Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    :( Heb momenteel geen camera tot mijn beschikking maar zal deze week eentje toevoegen hoor, BELOOFD :D

2. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Puck: Ik heb een broertje van 4, heel aparte ervaring moet ik zeggen. toen was ik niet zwanger dan lijkt het me helemaal raar. Maar ik kreeg dus op mijn 26ste opeens een broertje :rolleyes: Het is een leuk kereltje maar ik heb er niet zo veel mee, zie hem weinig en voel er geen zusband mee of zo,.. Succes met aan het idee wennen, kan me voorstellen dat dat niet meevalt, plus dat ik denk dat je graag wilt dat de aandacht naar jou en je zwangerschap uitgaat, maar de aandacht van je vader moet je nu delen, bah

3. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    We hadden vanmiddag de afspraak met de verloskundige! Het hartje klopt en het is kindje is nu 7,3 mm...! Ze kon het niet met zekerheid goed opmeten, dus hoe lang we nu precies zwanger zijn is niet helemaal zeker. Over 4 weken hebben we weer een echo, en dan zijn we tussen de 10 en 12 weken zwanger. Hoera! We zijn zo blij.
    Het kon gewoon met een uitwendige echo, hoe is het mogelijk. Omdat de baarmoeder wat naar voren lag en ik slank ben, kon het zo... jippie!

liefs
    naannaan

4. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hi allemaal,

Ik ben vandaag weer voor het eerst gaan werken na 2 weken en ooooh wat zag ik ertegenop! En het viel reuze mee... Ik sta voor de klas en de kinderen waren geweldig. Ik zou ze stuk voor stuk mee naar huis kunnen nemen.

Kelly wat vervelend dat er uit de echo kwam dat je minder ver bent. Probeer maar te denken aan het kloppende hartje....

Littleme wat een leuk idee dat je shirts gaat bedrukken. k zal eens nadenken over leuke teksten. Misschie een ideetje" still sexy"heb ik niet zel verzonnen, maar vond het wel leuk :) Al ik er tenminse een beetje leuk uitblijf zien :(:

Treintje, Naannaan, Snelle en Sjorsje:gefeliciteerd met de goede echo.Super!

Natas al 10 weken. Wauw. Goed zo!

Mystic sun: Wat leuk dat je je haar ebt veranderd. Ik ben benieuwd he het eruit ziet? Mijn haar is trouwens ook echt een ramp de laatste tijd. al na een dag vettig en ik ben net naar de kapper geweest. k weet wat ik aan moet doen?

Nou ik ben bijgelezen Ga wat tv kijken... Liefs muis

5. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Oooh bijna vergeten:Linka hoe was het bij de Verloskundige? Ik hoop alles goed.

Groetjes muis

6. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo lieve dames,
    Hier begint de vergeetachtigheid ook toe te slaan hoor.
    Vanmorgen 3 slokken sap gehad voor ik naar het werk moest en ja hoor, 3 minuten laten lagen ook die 3 slokken in de wc. Waardeloos.
    Toen dus maar in de auto op weg naar school, naar mijn kinderen.
    Toen tegen half 11 een mandarijntje en om 12 uur yoghurt, een appel, en een opkikker en toen zat ik weer vol. Toen om 2 uur een hongergevoel, dus aan de crackers en toen kwam ik om 6 uur thuis en had echt zin. 3 happen mihoen en babi pangang en ik hoefde al niet meer. Had nog wel trek, maar kreeg er niet meer in. Erg vervelend.
    Maar goed, verder dus weinig last van kwaaltjes.
    ben wel moe nu, maar niet heel overdreven moe, gelukkig.

Kon alleen vandaag niet naar de wc. Straks maar even onder de docuhe. Heb gemerkt dat ik na het douchen wel kan. Normaal weinig pronblemen, elke ochtend als ik uit mijn bed kwam moest ik. Dus prima, maar de laatste week is het wat anders.
    Hoort er vast ook bij.

Ik ben nu al zo zenuwachtig voor woensdag. vreselijk. Ik ben zo bang dat het niet goed is. Maar als het goed is dan ga ik het mijn collega's ook maar vertellen denk ik. Ze zijn zo betrokken altijd!

Ik heb mijn verhaal gedaan, zal eens even terugkijken om op jullie te reageren!

@littleme, wat gaaf zeg die buikbanden enzo om zelf te maken. Ik heb veel leuke teksten voorbij zien komen. Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien!

Noura, heerlijk zeg zo'n weekendje weg. En veel succes bij de gyn. Ik duim voor je!

