Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Wikipedia:
    Het getal 888 wordt vaak gezien als het getal van Jezus Christus en is de tegenhanger van het getal van het beest. Het getal 888 als 'symbool' voor Christus is echter niet zo bekend. De logica achter het getal 888 zit 'm waarschijnlijk in het Grieks alfabet, in het Grieks kent elke letter namelijk een getalswaarde, als men de waarde van de letters in Iesous optelt krijgt men 888.

http://www.is888.info/dutch/dutch.php

Weer een andere site:
    De meeste mensen weten, dat 666 het getal van het beest is (Op.13:18). Het is "het getal van zijn naam" (Op.13:17), het getal van de naam van het beest.

Minder bekend is, dat het getal 888 het getal van de naam van Jezus is. Het komt voor in het bijbelvers meteen achter de tekst met 666. Het wordt alleen niet openlijk genoemd. Hoe het is verborgen in de tekst, zal ik later uitleggen.

En zo kan ik door gaan.
    Google maar eens op 888, of bijbelse getallen.

2. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Leuke naam Sanne 8) ! (Haha, zo heet ik) En het grappige is dat Emma onze nummer 1 meisjesnaam is! Wij hebben die naam al jaren bovenaan staan en ik vond het zo leuk dat de naam in Friends gebruikt werd! (alle dvd's zijn hier grijs gedraaid :( ) Nadeel alleen vinden we dat de naam nu veel gebruikt wordt, we zijn er nog niet over uit.

Gisteren bij gyn. geweest. Ik kom daar helemaal onder controle te staan, niet meer bij vk. We krijgen extra onderzoeken naar een open ruggetje en naar aangeboren hartafwijkingen. De kans is heel klein dat er wat aan de hand is, zeker omdat ik net op het randje van wel of geen suikerpatient zit, maar we laten de testen wel doen, gewoon om zekerheid te krijgen.

Verder gaat alles ok, beetje grieperig, dus dagje bankhangen vandaag!

Liefs, Puck (sanne)

3. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    jah zit vol met spanning...heb maar ff dagje vrij genomen van me werk vandaag want ik zit er steeds aan te denken en wordt er gek van..(ben namelijk laborante en dat is nog al erg verantwoordelijk werk)

xx

4. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Wij hebben alle 2 een lijstje gemaakt met namen die we mooi vinden en daar een keus uit gemaakt :)

5. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    In de bijbel staat dat 666 het nummer is van de duivel en 888 het nummer van jezus.

6. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Damy vond ik inderdaad een mooie naam, maar mijn man zei dat demi "half" betekent. Ik dacht "o ja", das dan ook weer raar.
    Damian en Devlin vinden we echt mooie namen, en dat het afgeleid is van duivel of duivelskind, vertellen we natuurlijk niet tegen onze zoon (als het een jongen wordt). Nou ja, misschien als hij "volwassen" is ofzo.

Maarrrrr . . . nu heb ik op internet ook weer wat gelezen.
    Stel dat we onze baby straks Damian of Damy noemen, en er komt post voor D. Keulen. Voor wie is het dan? Voor mij of voor onze zoon/dochter?
    Lastig.
    Misschien kunnen we beter iets anders verzinnen.

7. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Nee hoor diana 777 staat voor God dus ook Jezus 3 in eenheid 8 staat voor het menselijk getal.
    Ken de bijbel heel goed vandaar van 666 ben ik dan ook niet kapot van

8. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Wikipedia:
    Het getal 888 wordt vaak gezien als het getal van Jezus Christus en is de tegenhanger van het getal van het beest. Het getal 888 als 'symbool' voor Christus is echter niet zo bekend. De logica achter het getal 888 zit 'm waarschijnlijk in het Grieks alfabet, in het Grieks kent elke letter namelijk een getalswaarde, als men de waarde van de letters in Iesous optelt krijgt men 888.

http://www.is888.info/dutch/dutch.php

Weer een andere site:
    De meeste mensen weten, dat 666 het getal van het beest is (Op.13:18). Het is "het getal van zijn naam" (Op.13:17), het getal van de naam van het beest.

