LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *(16-07-2008): # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *(26-07-2008): # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *(28-07*2008): # Jeldou 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *(30-07-2007): # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Roosje75 32 jaar ? *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? # MamavanLunu 24 jaar 2e kindje # Kiki 33 jaar 3e kindje *kalender: meisje/denkt zelf:jongen *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????? # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje (verwacht een tweeling) *05-08-2008: # Jordanne 28 jaar 3e kindje # QueenBee 26 jaar 2e kindje *kalender: meisje / denkt zelf: ????? # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # RmD 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? *07-08-2008: # Tuti 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? (# Zoe10 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje) # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # 1245 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *08-08-2008: # Diaantjuh 23 jaar 1e kindje # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Zibelle 34 jaar 1e kindje # Charissa1979 28 jaar 2e kindje *09-08-2008: # Bojenna ...jaar 1e kindje # Carina2412 22 jaar 1e kindje # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen *10-08-2008: # Misspiggle 25 jaar 1e kindje # Luckyone ...jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ denkt zelf: jongen *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Debbie2007 30 jaar 1de kindje # arri ? jaar 1e kindje *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje # CynthiaB 26 jaar 1e kindje *13-08-2008: # Claire24 24 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ denkt zelf: meisje *14-08-2008: # Priscilla R 20 jaar 1e kindje * kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Subke 28 jaar 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Snelle ??jaar 2e kindje *kalender:meisje/ denkt zelf: ???? # Wendyvdploeg 27 jaar 1e kindje # Naat80 27 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ denkt zelf: ?????? # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / denkt zelf: meisje *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje *kalender: jongen Denkt zelf: jongen *16-08-2008: # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? # Jelske1978 29 jaar 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Tammie 26 jaar 1e kindje *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # jennifer70 37 jaar 1e kindje ?????? *18-08-2008: # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ??????? # Diantee 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje 19-08-2008: # Mvjason 22 jaar 2e kindje *20-08-2008: # Loutje83 25 jaar 1e kindje *kalender: meisje/ denkt zelf: jongen # Bizzy 26 jaar 1e kindje *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje *kalender:meisje/ denkt zelf: jongen # Fleur1 24 jaar 1e kindje # Foreverfriend 31 jaar 1e kindje? # Kimm1988 19 jaar 2e kindje # Shraron 25 jaar 1e kindje # Naannaan 28 jaar 1e kindje # Babsie 27 jaar 2e kindje *Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje *22-08-2008: # Linka76 31 jaar 2e kindje # jerl74 33 jaar 2e kindje *23-08-2008: # Kelly83 24 jaar 1e kindje # Muis80 27 jaar 1e kindje *24-08-2008: # Lauwie 34 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: ???????? *25-08-2008: # Linnie83 24 jaar 1e kindje *26-08-2008: # Mystic sun 29 jaar 2e kindje *kalender: meisje Denkt zelf: meisje # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender:jongen / Denkt zelf: ????? *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje? *30-08-2008: # Irissa 24 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Kims 21 jaar 1e kindje *31-08-2008: # Kim1205 27 jaar 1e kindje # Lise 32 jaar 2e kindje # Lululuusje 29 jaar 1e kindje # Biebela 28 jaar 1e kindje *04-09-2008 # Aqua77 30 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen Nog zonder datum: # Nickyz 21 jaar 1e kindje # Delayla 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen * ER ZIJN 94 AUGUSTUS-MAMA'S* Meiden geef even door als er nog gegevens missen!!!!
/@ aqua tuurlijk mag je bij ons blijven gek. waar slaat dat nou op juli mama's en ook vroege september mama's zijn bij ons welkom. toch meiden?(aqua vroeg in een pb of ze bij ons mocht blijven)IK VIND VAN WEL! gr mik
@Aqua, jeetje meis,ik kan je onzekerheid heel goed voorstellen,pff.. Kan je niet vragen om eerder te komen voor een echo? Ik hoop dat je idd minder ver bent dan je zelf dacht,ook ik ga heel erg hard voor jullie duimen hoor! Liefs en een knuff voor jou..
sorry meiden, maar heb weer niet de puf om bij te lezen... ik zit vandaag wel op de 10 weken! toch wel een beetje een mijlpaal zo na mijn mk... ik duik echt nu al mijn bed in, ben echt zoooo moe! truste! liefs rebbel
Ieuw ja koffie lus ik ook niet meer terwijl ik een echt koffie leut ben en cola vind ik net naar roest water smaken
@Rebbel,ja het gaat supergoed en we hopen uiteraard dat het zo mag blijven... Wel errug spannend weer allemaal! Anders waren wij vandaag ook 10 weken geweest volgens eigen berekeningmaar we zijn toch ietsje verder,hihi.. Dus ik mn mijlpaal niet kunnen vieren Meiden ik ga ook lekker mn bedje vast in,straks Char kijken op bed,vind ik altijd wel interresant om te zien. Ergens zou ik ook wel eens zo'n reading willen,ben benieuwd of ons Mereltje het naar haar zin heeft... Slaap lekker voor zo of straks! Liefs Dais..
Hey meiden. Ben bijna een uur bezig geweest om alles van 2 dagen bij te lezen. Niet meer normaal! Bedankt voor de felicitaties voor Joëlle. Hier vandaag de 11 weken. @ Meiden met slecht nieuws: heel veel sterkte. @ Meiden met een goede echo: gefeliciteerd. Zijn jullie ook zo emotioneel, ik kan de hele dag wel janken. Kreeg net een heel lief mailtje van mijn schoonzusje; over hoe sterk ze mijn man en mij vind na het verlies van Lindy* en dat ze super trots is op ons. De tranen stroomden over mijn wangen. Zo lief.......... Het is op het moment zo moeilijk en dubbel, al die gevoelens en emoties. Nou dat is weer een heel verhaal. PS: ik ben eigenlijk ook een juli-mama(31 juli) maar laat mijn datum lekker op 1 augutus staan!
