Ook wij hadden vandaag onze echo. Met de kleine gaat alles goed. Hartje zien kloppen. Wil iemand onze datum nog wel even veranderen? Het zal 21-8 worden. Ik was nog maar 7w en 5d. (hadden we al verwacht) Sterkte aan alle dames waar het alsnog mis is gegaan Feli aan alle dames met een goede echo
Ow haha ik zie dat ik mij ook vergist heb in de kalender. volgens de kalender een meisje en dat denk ik zelf ook
Ik heb een zware dag vandaag! Ben erg moe en veel misselijk! Gelukkig hoefde ik maar een half dagje te werken en heb ik vanmiddag nog even kunnen studeren. Iedereen met een goede echo gefeliciteerd. Wat een geweldig nieuws. @Zoe: Wat een k*t nieuws heel veel sterkte de komende tijd en een dikke knuffel. @Daisy: Wat heb je een mooie site voor jou vlinder kindje merel*. Heb in je dagboek zitten lezen en kreeg er tranen van in mijn ogen! Pfff wat zal zo'n verlies een pijn doen. Ook voor jou een dikke knuffel en natuurlijk gefeliciteerd met de mooie echo van jou twee kindjes! Er wordt wel veel geschreven hoor, kan het allemaal niet bijhouden! Mocht ik iemand vergeten zijn, sorry...... Tja en mijn naam is een afkorting van mijn naam en mijn geboortejaar. Ik ga even kijken of ik een hapje kan eten! Liefs Naat
Mijn nick is de 'roepnaam' van mijn vorige paard. Had ik al in gebruik op een ander forum en hier ook maar gebruikt. Vwb aanpassen uitgerekende datum: ik zie dat veel meiden hier dat nu doen op basis van een vroege echo. Dat kan natuurlijk maar pas met je termijnecho (rond 12 weken) is je uitgerekende datum echt vast te stellen. Daarvoor maakt een heel klein meetverschil al veel uit voor de datum. En daarna krijg je individuele groeiverschillen. Hier gaat verder alles zn gangetje. Jarissa is behoorlijk ziek. Heeft koorts, boven de 39 en is vreselijk hangerig en huilerig. Wil alleen maar bij mama zijn. Haar antibioticakuurtje lijkt helemaal niet te helpen. Ze hoest zich nog steeds een ongeluk. Ikzelf ook. Zat afgelopen 2 dagen al ziek thuis vanwege mijn rug. Maar heb ook enorme hoestbuien. Pfff, morgen maar samen naar de ha. @Zoe: heel veel sterkte meid.
Zoe, wat afschuwelijk voor je Heel veel sterkte! Ik heb veel berichten met goede echo's voorbij zien komen, gefeliciteerd allemaal! Zelf heb ik eindelijk m'n 2de echo in kunnen scannen, staat in m'n album. Ook las ik over een verlof voor in het begin van de zwangerschap..... ja ja ja, doe mij maar een 'moeverlof'! Ik kan niet meer, sleep me de hele dag voort maar er komt niets uit m'n handen en mijn hersens zijn in staking. Mijn hemel!
Jeetje Zoe! Wat k*t zeg! Het is niet eerlijk! Ik wil je heel veel sterkte wensen bij het verwerken van je verdriet! Hele dikke knuffel
Meiden met goede echo's natuurlijk hartstikke gefeliciteerd! Weer een termijn afgesloten hè! Lekker gaan genieten hoor! Wij gaan ons frummeltje a.s maandag weer bekijken, vind het weer zo spannend! Voel me op en top zwanger en groei flink, dus ik heb er wel een goed gevoel over! Maar toch hè...idd Miranda, tussen je oren......Kun je jezelf zo gek mee maken.... Af en toe check ik wel eens op de w.c, vooral wanneer ik me wat naar voel in mijn buik... Herkennen jullie dit: Wanneer je gaapt en daarbij heel diep inademt, dat je een erg trekkerig gevoel in je buik hebt? Net of alles strak komt te staan? Ben erg moe, dus dat moe-verlof vind ik een superidee! Moeten maar ff actie gaan voeren in Den haag, hihihi! Morgen lekker een dagje vrij, ga op kraambezoek, o wat een heerlijk wegdromen met dat hummeltje..... Nou ik ga gestrekt op de bank, ben helemaal op! Liefs
heyy zoe heeft veel sterkte Aqua mijn naam komt omdat ik sabrina heet en in de kinderopvang werken de kindjes niet sabrina kunnen zeggen en dus binna zeggen. daisy wat een prachtige echo wat is het toch een wonder 2 kindje in je buik ik zelf had vandaag een erg zwaare dag .ben zo moe dat ik wel de hele dag kan slapen.gelukig ben ik morgen vrij.kan ik even bij slaapen.wij willen ook een Quinny Speedi.Maar die kan ik nog niet 2de hands vinden.dus we zien wel wat het wordt.vindt alle bei goed. liefss sabrina
