@Mystic Meid, hou dit heel scherp in de gaten. Ik heb zelf jaren lang blaasontstekingen enzo gehad en als je het niet vertrouwd moet je dus NU bellen. Als ze niet gewoon telefoondienst hebben, is er misschien wel een noodnummer, anders naar de eerste hulp gaan. Ik zeg dit niet om je onnodig bang te maken, maar als je omschrijft dat je pijn tot aan/in je nieren hebt, dan moet je echt actie ondernemen. Een nierbekkenontsteking is nl echt verschrikkelijk pijnlijk en kan (in hele extreme gevallen, maak je niet meteen te veel zorgen) ook een miskraam opwekken. Dus bellen als je het niet vertrouwd! Overigens, advies voor iedereen. Preventief Vitamine C of Cranberry tabletten slikken is een idee. Het is een uitplasbare vitamine (kunt geen overdosis krijgen) en preventie is altijd beter. Groetjes en succes, Barbara
Ik weet het, heb ook al eerder eens een ontstoken nier gehad, was ook geen pretje helaas. Ik ben al beginnen sinds gisteren met een penicilinekuur maar ja dat duurt ook even voor het gaat werken en ja die helpt niet tegen de pijn... maar ga nu echt even weer op bedje, hou het niet vol, even onder wol...
nog een paar nachtjes en dan de echo.. Wordt nu weer een beetje zenuwachtig! Verder gaat het hier prima, op de standaard kwaaltjes na. Iedereen met een goede echo gefeliciteerd. Iedereen met minder goed nieuws, heel veel sterkte! X
Hai mensen ben vandaag naar de echo geweest hartje klopt en alles is goed ben alleen 6 weken en 4 dagen ipv 8 weken en 3 dagen xxx
@Loutje Hey, jij ook al...nou doet me goed dat ik niet de enige ben die zich zodanig verrekend had. Hoe voel jij je eronder? Groetjes, Barbara
Ja idd iets klopt er niet Loutje? Foutje! Maarre wat zeiden ze bij jou dan Loutje,want het scheelt toch ook 2 weken? Waar zou dat aan kunnen liggen? @Mystic,nou meis je mag zo gaan bellen,ik hoop dat ze je kunnen helpen hoor! Sterkte! -x-
@ aqua meis toch hou de moed erin er is geen man overboord en wij zijn er allemaal om jou te steunen! dikke x en knuffel! ben vandaag ook weer bij de VK geweest, ze zei dat mijn baarmoeder goed omhoog was gekomen en ze heeft naar de hartslag geluisterd welke goed regelmatig was...wil alleen zo graag nog een echo doen maar weet niet of ik dat nu al moet doen of bv. nog een week of 4 wachten....ik krijg pas bij 21 weken de volgende echo...nog een lange zit dus...wat zouden jullie doen? oh en heb gelijk ff verteld dat die telefoniste zo bot deed nou hebben ze gelijk genoteerd en zeiden dat ze blij waren dat ik het vermelde! xxx
Hey Austin, Goed dat je het hebt aangegeven en ik vind ook dat de VK dat goed oppakte. Ben benieuwd wat het voor effect gaat hebben. Verders hou ik me taai. Ik heb een berichtje gepost bij de verloskundigen. Hoop daar wat bevestiging van mijn theorie te krijgen. Door heel de consternatie van gister helemaal geen tijd gehad om fatsoenlijk met de gyn één en ander te bespreken. Wel erg last van de echo's. Kramp. Is vandaag minder, maar voelt ellendig. Geen bloedverlies, dus het zal nog goed zijn. Tandjes op elkaar tot volgende week. Groetjes, Bar
Mystic sun : he bah vervelend die pijn, hoop dat je er snel veer vanaf bent. Austin : wij krijgen 18 jan de 12 weken echo ( 5 dagen te vroeg ) en we willen graag zelf met 16 weken een pretecho laten maken omdat er vanaf dan te zien is welk geslacht het wordt. Als laatste laten we dan de 20 weken echo maken. In principe hebben we dus om de 4 weken een echo. Loutje : ik ben blij dat voor de rest toch alles goed uit zag!
Hallo meiden, Hopelijk gaat het met jullie ook redelijk goed. We zijn al een mooi eind onderweg naar die 12 weken. Ik zie nu echt dat ik een klein buikje krijg. En gisteren vertelde mijn directrice het ook, dat ze het doordat ze het weet, echt begon te zien. Ik ga zo even de stad in. even shoppen bij de opruimingspositiekleding. Kijken of ik nog goedkoop wat kan scoren. Ik heb gisteren de kraamzorg aangevraagd. Vond het wel heel raar om dat te doen. Het is nog allemaal zo pril en dan vraag ik al kraamzorg aan. Maar de vk adviseerde me om dat gelijk te doen. Moet ook nog even bloedprikken van de week in het ziekenhuis. Maar moet even kijken op welke tijden ik dat kan. Verder gaat het hier wel redelijk goed. Voel me niet echt vervelend. Gisteren weer wat buikpijn gehad en vanmorgen voelde ik ook weer wat. Maar dat zal wel komen door het groeien van ons kleintje. Een hele goede dag allemaal. En lekker gaan genieten!
@Loutje, Nou ja daar ga ik dan ook maar vanuit. maar fijn dat jouw beebje al een goed hartritme had. Ik hoop dat ik dat volgende week donderdag ook heb. Groetjes, Bar
Hallo alle augustus mama's! Ik wil me even voorstellen. Ik ben Jessica en uitgerekend op 28 augustus. Ik ben voor de zesde keer zwanger en dit wordt ons derde kindje. Zijn er meer op 28 augustus uitgerekend? (had geen zin om 204 pagina's terug te gaan lezen! ) Groetjes Jessica
Nee Loutje. Jij niet! Hahahahahahahahaha....nou als ik met mijn uitgerekende datum van 4 september mag blijven, dan jij toch zeker! Barbara
De dokter is hier net thuis geweest, ik kan gewoon niet eens meer fatsoenelijk lopen en heb 39.3 koorts. Ik blijk dus Nierbekontsteking te hebben volgens hem, ik had al een kuur gekregen die heeft hij verlengd, dus nu 10 dagen in plaats van 5 en ik mag alleen indien nodig een paracetamol, verder mocht ik geen pijnstillers in verband met de zwangerschap. Ik voel me zo verschrikkelijk, wat een pijn
Lieverd, ik weet wat je meemaakt, ik heb dat vorig jaar gehad. Het is zeker geen pretje, maar waarschijnlijk zit je nu op je hoogtepunt en wordt het daarna snel beter. Heel veel sterkte en beterschap toegewenst. Dikke knuf, Bar
Dank je, ga zo weer lekker op de bank liggen. Ik heb mijn dochter maar naar oma gestuurd voor het avondeten, want had niets in huis, moest nog boodschappen doen maar ja dat komt er nu niet meer van, echt niet...en mijn man is over ver om te vissen, hij komt morgen pas weer thuis helaas. Hopelijk is het snel voorbij...
Hey Mys, Je kan overwegen om bijvoorbeeld wat via de bezorgservice van AH te laten brengen? Of misschien even een vriendin bellen voor hulp? Groetjes, Bar