Zo meiden ook ik ben weer bijgelezen, alleen ik ben de helft alweer vergeten. Sorry Aqua, ik ga voor je duimen dat je gewoon minder ver bent dan je zelf dacht en natuurlijk mag je bij ons je blijven, je hoort er gewoon bij! Rare eetgewoontes, ik ben erg dol op de Mc Donalds....... Lust er wel pap van...... En verders smaakt koffie me ook niet meer, en ik was ook een echte koffieleut. Wel raar hoor dat je smaak zo veranderd. Gisteren examen gehad en deze ging erg goed, ga er eigenlijk wel vanuit dat ik hem binnen heb. Nu in dubio. Ik moet nog één vak en dan ben ik klaar. Ik kan in juni weer examen doen en moet dan half feb. weer een ochtend per week naar school. Zit een beetje te twijfelen of ik dit nog trek..... Aan de andere kant, ben ik dan in juni klaar en zal het nu nog een stuk makkelijker gaan dan wanneer er een kleintje bij is. Maar even goed over nadenken! Ik ga ook lekker mijn bedje opzoeken! Ben zo moe, gelukkig weer bijna weekend! Liefs Naat
Aqua: Weet niet of je er veel aan hebt maar ik heb mijn metingen van 3 echo's ook bewaard. volgens mijn telling loop ik 4 dagen voor, deze houdt ik ook aan omdat ik weet dat de andere datum niet kán kloppen omdat t mijn verjaardag was 5 weken 2 dagen - 2,0 x 2,8 mm 6 weken 1 dag - 6,8 x 6,0 mm 8 weken 2 dagen - 13,7 mm Volgens de telling van het ziekenhuis hier zou het dus best overeen komen met jouw echo, volgens mijn eigen telling zou het ook "te klein" zijn. Vanaf de 3e echo konden we eigenlijk pas iets meer zien dan alleen een minuscuul puntje. eigenlijk zagen we toen als een herkenbaar mensje met kloppend hartje. Het kan dus ook nog helemaal goed zitten hoor! Hoop dat ze je bij de volgende echo kunnen vertellen dat het hun spijt dat ze je voor niets ongerust hebben gemaakt...
Aqua: heel veel sterkte voor jou! ik begrijp je onzekerheid wel hoor. Ik hoop echt dat het allemaal goed zit voor je, dan maar iets minder ver als het maar goed zit toch? En je blijft gewoon lekker bij ons! Duhu: Ik ben niet thuis in het soort van alternatoef bevallen, maar vind het wel reuze interessant en moet zeggen aan een touw bevallen lijkt me wel heel naturlijk, net zo iets als op een baarkruk maar dan geen kontdruk van die kruk. hmm wat omschrijf ik dat weer handig. Zou er zelf niet voor kiezen,... Naat: knap hoor dat je examen zo goed hebt gedaan. Door alle autoriteit van vroeger kan ik niet leren, ik heb een iq van 122 maar kan er niks mee. Durf geen piekprestaties te leveren waardoor ik geen school-, zwem of andere diploma's heb. Mijn rijbewijzen zijn een drama geweest,..Succes met bepalen wat je nu gaat doen met school, probeer door te zetten, zou mijn idee zijn! Er was een namendiscussie (en een bijbeldiscussie maar daar houd ik mij bij gebrek aan kennis maar buiten) Voor een meisje weten wij het al, maar een jongen is echt lastig, mijn man vind echt niks leuk, alles wat ik bedenk is niet goed en zelf bedenkt hij niks. Dus helaas zoon, jij gaat naamloos door het leven, hihi Morgen gaan wij een weekendje naar Drenthe met vrienden, goh daar heb ik zin in zeg. Mijn beste vriendin en dr man gaan ook mee. Wij hadden een paar maanden geleden afgesproken dat we dit weekend samen zwanger in zouden gaan,...whahahah ik 10 weken en zij bijna 6 weken zwanger, hoe hebben we het gedaan? Ik zag een oproepje van "Wij jonge ouders" dat ze vriendinnen, zussen etc. zochten die samen zwanger zijn, ik heb mijn vriendin en mij opgegeven. Nog iets voor jullie meiden? Austin: bedankt voor je steun en lieve woorden, het is in deze tijd niet makkelijk er mee om te gaan. Je moet je in de toekomst nogal bloot geven en dat is niet mijn sterkste ding. Ik doe het voor die kleine, maar zal echt mijn grenzen moeten gaan verleggen. Meiden allemaal alvast een fijn weekend en ik zal maandag wel veel bij te lezen hebben van jullie kletsmajorren! (zegt zij na het typen van een halve blz) bye bye
Aqua, hier nog een duimer! Hou nog even vertrouwen, misschien is het bij de volgende echo allemaal wat duidelijker en helemaal goed!
Bar, ik duim heel hard dat je toch wel prachtige kindje die prachtige hartslag heeft! Ik gun je zoveel!
Even over koffie, ik drink ze nog steeds, smaakt prima! Hahaha! Ik kan niet zonder koffie, echt niet! Pfff! Sinds ik gestopt met roken, heb ik meer zin in koffie, maar ik hou aan mijn grens
Goedemorgen! Heerlijk geslapen zeg,wat fijn! Ik wil ff iedereen die vandaag een echo heeft succes wensen en geniet er van! Nou meiden,ik ben werken! Fijne dag! -x-