Hi meiden, Jeetje mina, wat i er weer een hoop gekletst hier. Ben even een dagje werken en dan zijn er weer 6 blz volgeschreven. Zoe wat een ontzettend slecht nieuws zeg. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Sterkte in ieder geval. Knuffel mystic sun: Fijn dat de echo een weekje eerder kan, maar kan me voorstellen dat je je er niet goed bij vooelt! Mik en austin auw wat een bedragen e vor een bruiloft. Ik ben met kerst door mijn vriend ten huwelijk gevraagd en heb er natuurlijk heel veel zin in, maar dat geldbedrag ga ik wel een beetje van duizelen. Daisy wat leuk en apart zeg 2 kleintjes op de echo. gefeliciteerd. Lique fij ndat je een goede echo hebt gehad. miranda Van harte. Al 6 jaar. gefeliciteerd! aqua ik hoop dat je je weer goed voelt nu. Die verf zal ik zoveel mogelijk uit de weg gaan. Indien mogelijk natuurlijk. Ik ga weer even verder lezen. Groetjes muis ( = de naam van mijn kat)
Hallo dames, Zoe, wat ontzettend k*t voor jullie zeg dat het weer niet goed gaat. Hopelijk krijgen jullie zeer binnenkort een goede zwangerschap met een heel mooi kindje! Dames met een goede echo, van harte gefeliciteerd. Dat jullie kleinte (of kleintjes ) maar goed mogen groeien. Ik ga mijn verstandskies ook zeker niet laten trekken. Die gaatjes durf ik nog wel aan. Doe ik toch zonder verdoving. Morgen ga ik naar de vk (samen met mijn mannetje). We krijgen de echo en de intake. Ben nu al zenuwachtig. heb eigenljk weinig klachten meer. Nog wel moe, maar nu ik weer aan eht werk ben geen tijd om daaraan toe te geven. Verder alles overgeven ;s mrogens en niet zoveel zin in eten. Maar mijn borsten doen geen pijn meer ofzo. Hopelijk is morgen alles goed. Ik heb geen bloed verloren verder ofzo. Alleen 4 druppels bruin over 4 dagen dus........ Maar goed, ik haal me meestal de rampscenarios in mijn hoofd. Dus die zijn nu ook al langs gekomen. Mijn naam is gewoon mijn voor en achternaam aan elkaar geplakt
Goedenavond! Er word hier idd heel wat afgekletst, erg gezellig! @Zoe wat ongelovelijk naar voor jullie, heel veel sterkte! @Voor de andere meiden met een goede echo wat heerlijk voor jullie. @Esprit, hier nog een die helemaal gek is van Esprit! Leuk dat ze nu ook zwangerschapskleding hebben! Fijne avond allemaal ik ga lekker vroeg naar bed ben op!
@Aqua; mijn bijnaam is ook mijn e-mailadres, vandaar. Komt dat mijn mannetje 'king' heet, dus dan word ik queen. De 'Bee' is mijn voorletter, Bianca. Enne, over die terpentinelucht in je huis, sowieso heel goed ventileren hoor! @Daisy; mooi om te zien zeg 2 minimensjes op de echo! Super! @Natas1; ook een mooie echo zeg! Ik ga zo onder de dekens... mijn mannetjes liggen er ook allebei. De ene omdat het bedtijd is en de ander omdat die zich zo belabberd voelt, tis hier in huis echt een ziekenboeg nu hoor! Xx
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *(16-07-2008): # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *(26-07-2008): # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *(28-07*2008): # Jeldou 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *(30-07-2007): # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Roosje75 32 jaar ? *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? # MamavanLunu 24 jaar 2e kindje # Kiki 33 jaar 3e kindje *kalender: meisje/denkt zelf:jongen *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????? # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje (verwacht een tweeling) *05-08-2008: # Jordanne 28 jaar 3e kindje # QueenBee 26 jaar 2e kindje *kalender: meisje / denkt zelf: ????? # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # RmD 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? *07-08-2008: # Tuti 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? (# Zoe10 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje) # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # 1245 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *08-08-2008: # Diaantjuh 23 jaar 1e kindje # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Zibelle 34 jaar 1e kindje # Charissa1979 28 jaar 2e kindje *09-08-2008: # Bojenna ...jaar 1e kindje # Carina2412 22 jaar 1e kindje # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen *10-08-2008: # Misspiggle 25 jaar 1e kindje # Luckyone ...jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ denkt zelf: jongen *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Debbie2007 30 jaar 1de kindje # arri ? jaar 1e kindje *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje # CynthiaB 26 jaar 1e kindje *13-08-2008: # Claire24 24 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ denkt zelf: meisje *14-08-2008: # Priscilla R 20 jaar 1e kindje * kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Subke 28 jaar 