hoi allemaal, ik ben eindelijk serieus aan het aftellen voor de eerste echo die ik morgen krijg, ben heel benieuwd en nieuwsgierig! met de rare trek valt het wel mee al ben ik hartstikke gek op gele appels en kan ik ze de hele dag wel eten, denk dat de baby vegetarier is. Mijn moeder leest hier altijd mee en bewaard alles wat ik geschreven heb met de banner van dat moment in een word document, vertelde ze me gisteren en liet het zien, vind het echt supergaaf, wist al dat ik de leukste moeder had van de hele wereld, maar ze doet er elke keer nog een schepje bovenop, dus mams: JE BENT EEN KANJER!!!! voel me trouwens hartstikke goed, niet meer zo onwijs moe
Heej meiden! Ik zag al wat namen langs komen,gezelli! Wij weten er 1 voor een meisje en 1 voor een jongen maar dat is niet genoeg haha... Over die rare eetgewoonte,ik zit hier nu met een zak katja zoomix,mmmm,jammie... Geen wonder dat ik zo snel groei,hihi... Ik probeer het snoep te laten liggen,maar soms moet je er gewoon aan toegeven,zoals nu... @Mama van Petrabr,wat een goed idee zeg,supergranny,hahah..... @Mystic,fijn dat je buikpijn minder is nu. Wil je buik zien!Hahah.. Nah,ik was net aan het kijken bij ''zwanger worden'',heeft iemand een topic geopend:Wat denken jullie,zal ik een kindje nemen of niet? Nou sorry hoor,doe maar niet als je zo denkt. Moest het ff kwijt!
Ik ben meteen even gaan kijken... Wat vreselijk, dat iemand zo kan denken! Grrr... Inderdaad, dan maar niet.
Hi Mariel, ja sorry,ik wilde eigenlijk niet reageren maar kon het niet laten.. Maarre nog 1 nachtje slapen zie ik,spannend!
IK BEN ZO MACHTIG MOE! MAAR MET EEN GOED DOEL..... kan de hele dag wel slapen, leek ff beter te gaan, maar tis nu nog erger dan ooit! Echt gapen met tranen die dan over mijn wangen rollen! Pffff... Vandaag op mijn werk overddondert door een collega, hihi, die is 30 juli uitgeteld, had keurig haar mond gehouden tot de echo....drukt ze mij die vanmorgen onder mijn neus... Gaan strax dus samen met verlof, gezelli! Liefs
Daisy, ik ga nu ook ff kijken, je maakt me nieuwsgierig! Net terug van de dokter jaja pas om half 6, na zwemles van Myrna, pfff! Morgen krijg ik clysma bij apotheek. Vanmiddag voor het eerst beetje misselijk, wow!
[quote="Daisy1975 Nah,ik was net aan het kijken bij ''zwanger worden'',heeft iemand een topic geopend:Wat denken jullie,zal ik een kindje nemen of niet? Nou sorry hoor,doe maar niet als je zo denkt. Moest het ff kwijt![/quote] Nou nee kinderen neem je niet zomaar even het is een geschenk vind ik dan . Wat die rare eetgewoontes betreft hier ook hoor van het ene in het andere .En eet elke dag wel een paar rolmopse zoooooooo lekker hihi
Hey allemaal, Nou, net terug van de gyn. Sjezus mensen, er zit een kindje, maar om nou te zeggen dat ik me gerustgesteld voel. Om half 4 waren we aan de beurt en meteen een echo. Maar op die echo kon ze het kindje amper zien zitten. Ze zag wel een vruchtzak, maar ik was absoluut geen 8 weken zwanger. Na ik denk wel 10 minuten (voelde werkelijk als een uur) had ze dan eindelijk de mogelijkheid tot een goede meeting. Aan het bureau zei ze dat het echo apparaat ook niet zo goed was. Dus of we wilden wachten totdat het echo apparaat bij het echo bureau vrij was. Dat zou om kwart over vier zijn. Natuurlijk zat het weer allemaal mee en uiteindelijk werden we kwart voor vijf ergens tussen door gestopt. Daar kon ze wel meteen het kindje zien. Maar geen duidelijke hartslag. Ze zag wel iets, maar het was niet regelmatig. Na een meting kwam ze tot 4 mm. Dus hoefde er dan nog geen gelijkmatige hartslag te zijn. Ze zag het wel bewegen, dus ze was in principe tevreden. Maar ik voel me dus totaal ongocheld en helemaal niet gerustgesteld (ik heb de vorige keer met 9 weken een mk gehad en ook toen was ik minder ver als ik zelf had berekend). Ik ben heel erg bang dat dit weer niet goed afloopt, dat ik, als ik volgende week terug kom, moet horen dat het niet gegroeid is of dat het niet meer leeft. Ik ben dus volgens haar 6 weken zwanger en dus niet 8 weken. Daar snap ik ook helemaaaal niks van, want ik was op 15 november zwanger. Ik was, net zoals de vorige keer, uitgegaan van een cyclus van 29 dagen. Daar moet ik dan nu 13 dagen bij optellen? Dan had ik een cyclus van 42 dagen? En dan voel ik me ook helemaal beurs van binnen en heb ik echt last van die twee echo's... Nou meiden, ik weet het allemaal even niet meer.... Barbara
Je hoeft geen sorry te zeggen, hoor. Maar ik kan me zo irriteren aan zulke mensen... Die hebben zeker ook nog nooit iets mee gemaakt... en dan nog... Inderdaad, nog 1 nachtje. Spannend morgen! Aqua, wat een verhaal. Heel veel sterkte! Ik hoop dat je nog niet zo ver bent en dat alles goed is met je baby. Ik duim hard voor je.
