Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey meiden!

sorry... weer eens te moe om alles bij te lezen, maar ik zag wel wat vervelende dingen voorbij komen... :( zoe en claire: heel veel sterkte!

@Mystic Sun: fijn voor je! gefeliciteerd! :D

morgen op de 10 weken! jippie! :D

liefs rebbel

2. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Ik zal voor je duimen. Sterkte. Knuffel van mij

3. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Nog 5 nachtjes slapen, dan hebben we onze eerste echo!

4. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik heb lactulose stroop meegekregen, een hele grote fles dus kan flink een tijd vooruit ;)

5. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Vinden jullie Devlin een meisjesnaam of een jongensnaam?

6. Aqua77

Aqua77 Actief lid

18 dec 2007
    102
    0
    0
    Huisvrouw op zoek naar nieuwe communicatiebaan
    Dordrecht
    @Diana
    Hey Diaan, ik vind Devlin een echte jongensnaam.

Groetjes Barbara

7. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hi allemaal,

Ik ben helemaal kapot. we hadden vandaag een nieuwjaarsreceptie van de stichting en heb de hele middag geluisterd naar speeches, informatieve presentaties en daarna naar een cabaretier die mij er meerdere malen tuusen uit koos. ( zat op de eerste rij). Gelukkig niet op een vervelende manier. Ik heb er wel een grote bos bloemen mee verdiend :)
    Ik heb net alles op het forum gelezen, maar ben de helft alweer vergeten. sorry.

Mystic ieder geval fatastisch dat alles goed is en super werk doet die ha van jou.
    Diana wat een vehaal zeg. Heel veel sterkte en natuurlijk de andere die iets soortgelijks hebben meegemaakt ook.

Austin ik snap dat je gewoon je kindje op de foto wilt zien. Zou ik ook willen elke x. Misschien idd een idee om het bij een commerceel bureau te laten doen. Ik zit bij de gyn, dus ik krijg voorlopig echo, maar dat komt door het verleden. jammergenoeg.

Ik ga lekker op bed liggen. Mijn vriend is vanavond niet thuis dus ga vroeg slapen en nog even de was doen. Ik heb een hele berg liggen.

Trusten muis

8. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey mystic sun! Wat super zeg! Ben heeeeel blij voor je dat het er allemaal goed uit zag! Nu lekker gaan genieten hè!

Liefs

9. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    dank jullie voor de lieve reactie's.
    means a lot. vooral omdat het meerendeel van de mensen (buiten dit forum of die zelfs zoiets hebben meegemaakt in wat voor vorm dan ook) het moeilijk kunnen begrijpen hoe het voelt.
    ik hou jullie op de hoogte en wens een ieder hier een prachtige en gezonde beeb!

kus

10. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    DAT GA IK ZEKER DOEN :D

De kans was nu nog 2% dat het mis kon gaan dus durf nu echt met een gerust gevoel te zeggen dat ik zwanger ben.
    Ben al erg nieuwsgierig naar de 2de echo en we hebben wel gekozen voor de combinatietest omdat open ruggetje en waterhoofdje in de familie zit, maar de gynaecoloog zag zo op het eerste gezicht géén afwijkingen.
    Je kon al wel duidelijk het hoofdje van het rompje onderscheiden met wat uitsteeksels (armpjes en beentjes) maar de echo wilde ze nog even houden, de volgende was namelijk nog beter en duidelijker die ik over 4 weken krijg, die mag ik wel mee gelukkig.
    Ze heeft ook de eierstokken nagekeken maar die waren ook prima in orde ;)
    Ben echt heel erg blij dat alles goed is met ons kindje :thumup:

NU GAAN WE SHOPPEN VOOR DE BABY UITZET :D :D

11. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @ Aliekleppink: Hoe is t gegaan vandaag met de echo? Laat je nog even wat van je lezen?

@ Diana81: Ik vindt Devlin een echte jongensnaam, lekker stoer!

