Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh hihihihihihi is me nog niet eerder opgevallen. sorry!

dusssssssssssssssss
    komop joh niet zo serieus hoor! ik bedoel het goed

gr mik

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    tis alleen jammer dat het altijd gebeurd dus ben je het wel eens zat

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ieder huisje heeft ze'n kruisje. iedereen heeft wel wat he?!

gr mik

4. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    he loutje!

ze rekenen bij de echo ook twee weken extra, dus heb je waarschijnlijk of later je eisprong gehad of een langere innesteling.

Maar helemaal super meid dat alles er goed uitzag! moet je me wel ff vertellen waar ik "bij de echo's" kan vinden....nog nooit van gehoord hihi!

xxx

5. Delayla

Delayla Actief lid

5 jun 2007
    303
    0
    0
    zo sta je op het lijstje van de augustus mama's en zo sta je er niet meer op hahaha :(

6. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    IK KAN NIET WACHTEN TOT 2 FEBRUARI DAMES!

xxx

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik ken het gevoel.hoef gelukig nog maar ander halfe week.
    jeeeeeeeee

en dan te bedenken dat we nog heel lang moeten tot aug.
    maar ja tis maar goed nu denken we in stappen :p

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Austin,ik kan het me heel goed voorstellen hoor,weer spannend!
    En dan weten jullie gelijk het geslacht van jullie beebje?
    Mogen wij het ook weten?
    Leuk! :D

Als het goed is zien ze bij ons ook al het geslacht de 22e,wij willen het wel weten deze keer,ben zo nieuwsgierig...... 8)

Meiden,het is weer zover hoor,ik ga weer naar mn bedje,morgen weer werken,moet om 7.30u beginnen,pfffff.....

Slaap lekker voor strakkies!

Liefs Dais...

9. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Austin ik snap je helemaal!
    Ik mag pas 28 januari weer, krijg dan de derde echo.
    Afgelopen woensdag was ik echt in staat om het ziekenhuis te bellen voor een eerdere afspraak.
    Kreeg ineens een aanval van onzekerheid, was bang dat er iets niet goed was.
    Maar ik heb me goed kunnen houden en heb niet gebeld (moest ik trouwens wel doen van mijn man).
    Moet toch maar proberen om niet zo bang te zijn.
    Ik wil niet meer zo bang zijn, en wil vanaf nu proberen te genieten.
    Dus wacht ik héél geduldig af tot 28 januari. ;)

Maar eigenlijk mag ik niet klagen met al mijn echo's, krijg er straks elke week één.
    Dat word een complete foto reportage van onze smurf.
    Willen jullie ook het gesalcht van de baby weten, en zo ja DELEN JULLIE DAT MET ONS?

Ik heb trouwens nog geen kraamzorg geregeld, wacht ik nog een aantal weken mee.

10. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hoi allemaal,

ik heb m'n best gedaan alles te lezen, maar ben te moe om op alles te reageren, sorry. Ik ga denk ik gewoon slapen nu :)

Morgen reageer ik vast weer wat uitgebreider.

Mystic, beterschap!

Slaap lekker,
    Chantico

11. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ik geloof dat je bij CZ kraamzorg aan moet vragen vóórdat je 4 maanden zwanger bent, en dat ze anders moeilijk gaan doen.
    Weet ik niet zeker hoor, maar meen het gelezen te hebben.
    Ik heb me wel al aangemeld.

Als wij weten welk geslacht het wordt, weet gelijk de hele wereld het.
    Ik kan m'n mond dan echt niet houden!
    Toen ik zwanger bleek te zijn ook niet. Was ik net 3 weken zwanger (ja, vroeg getest), wist iedereen het al. Erg hè.

12. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ik ben trouwens ook heel nieuwschierig, dus het is niet zo dat ze me niet mogen vertellen wat het gaat worden. Want ik wil het echt wel al weten!

13. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    he dames,

Ja natuurlijk mogen jullie het meteen weten! zoudat absoluut niet voor me kunnen houden!

hoe denken de rest van de dames daar eigenlijk over, over het geslacht willen weten en zoja gaan jullie het dan ook gewoon tegen iedereen vertellen?

@ Daisy erg he dat wachten...maar wel de moeite waard! maar 12 weken tussen mijn 1e en 2e echo vond ik gewoon veels te lang :oops:

@binna ja meis nog ff geduld hebben en dan kan je weer lekker naar je kleintje kijken!