Aqua wat vervelend meid! Maar misschien heb je gewoon een late ei sprong gehad of groeit het kindje niet zo heel snel. Misschien klopt het bij de volgende echo wel heel goed. Maar snap dat je je onzeker voelt hoor! Wanneer mag je terug komen?
Volgende week donderdag is de volgende afspraak. Helaas bij een andere gyn, maar wel met het nieuwe echo apparaat. Barbara
Aqua wat vervelend zeg. Hopelijk gaat alles wel goed hoor! Ik heb ook al flink zitten denken over namen. Mijn man zegt dat ik mag kiezen. Natuurlijk bepaalt hij wel mee, maar ik mag in eerste instantie wat uitkiezen. Ik zit al vanaf dag 1 met een jongensnaam in mijn hoofd en eigenlijk ook met een meisjesnaam, maar daar twijfel ik nog over. Als jongensnaam zou ik graag Thijmen willen. En als meisjesnaam zit ik te denken over Fleur. Maar ik weet het nog niet zeker. Vind het wel erg moeilijk. En ben nog niet heel serieus op internet ofzo aan het speuren geweest. Ik heb vanmrogen voor het eerst sinds een week mijn eten binnen gehouden. Wat een overwinning zeg! En had zowaar vanmiddag ook redelijk trek En nu net ook aardig wat boerenkool op. Zou het toch goed komen haha. Ben ondertussen al ruim een kilo afgevallen. Wie heeft daar nog meer last van?
Ik was drie kilo afgevallen, ondertussen nog 2. Vroeger had ik 's avonds al eens zin om te snoepen, maar nu heb ik echt geen zin om te snoepen. Niettegenstaande ik nog 2 kilo kwijt ben kan ik mijn jeansbroeken niet meer aandoen door de aankomende buik Volgende maandag dringend naar de winkel om positiebroeken te kopen, nu het solden zijn is het de moment om die te kopen. Eind januari dien ik naar de arbeidsgeneesheer te gaan en zal het op werkgebied veel veranderen. Als politievrouw is het nogal moeilijk om nog buitendienst te doen met een dikke buik. Vanaf februari wordt het dus binnendienst. Voor wie veranderd er op werkgebied ook veel? Een vriendin van mij is uitgerekend voor september en is nu dus maar net zwanger. Zij dient van haar werkgever nu al thuis te blijven mits vergoeding natuurlijk. Zij dient voor haar werk veel te heffen en daarom moeten ze van het ogenblik dat ze weten dat ze zwanger zijn stoppen met werken. Ze is dus +/- 12 maanden thuis. groetjes
Echt zo leuk om al jullie ervaringen te lezen hier meiden! haha en ook zo herkenbaar! maar die gekke maaltijden bah... ik word op het moment al misselijk als ik aan gebakken ei denk blegh...soms terwijl ik smiddags echt HONGER krijg pfff dan heb ik het gevoel dat ik heel veel wil eten (en dan vooral zoetigheid!) erg he? ik hou me in hoor! Gister de Verloskundige gebeld en 28jan ga ik voor mijn intake! kan haast niet wachten! zo spannend allemaal! Groetjes
oh lekker ik wil ook 12 maanden thuis zijn. gatsie aqua wat vervelend, maar laat je er niet te veel door ongerust maken, ik weet het is makkelijk gezegd, maar ik vind eerlijk gezegd belachelijk dat ze mensen ongerust laten zijn door een kapot echo apparaat, zorg dan dat je apparatuur in orde is. ik was een week minder ver dan gedacht. komt vaker voor, en soms hebben de eitjes wat meer tijd nodig om in te nestelen. mischien is dat bij jou ook het geval. ik hoop dat de week snel om is voor je! daisy wat zijn er toch een domme mensen, een kindje neem je niet, maar die krijg je. en als je je keus moet maken door er met mensen op een forum over te praten, dan lijkt me er iets niet helemaal goed door zitten. clysma, linka dat klinkt wel spannend ik ben vandaag een stuk minder misselijk, en eigenlijk voel ik me weer een beetje mezelf. wat voelt dat toch lekker. esprit, leuk samen zwanger enne, rare eetgewoontes, ik was verzot op koffie, maar kan er nu niet meer warm voor lopen, brrrrr hebben er nog meer een vieze smaak? ik wel namelijk, denk ook steeds dat ik ervan ga ruiken uit mijn mond, heb nu altijd pepermunt bij me
Bij mij zal er zodra ze weten dat ik weer zwanger ben ook een en ander veranderen. Ik mag dan niet meer bij ons op kantoor werken. Wij hebben regelmatig te maken met agressie. Maar goed het is ook gezelliger met mijn collega's dan dat ik in mijn eentje elders moet zitten dus heb het nog niet verteld aan mijn baas. Mijn ouders het nieuws verteld en ze waren ontzettend blij dat nu nr 2 ook al komt. Mijn moeder had vroeger graag mijn broer en mij ook dicht achter elkaar gekregen maar dat heeft niet zo mogen zijn. Ze vind het wel heel erg leuk dat het nu bij ons wel gaat gebeuren. Ik moet over 3 weken nog weer een x naar het ziekenhuis voor een echo aangezien ook ik minder ver was dan gedacht. groetjes
ja babsie ik zie het dat je ze vlak achter mekaar hebt. leuk, het lijken straks als ze wat ouder zijn net tweelingen.