@sjorsje, gefeliciteerd met je echo!

@mystic sun, wat stoer zeg. Ik wil foto;s zien!

@puck, wat raar lijkt me dat voor jou. Jij wordt mama en je vader wordt nog een keer papa. Even wennen lijkt me. Succes!

@naannaan, fijn dat je echo goed was! Gefeliciteerd!

@kelly, wat vervelend zeg dat je 2 weken minder ver lijkt te zijn. maar wie weet hoe het bij de volgende echo is. In elk geval een kloppend hartje!

Muis80, ik kan soms de kids uit mijn klas ook wel mee naar huis nemen, maar er is zeker ook een stel die ik graag op school laat ;)
    Oh ja en dat vette haar dat ken ik. Ik moet echt elke avond douchen, anders zie ik er de volgende morgen helemaal niet uit!

@linka, hoe was het bij de verloskundige?

Ik hoop dat ik geen belangrijke dingen ben vergeten. Sorry daarvoor dan!

Ik ben vandaag precies 9 weken!

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Dank je!

Ik ben er weer en ben gelukkig gerustgesteld, pff! De buikpijn leek meer op pijn van eisprong, zo gevoelig en zeurende gevoel in buik enzovoort netals bij eisprong, nou gelukkig kregen wij idd snel echo, dus we waren niet bij VK, maar wel in praktijk waar daar echo ook kunnen doen, dat is wel fijner dan in het ziekenhuis weet ik uit mijn ervaring bij Myrna dat het heel anders is, maar goed, kindje klopt idd, 133 per minuut, volgens haar ben ik 7 weken zo ver, maar eerste dag van laatste menstruatie was ik op 19 nov. dus reken ik op 22 aug 2008 uit met 25 dagen cyclus, maar zij 25 aug. 2008, maar ze vertelde me dat ik maar even moet wachten tot 2e echo op 21ste, dus, ga ik gewoon vanuit bij 7 weken hoor ;)

Belangrijkste is dat kindje dr hart klopt! Wij zijn blij en mijn vriend helemaal door dolle heen.

Bedankt voor jullie steun.

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Bannercheck

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Oja, ik vond grappig om te horen dat mijn baarmoeder erachter in buik zit, niet vooraan, dat het niet veel voorkomt zei de echoopiste.

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik hab vanmorgen voor het eerst mijn ontbijt eruit gegooid!
    beetje vreemd om daar nu nog mee te beginnen toch?

verder heb ik weinig bijgelezen... sorrt meiden, maar ben echt doodop!

@linka: gefeliciteerd meid! :D

liefs rebbel

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank je en er zitten echo's in mijn album ;)

12. Lululuusje

Lululuusje Nieuw lid

2 jan 2008
    4
    0
    0
    hoi allemaal,

Ik heb even een vraagje over de echo; normaal gesproken krijg je toch een echo bij tien weken? Ik lees hier ook verhalen dat het al eerder kan?
    Naja, ik vind het gewoon erg spannend allemaal en omdat ik nu 6 weken zwanger ben vind ik die tien weken zo lang duren.....
    Hebben meer meiden dit?

groetjes Lucy

13. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik krijg morgen mijn eerste echo vind het echt heel spannend!
    Ik denk dat ik er vannacht gewoon niet van kan slapen.. en moet nog laat op de dag ook:( 14.20 uur en het loopt altijd iets uit natuurlijk.. ik hoop dat ik morgen met goed nieuws hier wat kan melden ;)

groetjes

14. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Mooie foto's hoor! Gefeliciteerd!

15. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    schatje, ik kan me dat zo goed voorstellen.
    Ik moet woensdag, om 13.40, dus ook lang wachten.
    Moet eerst nog gewoon werken. En tja ik heb die dag geen groep, maar doe ib werkzaamheden.
    Jullie kunnen je wel voorstellen waaraan ik de hele ochtend denk. ben bang dat er weinig uit mijn handen komt!

Rebbel raar he dat je nu nog begint met je eten eruit te gooien. Ik deed het woensdag voor het eerst. Eerder geen last gehad.
    Laten we hopen dat het met 12 weken op houdt, dan hebben we er niet zolang last van!

@linka, mooi hoor dat kleintje van jullie! En natuurlijk lekker gerustgesteld!

16. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Hier ben ik weer. Ik heb een halve dag gewerkt vandaag en daarna een halve dag gestudeerd.
    Gelukkig mag ik vanavond van mezelf een vrije avond houden.

Iedereen met een goede echo van harte gefeliciteerd!