Minder bekend is, dat het getal 888 het getal van de naam van Jezus is. Het komt voor in het bijbelvers meteen achter de tekst met 666. Het wordt alleen niet openlijk genoemd. Hoe het is verborgen in de tekst, zal ik later uitleggen.

En zo kan ik door gaan.
    Google maar eens op 888, of bijbelse getallen.

9. Aqua77

Aqua77 Actief lid

18 dec 2007
    102
    0
    0
    Huisvrouw op zoek naar nieuwe communicatiebaan
    Dordrecht
    Oh heerlijk een theologische discussie in de vroege middag, hahahaha!

Oh jongens, ik ga iets heel stouts doen als het vanmiddag allemaal goed gaat! Ik heb namelijk net mijn droomwieg op Marktplaats gevonden en ik ga kijken of ik die kan bemachtigen vanmiddag.

Ik hoop niet dat ik daar ontzettend spijt van ga krijgen later, maar dat horen jullie vanavond wel.

Groetjes, Barbara

10. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    hihi leuk!
    gewoon lekker doen!

xxx

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Haha, hartstikke leuk hoor! Ben benieuwnd hoe die eruit ziet! Succes Bar ;)

12. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @ Diana weet je ook waar die tekst over gaat openbaring 13:17

Het gaat over de eindtijd en in die tijd zal elke mens een chip krijgen in rechterhand of voor hoofd .Niemand zal zonder dat teken van het beest kunnen verkopen of kopen arm of rijk .
    Als je kijkt in tegenwoordige tijd zijn er al zat mensen buiten de dieren om die een chip hebben aangebracht in het menselijk lichaam.
    Het is het teken van het beest .De cristenen en de bijbel zijn daar heel duidelijk over wat er dan gebeurt.

Maar even zoals jij het straks zei dat je geen satanist bent uit jou woorden haal ik er dat toch wel uit of je daar nou van bewust bent of niet.
    Satanist is heel uitgebreid vaak hebben die ook een brede interesse in de duivel.
    Niet dat mij het wat uitmaakt zou je eigenste keuze zijn en laat iedereen in zijn waarde .
    Maar door zo,n opmerking lok je dat mensen dat over je gaan denken vooral als je dan ook nog moet bevestigen dat het niet zo is.

Maar dat is mijn kijk er op .
    Ieder zijn eigen ding zullen we maar zeggen

13. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    wat kletsen jullie veel zeg! hier alles goed, de baby ligt lekker te slapen. ik ga zometeen boodschappen doen, neem de buurvrouw van 84 mee, ze is heel grappig, dus we gaan weer lachen, haar man is zijn kunstgebit kwijt....anyways!

Ik voel me een beetje misselijk en erg moe, maar er zijn er meer hier geloof ik?! Ik heb het nog steeds niet aan mijn moeder verteld dat ik weer zwanger ben, geen zin in gezeur...toch jammer. ik ga het nu wel aan meer mensen vertellen heb ik besloten!

Fijn weekend alvast girlies! zaterdag hebben we een meeting in direnpark amersfoort van de september mama's, wel leuk om dan te zien hoe iedereen eruit ziet!

14. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    wat kletsen jullie veel zeg! hier alles goed, de baby ligt lekker te slapen. ik ga zometeen boodschappen doen, neem de buurvrouw van 84 mee, ze is heel grappig, dus we gaan weer lachen, haar man is zijn kunstgebit kwijt....anyways!

Ik voel me een beetje misselijk en erg moe, maar er zijn er meer hier geloof ik?! Ik heb het nog steeds niet aan mijn moeder verteld dat ik weer zwanger ben, geen zin in gezeur...toch jammer. ik ga het nu wel aan meer mensen vertellen heb ik besloten!

