel lief. Als ik chaggie tegen hem doe, doet hij extra lief terug. De schat!

Ik ga naar mijn bed. Morgen om 7.15 in de auto zitten naar mijn werk. Pffff

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik heb ook zo'n moeite met inslapen. Raar hoor.
    Ik voel niet echt iets van steekjes ofzo in mijn buik. Hij groeit ook niet en ik hoef ook niet meer zo veel te plassen als eerst. En ook al niet meer misselijk. Ik begin er spontaan weer onzeker van te worden... :(
    Wel héél moe, dus daar ben ik tenminste blij mee. En m'n borsten gaan ook weer meer pijn doen.
    Wat ben ik weer een suffe, onzekere muts, hè...

Mijn vriend is ook echt superlief! Hij doet echt allemaal kleine dingetjes exta.

We hebben het trouwens vanavond aan mijn ouders verteld. Hartstikke leuk, ze hadden er nog helemaal niet op gerekend maar vonden het heel tof. Zegt m'n moeder na het eten tegen me: 'Zullen we nog even afwassen? O nee, blijf jij maar zitten, hij helpt wel!'. Schattig hè! Terwijl hij ook het hele eten al had gekookt en de hele kamer had opgeruimd om mij te ontzien, de schat. We hebben met z'n allen afgewassen. :D
    En ze gingen weer vroeg naar huis, want ze zagen dat ik moe was.

Wel grappig, al die dingen waar wij nu rekening mee moeten houden, daar wisten ze in mijn moeders tijd nog niet zo veel van af. De verloskundige had ook al gezegd dat wij bij wijze van spreken in de prehistorie geboren waren, vergeleken met de stand van de medische wetenschap van nu.

16. Diantee

Diantee Lid

20 sep 2007
    9
    0
    0
    Zelfstandige
    Almelo
    Hallo meiden,
    jeetje wat gaat dat snel, dag niet gelezen en mis al 3 pagina's.. Ik ben eigenlijk helemaal niet misselijk... heb alleen last van mijn borsten, en steken in de liezen.. verder moet ik idd veel boeren.. moet volgende week maandag naar de gyn, hopelijk klopt er dan een hartje (de eerste was met 5 weken en daar was nog niet veel op te zien) hopen dat alles goed is.
    zijn er al meerdere meiden met een dikke buik... krijg dagelijks de vraag goh ben je zwanger.. ik zeg nog maar ach teveel gegeten met de kerst, tja wat moet je dan.. ik wil eerst zekerheid dat er een hartje klopt voordat ik het iedereen vertel al wil ik het wel van de daken schreeuwen..
    groetjes

17. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Meiden werk ze morgen,ik ga ook lekker mn bedje in,morgen ook werken,pas om 12 uur maar toch ;)

Slaap lekker,en sweat dreams!
    -x-

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Welterusten allemaal! Ik ga ook zo lekker naar me bedje toe en morgen om kwart over 8 me dochtertje brengen.

19. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    hoi dames!

nog ff snel een berichtje plaatsen!
    super druk weekend gehad maar hebben vandaag wel een kinderwagen gekocht het is een quinny buzz in misty blue geworden, begint steeds echter te worden hihi!

mijn vriendin welke ook zwanger is is gisteren opgenomen in het ziekenhuis, zij geeft zoveel over tijdens de zwangerschap dat ze zwaar uitgedroogd is en ligt nu aan het infuus...wat dat betreft kunnen wij hier allemaal in onze handjes knijpen denk ik....

nou meiden welterusten en voor iedereen met een echo morgen alvast onwijs veel plezier toegewenst!

xxx

20. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey meiden!

Vandaag van mijn zus een heeeeeel schattig jasje gekregen, wit wollig en de binnenkant bedrukt met konijntjes. Mijn neefje zei hij heel wijs: "zo krijgt de bay het niet koud strakjes in de sneeuw, want anders krijgt ie een hele zere buik en dat moet nie hè tante Vera? Kon m wel opvreten! Hij had thuis al gezegd dat hij goed op de nieuwe baby gaat passen! Wat een schatje hè!?

Nou kga ook naar bed, net al op de bank een paar uurtjes slaap gepakt....mn vriend had de warme deken al aan gezet, dus ik kan lekker in een warm bedje! Hij is superlief voor me!

Sweet dreams!

Deel Deze Pagina