@ Mystic Sun; jammer dat je de echo niet mee hebt gekregen! Had t beebje graag ff willen bewonderen!

12. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    ik heb weer even zo'n 20 pagina's bijgelezen. Veel goed nieuws, maar helaas ook 'n paar dames met minder goed nieuws.
    Jullie namen ben ik na 20 pagina's weer vergeten maar jullie verhalen staan me heel goed bij. ik wens jullie veel sterkte en geluk voor nu, maar ook voor de toekomst.

Mijn bijnaam komt van Be - my ik vertaal dat naar: ben mezelf oftewel jezelf zijn! Diepzinnig he ?

Verders gaat het hier nu redelijk na een week harstikke misselijk geweest te zijn! :oops: Ik groei goed, misschien tegoed? begin nu echt te twijfelen of ik misschien toch niet verder ben dan dat ik denk? Maar dat zullen we 15 januari wel horen (1e echo)

13. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo lieve dames,

Mijn dag kan niet meer stuk.
    Voel me de gelukkigste mama in spe op de wereld.
    Ik straal echt de hele dag al.
    Het hartje kloptje dus en ons kleintje was al 2.2 cm.
    Ik was dus precies 9wkn en 2 dagen. Net zoals ik zelf al had bedacht.
    We hebben het hartje gehoord en gezien. En ons ukkie had al hele mooie kleine beentjes en armpjes. En natuurlijk hebben we een mooie foto gekregen. 1 van dichtbij en 1 van ver weg. En ze zijn heel duidelijk. (Ik maak snel een scan hoor)
    We hebben nu 2 van de 4 verloskundigen gezien. En beiden waren ze even aardig.
    We zijn na het goede nieuws lekker gaan shoppen. Nog niets echt gekocht, maar allemaal mooie dingen gezien en kinderwagens geprobeerd!

Ik heb jullie verhalen wel gelezen, maar eerlijk gezegd is het een beetje langs me heen gegaan.
    Ik kom morgen wel weer om goed te lezen.
    Ga nu weer even kijken naar ons kleintje op de echo!

14. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jeetje meis zit je verhaal te lezen word er helemaal stil van....niet te geloven dat mensen tot zoiets in staat zijn!

vind het echt heel knap van je dat je er zo sterk uitgekomen bent!
    een hele dikke knuffel voor jou!

en je niet te druk maken, jouw kindje zit veilig in je buik en gaat echt nergens heen!

xxx

15. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Jeetje, we vinden het zoooo moeilijk om een meisjesnaam te bedenken.
    Mooie meisjesnamen genoeg, maar we willen ons een beetje houden bij het thema van onze trouwdatum: 06-06-06 the number of the beast.
    Klinkt misschien een beetje luguber. Maar als het een jongen wordt, willen we hem Damian (=duivelskind) of Devlin noemen (afgeleid van Devil). Maar voor een meisje vinden we dan geen mooie namen.
    Ik dacht eerst aan Lucy of Loes (afgeleid van Lucifer), maar Lucy klinkt zo zoet en Loes doet me denken aan een oud-klasgenoot die ik niet mocht.
    Hebben jullie wat fantasie?

16. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Oh, wij zijn trouwens geen satanisten ofzo, laat dat even duidelijk zijn. We vinden het gewoon een grappig thema, omdat we op 06-06-06 trouwden.

17. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Super Aliekeleppink! Maar gauw scannen die mooie foto's van jullie beebje!

18. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @ Diana81; Als je nou iets doet met de naam Iron Maiden? Heb je weer wat andere letters er bij waar je mee kunt puzzelen? AIDEN of zo? Is maar een idee, het is een naam die in America voorkomt...

19. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Hmm, daar ga ik eens over nadenken. Dankjewel!
    Aiden is het dan weer net niet, maar ik ga in ieder geval eens nadenken over iets van Iron Maiden.

20. Chantico

Chantico Niet meer actief

Mystic Sun en Alieke, super dat jullie zulke mooie echo's hadden!

Deel Deze Pagina