Fijn weekend alvast girlies! zaterdag hebben we een meeting in dierenpark amersfoort van de september mama's, wel leuk om dan te zien hoe iedereen eruit ziet!

15. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    double gepost, excuses!

wat een serieuze posting over religie en de duivel zeg! gelukkig heb dat grote sprookjesboek nooit zo boeiend gevonden, Hans Christian Anderssen is toch meer mijn ding! Oeps! gewoon leven en laten leven toch? Mijn ouders hebben ons op een katholieke basisschool gedaan en een protestantse middelbare school, konden we zelf kiezen wat we wilden als we 18 waren...vond ik een goed plan, ieder zelf lezen en leren en dan beslissen...

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    duha, ben jij van plan om hangend in een boom te bevallen ;) hihi zit maar wat te dollen. het gebeurd in afrikaanse landen, net als zittend bevallen, hangend aan een touw vastgemaakt aan het plafond.
    baden zijn te huur.

diana, ik moet eerlijk zeggen dat ik wel even raar keek bij jou bericht. maar toen ik las dat je zei dat jullie geen satanisten waren schoot ik in de lach. haha, je moet gewoon een naam kiezen die jullie leuk vinden. gelukkig hebben we allemaal andere smaken zodat we niet allemaal hetzelfde heten.

vandaag de huisarts op de hoogte gesteld van de zwangerschap, maar die hadden net vandaag de brief van de gynacoloog gekregen. dus die was me net voor. wel even de details doorgegeven.

vandaag voel ik me eindelijk wat minder misselijk, heerlijk

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    jennifer, werk jij ook? want anders ben ik benieuwd hoe ze daar reageren op je zwangerschap. en verder, laat iedereen lekker zeuren.

ik moet het nog op mijn werk vertellen, verwacht ook gezeur. zeker omdat er nu al geklaagd was over de vakanties. ik ben er dan niet.

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0

aqua, leuk zeg een wieg, hebben wij ook. hij staat nu nog bij mijn schoonzus, maar binnenkort dus weer bij ons

19. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Zoals jullie weten ben ik gisteren naar het ziekenhuis geweest voor een echo en die was in orde gelukkig, het hartje klopte :D
    Ook moest ik urine inleveren en nu belde het ziekenhuis me net op: ik heb dus een urineweg infectie :( ze faxen een kuur door van de medicijnen naar de apotheek hier in het dorp en kan het morgenvroeg daar afhalen.
    Dus even een tijdelijke stop nu bij MvM, had ze al even gebeld, als de kuur is afgelopen mag ik er weer mee beginnen.
    misschien had dit ook wel een beetje met mijn buikklachten te maken van de afgelopen dagen, het laxeermiddel werkt prima, ben nu best opgelucht met een leeg buikje en de buikpijn is al zo goed als weer verdwenen.

Ook heb ik vandaag voor het eerst 2 positiebroeken gekocht bij H&M, wat zitten die geweldig lekker zeg, geen druk meer op de buik (en hij groeit al zo hard ! :oops: )
    Het lijkt nu net alsof ik al 20 weken heen ben :)
    Zal binnenkort wel foto's van die fijne ronde toeter in mijn album zetten ;)

20. Littleme

Littleme Actief lid

25 okt 2007
    141
    0
    0
    Limburg
    oooh meiden hier begint de gekte met "rare" dingen die ik graag wil eten...
    Ik heb me écht geschaamd bij de C1000 toen ik aan de kassa kwam.
    Heb gewoon van alle Haribo varianten 2 zakjes in het wagentje gelegd, denk dat ik op zo'n 6 a 8 kilo snoep uit kom *schaam*
    Normaal eet ik dus helemaal geen zoetigheid en nu ontbijt ik zelf met een Snickers reep...
    Terwijl ik dit zit te typen heb ik een kommetje bonen in tomatensaus met een gebakken ui, weer zoiets raars!

Wie heeft nu nog meer van die gekke eet-aanvallen?

Deel Deze Pagina