ik heb het ook hoor die zeurende pijn in de onderbuik, vooral s avonds! Ik mag volgende week al! yeahyeah, dan mag ik voor intake voor de verloskundige! Maar ik heb nog geen datum voor de eerste echo.. helaas! Ik hoop dat ik nog voor de kerst mag!
he meiden ik heb me net aangemeld bij moeders voor moeders. ik wil graag helpen. vanmiddag thuis gebleven was erg moe! hoop dat ik dit niet negen maanden blijf houden maar dat zal wel niet. want ik wil natuurlijk genoeg fut houden om ook nog te shoppen voor de kleine. hihihih fijne avond meiden gr mik
Hoi aanstaande mama's Ik word (als alles goed gaat) ook een augustus mama. Ben uitgerekend op 2 augustus. Vandaag de huisarts gebeld en daar heb ik voor woensdag as een afspraak. Ben erg benieuwd. Dit wordt ons eerste kindje en alles is allemaal nieuw voor ons.
Dat is zeker een goed gevoel, meer kunnen we de eerste tijd ook niet doen. Maar dat worden wel heel veel echo's, heb het nog niet uitgerekend. Gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren. @ Mik: meestal ben je de eerste 3 maanden moe en daarna krijg je een paar goede maanden. Ben je daar net weer aan gewend wordt je in de laatste maandjes weer lekker moe. Leuk hè.
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008. *(21-07-2008): - Austin 25 jaar 1e kindje *(28-07*2008): - Jeldou 1e kindje *01-08-2008: - Diana81 26 jaar 1e kindje - Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje - Biancatje 30 jaar 1e kindje *02-08-2008: - Philly 31 jaar 2e kindje - Danoek 32 jaar 1e kindje *03-08-2008: - Eimat 23 jaar 1e kindje - Visjes 24 jaar 1e kindje - Mik25 25 jaar 1e kindje - Esprit 29 jaar 1e kindje - Petrabr 31 jaar 1e kindje - MamavanLunu 24 jaar 2e kindje *04-08-2008: - MissyN 24 jaar 2e kindje - Natas1 40 jaar 1e kindje - Mandje 21 jaar 1e kindje *05-08-2008: - Jordanne 28 jaar 3e kindje - QueenBee 26 jaar 2e kindje *06-08-2008: - Rebbel 24 jaar 1e kindje - Littleme 25 jaar 1e kindje *07-08-2008: - Tuti 32 jaar 1e kindje - Zoe10 30 jaar 1e kindje - Rachel1984 23 jaar 2e kindje *08-08-2008: - Diaantjuh 23 jaar 1e kindje - Puck2008 29 jaar 1e kindje - Zibelle 34 jaar 1e kindje *09-08-2008: - Bojenna 1e kindje
Hier ook buikpijn, soort zeurende ongi krampen. Ook begin ik de pijn in mijn borsten weer te voelen....dat miste ik niet haha.
Zou ik ook op de lijst kunnen worden gezet bij 6 augustus? Ik ben 25 jaar en dit wordt ons eerste kindje
Oh ja, qua kwaaltjes... Niet echt super vervelend eigenlijk, alleen af en toe licht misselijk maar dat is na een paar keer zuchten wel weer over en ik moet wat meer plassen. De krampjes herken ik wel maar ze zijn zeker niet zo erg als de normale menstruatie krampen. Verder zijn mijn borsten eigenlijk totaal niet verandert op wat groei na dan.
Mijn vermoedelijke bevallingsdatum is 08/08/2008 Ons 1ste kindje 4de ronde: raak (ik ben 20 juli 2007 gestopt met pil, ik weet niet als je dan onmiddellijk de daaropvolgende maand moet meetellen?!?)
Ik heb je aan de lijst toegevoegd hoor. Ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap. En Zibella ook natuurlijk.
Ik merk nu dat als ik mij inspan dat ik dan even van die krampen krijg, ga ik rustig zitten, dan trekt het weg. Ik hoop dat ik komende nacht weer eens een nacht doorslaap en niet wakker lig... Ik ben benieuwd hoe lang het duurt wanneer de eerste echo gepland wordt, staat daar een vast aantal weken voor als het de eerste keer is of verschilt het per verloskundige? Ik moet nog bellen hoor, maar ben gewoon benieuwd.
Dat verschilt per verloskundige. Meestal wordt er uitgegaan voor de eerste echo rond de 11 à 12 weken. Als je een miskraam hebt gehad of in de medische mallemolen zwanger bent geraakt, wordt normaal gesproken een eerste echo genomen rond de 6 weken. En als je voor de 12 weken bloedverlies hebt, of erg veel pijn hebt, dan kun je daarvoor bellen en maken ze eerder een echo. Zo is het mij uitgelegd. Maar als ik hier op het forum teruglees, blijkt het dus heel erg te verschillen per verloskundige.
oh meiden wat worden we al met veel! gezellig! superrrrrrrrrrrrrrgezellig ik moet/mag over twee weken weer voor een echo. 18 december en dat word de derde . ik heb veel krampen gehad en nog maar ik krijg wel drie echo's extra dus dat is wel helemaal te gek natuurlijk. KADOOTJE ! hahahahahahaha hihihihihhihihihihihihiihihihihihih gr mik
Dank je voor je antwoord. Ik maakte uit de verhalen op dat het eerder was dan 11/12 weken, maar nu snap ik het helemaal. Ik wacht het af.
Fijn Miranda dat je extra goed en heel veel in de gaten zal worden gehouden. Ik ga de 20ste naar het ZH voor mijn eerste echo, ik zal dan 7 weken en 3 dagen zijn. Ik mag eerder voor een echo komen omdat ik in augustus een Missed Abortion heb gehad. Normaliter wordt de 1ste echo hier rond week 10/12 gegeven. Ik zie erg uit naar de 20ste, ik hoop zo dat het deze keer wel goed blijkt te zijn en we een kloppend hartje zien!
Ik mag aanstaande vrijdag al gaan voor een echo. Dit omdat de huisarts vermoedt dat het misschien al iets verder kan zijn. Op dit moment ben ik 4 weken en 5 dagen, op het moment van de echo zal ik waarschijnlijk 5 weken en 2 dagen zijn maar is er dan eigenlijk al überhaupt iets te zien?