Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aqua77

Aqua77 Actief lid

18 dec 2007
    102
    0
    0
    Huisvrouw op zoek naar nieuwe communicatiebaan
    Dordrecht
    @Linka
    Hey meid, super te horen dat alles goed is! Ben erg blij.

Gister ben ik om 8 uur het bed in gedoken, na het avondeten kon ik niet meer. Ik heb net wel even alles nagelezen, maar ook mijn hersenpan begint op een vergiet te lijken.

Ik voel me vandaag niet zo lekker. Mijn buik voelt raar en ik kan het niet plaatsen. Daar maak ik me zorgen om.
    Verder bedenk ik me in ene dat ik vannacht heeeel raar heb gedroomd. Dat ik veel te vroeg ging bevallen, maar geen verloskundige had en ook in het ziekenhuis niet terecht kon. Tjemig. En ook nog een keer dat ik bloed verloor, maar dat bleek dan weer niet van mij, maar niemand wilde zeggen waar het wel van kwam. Nog al wiedes dat ik vandaag zo een pesthumeur heb.
    Net dus al weer naar de wc gegaan om te checken of ik geen bloedverlies. Dat is niet het geval.

Ik voel me dus helemaal kl*te vandaag. Huilerig, moe, hoofdpijn, zere ogen, rare buik (gespannen, trekkerig bij mijn schaambeen en rond mijn navel)....BLEUGH...kan echt wel gaan zitten janken.

Nou sorry voor het gezannik....

Groetjes, Barbara

2. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ach meissie toch en je klote voelen en dan nog zo klote dromen ook nog!
    Ga je werken vandaag of blijf je lekker in je bedje?

Ik heb vanacht ook zo'n rare droom gehad, dat mijn man en ik geen sex meer wilde met elkaar maar dat we maar bij elkaar bleven voor ons kindje....dat was echt freaky! heb 'm vanochtend dan ook maar eens ff heel stevig geknuffeld!
    Ik had rare dromen!

xxx

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Goedemorgen,

Ik ben gisteren voor een echo geweest, en de uitgerekende datum is veranderd van 6 naar 12 augustus, dus als dat op de lijst kan worden aangepast, graag. We hebben ons lieve kindje weer gezien, echt zo leuk!

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen meiden!

@Aqua,daar zijn we voor heh,we sleuren je er wel doorheen hoor!
    En een keer flink janken lucht op hoor!
    Hou je taai meis!

@Austin,hoe gaat het met je?
    Groei je nog goe?

@Rebbel,dat is echt een keuze die jullie zelf moeten maken meis.

@Meiden met een goee echo, :thumup: :thumup:

Nou ik me maar ns douchen en scheren enzo ;) voor ik naar de gyn moet,pffffff........
    Zo spannend!

Doeiiiiii

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Aqua:

Dromen is heel erg vervelend, ik droom zelfs ook vaak hoor, pfff! Maar vannacht niet, heb eindelijk heerlijk geslapen!

Maar blijf je vandaag lekker in je bedje?

Ik ga zo lekker werken! Fijne dag verder!

6. Aqua77

Aqua77 Actief lid

18 dec 2007
    102
    0
    0
    Dordrecht
    Hey meiden,

Hastikke bedankt voor al jullie lieve woorden. Het is toch wel erg fijn, om naast je man, iemand(en) te hebben om even steun van te krijgen.

Een potje janken of thuis blijven is allebei geen optie. Ik zit al op mijn werk en ik weet niet wat voor reactie ik krijg als ik hier ga zitten janken, ahahah!
    Gelukkig hoef ik vandaag niet heel de dag. Vanmiddag naar de psych (vanwege de mk en nog wat zaakjes).

Ik overweeg wel om misschien morgen maar thuis te blijven. Ik ben ook gewoon zo moe. Nachten van 11 uur slaap zijn nog niet voldoende om me een beetje goed te voelen....ik vind echt dat we een actie commitee moeten starten voor een ZwangerZijnVerlof. Voor verlof aan het begin van dit avontuur...hihihi!

Dikke kus voor jullie allemaal.

Barbara

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Aqua:

Succes bij Psychologie, heb ik ook gehad van verleden, nu is lekker voorbij omdat ik me nu lekker in me vel zit!

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Aqua; daar pleit ik ook voor! Verlof voor het Zwanger Zijn! Vooral voor de 1e 11/12 weken, dan ben je zo moe...

Xx

9. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    mijn datumstond er iid nog niet bij. De uitgerekende datum is 26 augustus bij mij. Ik moet 16 januari voor het eerst naar de verlosk. en 29 januari heb ik mijn eerste echo.