@lululuusje: Ik heb de officiele echo ook pas bij elf weken, maar heb afgelopen zaterdag een pretecho laten maken, omdat ik geen geduld had om te wachten .
    Ik moet zeggen dat ik heel erg blij ben dat ik dit gedaan heb, ben er een stuk zekerder door geworden.

Ook ik heb besloten wel een combinatie test te gaan laten doen, hoewel de kans heel klein is, gezien leeftijd en familie achtergrond heb ik er gewoon een fijn gevoel bij om dit wel te laten doen.

Kan iemand mij vertellen of het nou waar is wanneer je op de echo het hartje hebt horen/zien kloppen de kans op een miskraam aanzienlijk minder is geworden?

Ik ga zo lekker mijn bedje in, ben echt helemaal op!

Liefs Naat

17. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    De kans op een MK is aanzienlijk kleiner wanneer je hartactie hebt gezien/gehoort op de echo. Ze spreken van 2 à 3 % kans op MK na een positieve echo...
    Dit is mij verteld tenminste....

18. Littleme

Littleme Actief lid

25 okt 2007
    141
    0
    0
    Limburg
    Linka gefeliciteerd :)

Meiden er staan nu 6 prints in het album, ben er de hele dag mee bezig geweest dus vandaag laat ik het voor wat het is.
    Ik heb alle spreuken opgeslagen dus er gaan nog meer prints volgen!
    Nieuwe spreuken blijven natuurlijk welkom.

http://pics.ww.com/v/Laura18k/textiel+prints/

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoi meiden!

Jeetje wat een dag zeg!
    Ik wil echt niet zeuren hoor maar ik kwam vandaag echt niet vooruit op mn werk,zo'n last van mn rug joh,ik wilde net opstaan en zakte er zowat doorheen,hoe zou dat toch komen,iemand anders ook last van ?
    Verder trek ik het niet om hele dagen te werken,(verkoopster in en slagerij,dus hele dag lopen en sjouwen)nu wil ik morgen mn werkgever bellen om dit door te geven,vandaag van 12.00u tot 18.30u gewerkt en ik kwam huis en moest me toch een potje brullen.. :cry:

@Linka,wat ben ik blij om te horen dat alles goed is met jullie beebje! :thumup:
    En wat houdt dat precies in van je baarmoeder?
    Mooie echo's btw!

@Lululuusje,de echo's die eerder zijn heeft meestal te maken met je verleden bijv miskramen of vroeggeboorte's of net als wij een kindej met een open schedel,je wordt dan extra goed in de gaten gehouden..
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je het te lang vindt duren...

@Rebbel,tsja meid kan altijd heh,hopen dat het bij die ene keer blijft!

@Alieke,Vervelend dat je niet gewoon kan eten meid....

@Littleme,leuk idee joh om ze zelf te maken,scheelt een hoop geld.
    Ik heb er helaas geen tijd voor :(

@Puck,lijkt me idd ook even een onwennige situatie...
    Mijn schoonzusje heeft ook nog een broertje van 2 en zij heeft een kindje van 7 maanden,toch anders maar bij hun is het errug leuk!

@Meiden gefeliciteerd met jullie mooie echo's! :D

@Noura,fijn dat jullie het leuk hebben gehad!
    Jij ook morgen een echo?

WIJ OOK!
    Ik ben echt zo zenuwachtig,hoop dat alles goed is met onze ukkies!
    Dan zal ik het morgen ook met eigen ogen zien,eerste keer heb ik het niet gezien alleen onze gyn en mn vriend....
    Vandaar denk ik dat het nog moeilijk te geloven is,hahahah.....

Liefs Dais....
    xxx

Ps ik heb mn best gedaan,als ik iemand vergeten ben spijt me dat!

20. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    @daisy, dat van je rug vervelend zeg.
    Ik heb al een weekje last van kramp/pijn in mijn bil/been (rechterkant) Een paar keer per dag als ik opsta. Zal er ook wel bij horen ;)

He dames, een vraagje.
    Ik heb voor 23 januari een tandartsafspraak zijn.
    Er worden gaatjes geboord en hij wil een verstandskies trekken. Dat gaatjes boren prima, maar ik twijfel zo over het trekken van mijn kies.
    Ik heb er helemaal geen last van. Er zijn nog geen foto's gemaakt, hij weet dus nog niet hoe die kies zit ofzo. En pijnstillers wil ik liever ook niet teveel slikken mocht ik veel pijn hebben na het trekken.
    Wat zouden jullie doen!

Deel Deze Pagina