@ miranda ik kan me goed voorstellen dat je soms van die "paniek aanvallen" krijgt is ook heel normaal in jouw situatie! zou ik ook zeer zeker hebben! is inderdaad wel fijn dat ze je zo goed onder controle houden is natuurlijk weer een hele geruststelling! geniet ervan hoor meid voor je het weet is het voorbij....en dan beginnen de slapeloze nachten weer hihi! ik heb ook nog geen kraamhulp geregeld of mijn verzekering ingelicht weet allemaal niet goed hoe en heb ook helemaal geen reactie gekregen van mijn verzekering waar ik een mail naar toe gestuurd had met de vraag om informatie thuis te ontvangen. ach ja we moeten met alles geduld hebben dus ook hiermee! dikke knuffel!

xxx

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Austin: bedankt. ;)

Wij willen het geslacht ook weten en jullie krijgen het dan ook te horen hoor.
    Maar ik ga nu slapen, ben een beetje moe.

Weltrusten meiden.

15. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    He dames,

Ik ben vanavond naar de bios geweest.
    PS I love you gezien. Wel een grappige film, maar heb wel eens betere gezien. vond het boek mooier om te lezen dan de film.

Verder ben ik ook erg moe. Dus straks lekker mijn bedje in.

De vk vertelde me dat ik de kraamzorg nu moest aanvragen, dus mijn aanvraag is gister weggegaan.
    Vind het zelf ook heel vroeg hoor, maar oke, het moest dus..

Fijn dat het zo goed gaat dames.
    En dat onzekere dat heb ik ook wel, ookal is er bij mij nog nooit eerder iets mis gegaan. Maar kan me voorstellen dat je al eens een mk hebt gehad of een vlinderkindje, je dan nog extra onzeker bent.
    Maar meiden, laten we positief blijven, dat werkt vaak het beste!

Ik ga de laptop afsluiten en lekker mijn bedje in!

16. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Ik denk dat ik niet wil weten wat het gaat worden.
    Ik vind het leuk om de spanning te houden en te kunnen speculeren over wat het zal gaan worden.

Mocht het zo zijn dat we de verleiding rond die tijd niet kunnen weerstaan, dan gaan we het in ieder geval tegen iedereen stil houden.

Ik ga ook lekker mijn bedje opzoeken!
    Slaap lekker allemaal.

17. Sjarlottuh

Sjarlottuh Actief lid

20 jun 2007
    148
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedenavond allemaal!

Heerlijk lekker weekend daar ben ik echt aan toe, ben op!

Ik denk niet dat wij willen weten wat het wordt, extra spanning voor bij de geboorte!
    Weltrusten meiden!

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    naat, ik weet niet of ik nou op je berichtje had gereageerd. Maar als je het op kan brengen zou ik echt proberen om in febr verder te gaan met school. Nu zie je daar waarschijnlijk tegenop, maar ik kan je vertellen dat het allemaal beter wordt. Waarschijnlijk voel je je tegen die tijd top en is de vermoeidheid enz verleden tijd! Maar er gebruik van.
    Nou ja das mijn mening!

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden,

ik las dat er mensen zijn die niet meer op de lijst staan of niet goed. geef het even door meiden. ik en miranda doen ons best maar ook wij maken fouten. ik zal waarschijnlijk een lijst hebben overgeslagen sorry!

wij willen het geslacht wel weten maar vertellen het alleen aan de naaste familie. omas opas en tantes en ooms hihih de rest moet wachten tot 3 aug. ik kan zelf niet wachten veel te nieuwsgierig.

ik mag dinsdag weer voor een echo en als alles dan goed is mag ik asl het goed is gewoon naar de vk in plaats van de gyn. wij willen denk ik met 16 weken nog een pretecho laten doen. maar absoluut geen 3d of 4d dat is mij te echt. ik wil het kindje pas zien als het eruit is hijihihihihihihihihihihihih. ik zag laatst bij iemand een 3d echo met de foto van het kindje net geboren ernaast. nou het was net een foto die echo alleen een ander kleurtje. dus wij willen alleen gewone echo's.

ik ga naar bed. ik kom net terug van de kroeg stink naar de rook . maar moest mijn mannetje even aanmoedigen met competitie darten, hihigr mik

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hi meiden,
    weinig hier geweest door internet problemen en ontzettende vermoeidheid. vandaag op mijn vrije dag bijna de hele dag in bed (of in bad) gelegen. valt het werken jullie ook zo zwaar?

komt ook vanalles op ons af ineens. 1,5 tot 2 jaar wachtlijst bij de kinderdagverblijven hier. wel of geen combinatietest? kraamzorg regelen. bloedprikken.
    heb een afspraak bij de verloskundige. ging niet heel soepel want mijn werkagenda zit echt stampvol. 'ja we hebben nog maar een paar plekjes laura'. ook een beetje stom dat ze op w7d5 vond dat ik net de 8e week inging. lekker dat ze het beter weet dan de gyn en ik voor ze me uberhaupt gezien heeft. maar goed, ik wijt het maar aan de hormonen. volgens 2 vriendinnen is dit de leukste praktijk in de stad.

net een boekje gelezen over prenataal onderzoek. pfoeh, wat lastig. wat doen jullie eigenlijk?

liefs, lauwie

Deel Deze Pagina