Gisteren om half negen naar bed gegaan. Ik kon gewoon niet meer. De jeugd lag op bed, heb een bakkie gedronken met Pieter, de flessen klaargemaakt voor Hanne, en toen huppie in mijn bakkie. Dus vandaag er fris tegenaan, nee dus, misselijk. Maar of dat nou van de zwangerschap komt of een buikgriepje (heeft Pieter ook gehad), ik weet het niet, maar wel irritant.

10. Aqua77

Aqua77 Actief lid

18 dec 2007
    102
    0
    0
    Dordrecht
    Hey QueenBee,

Ben alleen bang dat we er zelfs niks meer aan gaan hebben, mocht dat initiatief OOIT van de vloer komen. In ieder geval deze zwangerschap niet. Of zouden ze ook met terugwerkende kracht verlof verlenen?

Maar zag ik het nou goed, dat jouw zoontje (toch? Jamie kan tegenwoordig nl voor beiden) ook in augustus geboren is? Dat wordt dan een drukke maand.

Groetjes, Barbara

ps. Jongens, gelukkig begint de sjacherijnige bui wat te verdwijnen, maar mijn buik blijft raar.

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Met terugwerkende kracht vind ik ook goed hoor! :)

Ja idd, mijn zoontje is ook van augustus... de 4e. Zoals het nu lijkt ben ik 5 augustus uitgerekend van de 2e. Zal idd een drukke maand worden, maarja, dat is niet anders. Ach, het voordeel is wel dat ik in de zomermaanden lekker thuis zit, heerlijk! ;)

Xx

12. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    He dais!

Spannend hoor meid! plaats je straks wel een fototje in je album! wil je twee lieve schatjes natuurlijk wel bewonderen hihi!

Hier alles goed, buik groeit nog steeds ( zie album ) en hebben van 't weekend een kinderwagen gekocht!

Vrijdag weer naar de VK ben echt mega benieuwd!

xxx

13. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    Ik mag helaas niet meer hier blijven, ben vanmorgen bij de VK geweest en het is niet goed. Ga zo naar de huisarts om verdere onderzoeken te bespreken. Dit is de derde keer dat het fout is gegaan.

Mijn vriend heeft vrij genomen vandaag dus ben gelukkig niet alleen.

Weet verder even niet wat ik nu moet.

Zoe

14. Aqua77

Aqua77 Actief lid

18 dec 2007
    102
    0
    0
    Dordrecht
    Oh god Zoe....wat verdrietig. Heel veel succes met het verwerken van je verlies en je verdriet.

Misschien nu totaal nutteloos, maar mijn achternichtje heeft na 3 miskramen nu een wolk van een dochter gekregen....daarmee wil ik alleen maar zeggen dat het uiteindelijk ook goed kan komen.

Liefs, Barbara

15. Aqua77

Aqua77 Actief lid

18 dec 2007
    102
    0
    0
    Dordrecht
    @Austin
    Hey Austin, wat gaaf dat je een kinderwagen hebt gekocht. Wat voor eentje?

@QueenBee
    Sowieso heb ik twee weken extra verlof. Ik heb een deta contract voor 6 maanden en dat eindigd eind juni. Ik heb zo maar het vermoeden dat, wanneer ik vertel dat ik zwanger ben en ik in ieder geval niet fulltime terug ga komen, ik geen verlenging van het contract krijg.

En heel eerlijk gezegd vind ik dat niet eens zo erg. Niet dat mijn werk niet leuk is. Maar ik voel best wel wat voor om het eerste jaar bij Pluis thuis te zijn en er zo voor te zorgen dat hij/zij de beste start heeft. (Niks te nadele van werkende moeders hoor!)

Maar dat is best wel een eng besluit, in ieder geval financieel. En is het geen cariere zelfmoord? En ga ik dat wel leuk vinden, continu thuis zitten, als het eenmaal zover is?

Groetjes, Barbara

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Zoe; bah wat vreselijk zeg. Wil je heel veel sterkte wensen.

Xx

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Aqua; Is idd een moeilijke keuze, vooral financieel gezien. Ikzelf werk nu 3 dagen, maar ik zou denk ik niet thuis kunnen zitten elke dag. Ik ken iemand die geen werk heeft en thuis voor haar kindjes zorgt, maar haar wereldje lijkt zo klein... Tis natuurlijk maar net waar je jezelf het beste bij voelt! ;)

18. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Zoe

meis ik weet niet wat ik moet zeggen maar vind het zo erg voor jullie!
    Gelukkig is je mannetje er om je te steunen!

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en een dikke knuffel en kus van mij!

19. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @Zoe; veel sterkte meid. Heb er verder ook even geen woorden voor :cry:

liefs

Philly

20. Eimat

Eimat Niet meer actief

Zoe ook veel sterkte gewenst van mij...