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Snelle ??jaar 2e kindje *kalender:meisje/ denkt zelf: ???? # Wendyvdploeg 27 jaar 1e kindje # Naat80 27 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ denkt zelf: ?????? # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / denkt zelf: meisje *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje *kalender: jongen Denkt zelf: jongen *16-08-2008: # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? # Jelske1978 29 jaar 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Tammie 26 jaar 1e kindje *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # jennifer70 37 jaar 1e kindje ?????? *18-08-2008: # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ??????? # Diantee 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje 19-08-2008: # Mvjason 22 jaar 2e kindje *20-08-2008: # Loutje83 25 jaar 1e kindje *kalender: meisje/ denkt zelf: jongen # Bizzy 26 jaar 1e kindje *21-08-2007: # Aqua77 30 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Sjorsje 28 jaar 2e kindje *kalender:meisje/ denkt zelf: jongen # Fleur1 24 jaar 1e kindje # Foreverfriend 31 jaar 1e kindje? # Kimm1988 19 jaar 2e kindje # Shraron 25 jaar 1e kindje # Naannaan 28 jaar 1e kindje # Babsie 27 jaar 2e kindje *Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje *22-08-2008: # Linka76 31 jaar 2e kindje # jerl74 33 jaar 2e kindje *23-08-2008: # Kelly83 24 jaar 1e kindje # Muis80 27 jaar 1e kindje *24-08-2008: # Lauwie 34 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: ???????? *25-08-2008: # Linnie83 24 jaar 1e kindje *26-08-2008: # Mystic sun 29 jaar 2e kindje *kalender: meisje Denkt zelf: meisje # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender:jongen / Denkt zelf: ????? *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje? *30-08-2008: # Irissa 24 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Kims 21 jaar 1e kindje *31-08-2008: # Kim1205 27 jaar 1e kindje # Lise 32 jaar 2e kindje # Lululuusje 29 jaar 1e kindje # Biebela 28 jaar 1e kindje Nog zonder datum: # Nickyz 21 jaar 1e kindje # Delayla 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen * ER ZIJN 94 AUGUSTUS-MAMA'S* Meiden geef even door als er nog gegevens missen!!!!
@ Pendrag meid veel beterschap met je kleine meid, zo erg als die kleintjes ziek zijn! @ binna meid kijk op marktplaats daar staan er best wel wat op! @ Muis ja het kan inderdaad duur zijn, wij zijn helaas nog erger over de scheef gegaan maar je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt en ik moet eerlijk zeggen dat als we het over konden doen we het een stuk minder gek hadden gedaan! @ alieke kijk meid eindelijk ben jij aan de beurt! onwijs veel plezier morgen voor jou en je ventje! @ alle meiden met een goede echo van harte gefeliciteerd! wat een fijn gevoel he! XXX
Ik hoop dat ik door alle spanning kan genieten van ons eerste blik op ons kindje! En ja eindelijk is die datum er. Heb er lang naar uitgekeken! Oh ja en over de bruiloft. Onze bruiloft kostte zo'n 2 jaar geleden ook wel 10000 euro. En wij hadden nog niet eens een supergroot feest. Overdag alleen naaste familie, geen ooms en tantes enzo. Maar ja alleen een jurk is al zoooo duur. Maar ben nog steeds erg blij met mijn jurk. In mijn album staat een fotootje van onze trouwdag! Ik bedenk me nu dat ik nog steeds geen buikfoto's heb gemaakt. Dat doe ik als morgen alles goed is
sjorsje ik heb je een pb gestuurd. want ze mogen niets wat met je zwangerschap te maken heeft van je noclaim af houden. ook al proberen ze dat wel vaak! ben naar de gyn geweest. er was een vk in opleiding en kreeg weer een echo. heb er tot nu toe iedere week een gehad en het verschil is leuk om te zien. ook het hartje mocht ik horen. daarna is er nog inwendig een echo gemaakt, en de placenta blijkt voor de baarmoedermond te zitten. dit moet nu in de gaten worden gehouden. bij mijn zoontje was dit overigens ook zo tot week 28. verder is de baarmoedermond heel gevoelig en ze heeft een uitstrijkje gemaakt. over 2 weken de uitslag. ben daar een beetje zenuwachtig voor. daarna ook maar gelijk bloed geprikt, moest een uur wachten, en ze hebben voor de vk en voor de combinatietest geprikt, iets van 10! buisjes. pendrag beterschap met je kleintje daisy ik ga nu je echo foto bekijken, ben zo benieuwd
natas, jij ook een mooie echo zeg. ik blijf het prachtig vinden om steeds te zien. wonderlijk he, dat dat in je buik verstopt zit.